Goed zo, jaren terug al klaar mee. En verder heeft iedereen zijn prijs, gewoon echt iedereen is mij alweer duidelijk geworden.quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Sommige mensen... Altijd bij mij terecht kunnen maar als het een keer andersom is geven ze niet thuis. Ze kunnen de tering krijgen.
Wel winnen hè!quote:Op maandag 29 december 2014 14:22 schreef Trashcanman het volgende:
Meh, in plaats van daten ga ik vanavond maar weer met vrienden de nerd uithangen. Ook gezellig maar toch niet wat ik voor ogen had
like a bossquote:Op maandag 29 december 2014 14:22 schreef Trashcanman het volgende:
Meh, in plaats van daten ga ik vanavond maar weer met vrienden de nerd uithangen. Ook gezellig maar toch niet wat ik voor ogen had
Ik zal je noemen in de overwinningsspeechquote:
Winderigheid kan erg vervelend zijn als je je moet inhouden in de buurt van anderen, ik leef met je mee.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
like a boss
Fock die chicks! Who needs em! (Zegt hij met al ruim 8 jaar een relatie)
Ik voel me goed, wel een beetje winderig vandaag..
Niet druk om maken, komt wel weer goedquote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Voel me echt dik, iets teveel genoten met kerst
Ik scheurde uit mijn broek vanmorgen. Ik denk dat ik ook teveel gegeten heb.quote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Maak je niet DIKquote:Op maandag 29 december 2014 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |