SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/live.htmlZe smelten de kazen!![]()
David Guetta is wel een grote in de DJ wereld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat gebeurt mij veel te weinig.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Blij dat eindelijk ook toppers in hun genre als Guetta eindelijk een plaats in de T2000 krijgenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Absoluut. Die had wel even geëerd mogen worden hierquote:Op donderdag 25 december 2014 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
David Guetta is wel een grote in de DJ wereld.![]()
![]()
13 in een dozijn danceliedje.
Wat is hier zo bijzonder aan?
Subvraag: waarom staat dit in de Top2000?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Dan doe het daar maarquote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik fipo altijd in tvsc, niet onz
Hier is het banwaardig![]()
![]()
Het is een grote hit geweest, het zit nog bij mensen in het geheugen. Vandaar.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Subvraag: waarom staat dit in de Top2000?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat vraag ik me van zo veel 13 in een dozijn oude nummers af.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Subvraag: waarom staat dit in de Top2000?![]()
Dit vind ik nix hè, even muten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wees blij dat Robert Paul er niet in staat.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Noemt hij een paar grote Pauls op zeg en dan komt dezeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Deze paul is ook groot in omvangquote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Noemt hij een paar grote Pauls op zeg en dan komt deze![]()
Vind ik stiekem best mooi
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ugh.. Paul de Leeuw.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Die kan ik wel waarderen (ok, niet in de Top2000)quote:Op donderdag 25 december 2014 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat Robert Paul er niet in staat.![]()
zeggen dat iets banwaardig is moet banwaardig zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doe het daar maar
Hier is het banwaardig
Ze smelten de kazen!![]()
Ja, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 25 december 2014 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeggen dat iets banwaardig is moet banwaardig zijn![]()
![]()
Beter dan die waardeloze cover van Laura natuurlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die ken je ongetwijfeld welquote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef Grutsk het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het volgende nummer, want ik herken het niet aan de artiest of naam
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
1874 One Night Elvis Presley 1959
1873 Promises Of No Man's Land Blaudzun 2014
1872 The Sweetest Taboo Sade 1985
1871 Because Of You Kelly Clarkson 2006
1870 Warwick Avenue Duffy 2008
1869 Tangled Up Caro Emerald 2013
1868 Dream A Little Dream Of Me Mama Cass 1968
1867 Estranged Guns N' Roses 1994
1866 Vanmorgen Vloog Ze Nog Tsjechov 1988
1865 Blijf Tot De Zon Je Komt Halen Paul De Leeuw 2007
1864 Forever Blue Little River Band 1995
1863 Zeven Dagen Lang Bots 1976[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben benieuwd, het is wel een herkenbaar liedjequote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef Grutsk het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het volgende nummer, want ik herken het niet aan de artiest of naam![]()
Da's wel heel vroeg hequote:Op donderdag 25 december 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
1863 Zeven Dagen Lang Bots 1976![]()
![]()
Die hoor je eens per jaar: in de Top200quote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef Grutsk het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het volgende nummer, want ik herken het niet aan de artiest of naam
Oh wacht, volgens mij heb ik 'm in de zomer tijdens het WK ook gehoord.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
1873 Promises Of No Man's Land Blaudzun 2014![]()
![]()
1867 Estranged Guns N' Roses 1994![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog steeds trauma's aan Omroep Flevoland waar ze die gebruiktequote:Op donderdag 25 december 2014 21:42 schreef Grutsk het volgende:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Bossa Nova
1873 Promises Of No Man's Land Blaudzun 2014![]()
1872 The Sweetest Taboo Sade 1985![]()
1870 Warwick Avenue Duffy 2008![]()
1869 Tangled Up Caro Emerald 2013![]()
1868 Dream A Little Dream Of Me Mama Cass 1968![]()
![]()
![]()
1867 Estranged Guns N' Roses 1994![]()
1866 Vanmorgen Vloog Ze Nog Tsjechov 1988![]()
1865 Blijf Tot De Zon Je Komt Halen Paul De Leeuw 2007![]()
1864 Forever Blue Little River Band 1995![]()
![]()
Zeven Dagen Langquote:Op donderdag 25 december 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
1863 Zeven Dagen Lang Bots 1976
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Warwick Avenue Duffy
Ben de laatste keer dat ik in Londen was speciaal naar dit metrostation gegaan en dit liedje geluisterd. Mooie herinnering![]()
Lang niet meer gehoord! Terwijl ik er destijds veel naar luisterde.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Warwick Avenue Duffy
Ben de laatste keer dat ik in Londen was speciaal naar dit metrostation gegaan en dit liedje geluisterd. Mooie herinnering![]()
![]()
Zo leuk, vroeger op het keyboard van mijn buurjongetje, gewoon de knop 'bossanova' aanzetten, klonk het meteen goed![]()
Jij ookquote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef Lamabal het volgende:
Mensen allen nog een prettige avond, en veel luister plezier!
er is iets met bossanova & jazz wat mij nerveus maaktquote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo lekker relaxed is.
De (lama)ballen en tot ooitquote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef Lamabal het volgende:
Ik was dit jaar toen ik in Londen was in een park gaan hardlopen op Parklife van Blur.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Warwick Avenue Duffy
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef Lamabal het volgende:
Mensen allen nog een prettige avond, en veel luister plezier!Hetzelfde
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Het is stil aan de overkant![]()
was vorige week nog in kronenburg park, luisterde naar het lied 'kronenburg park'...quote:Op donderdag 25 december 2014 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was dit jaar toen ik in Londen was in een park gaan hardlopen op Parklife van Blur.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Go West
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik woon in het westen van de stad en OMG LUISTER WAT ER GEBEURT.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was vorige week nog in kronenburg park, luisterde naar het lied 'kronenburg park'...![]()
![]()
Lekker fout liedje![]()
Mijn gdachte. Lekker nummer. Mooie kitch.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
I wouldn't normally do this kind of thing.quote:
Hey is dit die vreemde remix waar Elfletterig het over had?![]()
Beide te gayquote:Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De versie van de Village People vind ik ook leuk![]()
![]()
Ik vind het origineel van de Rode Duivels in 1994 beter
Together
Naar de USA
Together
Mag m'n vrouw ook mee?
Together
On va s'amuser
Together
Da's geen slecht idee
Together
Zonnen op het strand
Together
Da's pas interessant
Together
I am in the mood
Together
Zit mijn haar wel goed?
Go west
Naar het westen dus
Go west
Gaan we met een bus ?
Go west
Zullen er op terrein
Go west
Wel witte lijnen zijn ?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik heb wel op ze gestemd, maar niet op dit nummer. Ik heb op 'Always On My Mind' gestemd.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet er altijd wel im lachen, maar tegelijkertijd vraag ik me af wie hier nou op stemt
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
je woont in nijmegen?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon in het westen van de stad en OMG LUISTER WAT ER GEBEURT.
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb wel op ze gestemd, maar niet op dit nummer.![]()
Ja nooit gehoord in dit nummer, zondequote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een boel bliepjes eigenlijkingekorte versie zeker
![]()
![]()
Ik aan The Village Peoplequote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
bij dit liedje moet ik altijd aan toybox - sailor song denken![]()
![]()
Dit is een remixje.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja nooit gehoord in dit nummer, zondeingekorte versie zeker
Remix lijkt wel. Niet het origineel iig.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja nooit gehoord in dit nummer, zondeingekorte versie zeker
![]()
Prachtig nummer, maar ik hoor liever een van de 300 andere covers.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb wel op ze gestemd, maar niet op dit nummer. Ik heb op 'Always On My Mind' gestemd.![]()
Oh dit blijft toch wel erg lekkur hoor
What is life? Don't hurt me, don't hurt me, no more
George Harrison had de pech dat ie in één band speelde met Pelé en Maradona.
Eén van de meest onderschatte muzikanten. Krijg altijd kippenvel door zijn muziek.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
En Berry van Aerle op de drums.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:55 schreef tong80 het volgende:
George Harrison had de pech dat ie in één band speelde met Pelé en Maradona.
Eén van de meest onderschatte muzikanten. Krijg altijd kippenvel door zijn muziek.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nou, Berry zou het nog beter kunnen dan Ringo..quote:
Vorig jaar gereist met de Underground, uitgestapt op Warwick Avenue, gelopen naar Abbey Road, met de bus terug naar Baker Street en weer via de Underground naar Waterloo Stationquote:Op donderdag 25 december 2014 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Warwick Avenue Duffy
![]()
Was erg tof, prachtig weer ook.
quote:
Enige nummer van de oude fillers die er nog is. Rest is vervangenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Klinkt goed. Neem ons volgende keer ff meequote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vorig jaar gereist met de Underground, uitgestapt op Warwick Avenue, gelopen naar Abbey Road, met de bus terug naar Baker Street en weer via de Underground naar Waterloo Station![]()
Was erg tof, prachtig weer ook.![]()
![]()
leuk hequote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vorig jaar gereist met de Underground, uitgestapt op Warwick Avenue, gelopen naar Abbey Road, met de bus terug naar Baker Street en weer via de Underground naar Waterloo Station![]()
Was erg tof, prachtig weer ook.![]()
Straks Estranged![]()
Is goedquote:Op donderdag 25 december 2014 21:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Neem ons volgende keer ff meeik wilde ook nog naar de Royal Albert Hall, maar die trip deed ik op de terugweg naar King's Cross
Kwam er dus niet meer van, maar ik ga zeker weer een keer heen
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef FritsFlits het volgende:
Was erg tof, prachtig weer ook.
Reclamevulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doen, Londen is een geweldige stad!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is goedik wilde ook nog naar de Royal Albert Hall, maar die trip deed ik op de terugweg naar King's Cross
Kwam er dus niet meer van, maar ik ga zeker weer een keer heen
![]()
Zeker, wel een klere stuk lopen met al die heuvels en dan bagage op je rug en aan de handquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:chatslettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!![]()
Nou die gaat volgend jaar zeker stijgenquote:Op donderdag 25 december 2014 21:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat nummer had eigenlijk op #10 moeten staan ipv november rain imo
Reclamevulling:Alweer op 24, ik schaam me een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reclamevulling:Gewoon nog op 3 terwijl ik de bijna de hele dag weg wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reclamevulling:Leuk die lijstjes, maar ervaring leert dat er dan alleen nog maar meer onzin wordt gepost die graag bovenin willen komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
heuvels valt mee toch?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeker, wel een klere stuk lopen met al die heuvels en dan bagage op je rug en aan de hand
Ik verbleef paar minuten van warwick avenue paar jaar geleden![]()
![]()
![]()
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga het volhouden t/m Orchard Road, maar dat wordt niet makkelijk![]()
![]()
Ik wil helemaal niet op 1 komenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leuk die lijstjes, maar ervaring leert dat er dan alleen nog maar meer onzin wordt gepost die graag bovenin willen komen..
Er is niets mis met je zelfkennis.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:01 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk die lijstjes, maar ervaring leert dat er dan alleen nog maar meer onzin wordt gepost die graag bovenin willen komen..![]()
Richting Abbey Road was best pittig nog na een drukke week, veel bagage, warm weer en dan de heuvels opquote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heuvels valt mee toch?
Ik verbleef paar minuten van warwick avenue paar jaar geleden
quote:For you, there'll be no more crying.
Orchard roadquote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga het volhouden t/m Orchard Road, maar dat wordt niet makkelijkdie staat echt veel te laag.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
vraag je je toch af of hij soms niet een stem opzetquote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef Grutsk het volgende:
Grappig hoe Elvis in verschillende nummers zo anders kan klinkenZe smelten de kazen!![]()
Ik stop bij de Bouree.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan morgen weer vers op om 8 uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
meer limburgers + meer alcoholquote:Op donderdag 25 december 2014 22:05 schreef empa1010 het volgende:
Er mag weer een verse kudde mensen het café in. Dan is het afgelopen met blijven zitten.Ze smelten de kazen!![]()
Tja een vrij jonge Elvis nog.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef Grutsk het volgende:
Grappig hoe Elvis in verschillende nummers zo anders kan klinken![]()
Niet mijn favoriete Elvis dit. My Boy vind ik zo mooi
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Nu even 15 nummers in deze nacht kiezen die ik na afloop wil luisteren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vol > Check
Dronken > Check
Goede zin > Check
Sneeuw op komst > Check
Fok Forum > Check
Cafe beeld > Check
>
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Richting Abbey Road was best pittig nog na een drukke week, veel bagage, warm weer en dan de heuvels opmaar zoiets vergeet je niet meerrrrr
Ik was 's avonds langs abbey road geweest #durfanderstezijn![]()
If I can dream is mijn favoriet maar die staat niet eens in de keuzelijst.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Homdeck het volgende:
Niet mijn favoriete Elvis dit. My Boy vind ik zo mooi![]()
Was jij dat pretty little thing, waiting for the King, in the jungle room?quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Bladgoud
Wat vind je van de Arcade Fire?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zegt me zo niksquote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
If I can dream is mijn favoriet maar die staat niet eens in de keuzelijst.
Oeh, met lichtjesquote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]maar zoiets vergeet je niet meerrrrr
Ik was 's avonds langs abbey road geweest #durfanderstezijnmoet wonderlijk zijn geweest
Erg goede plaat van Blaudzun
Live erg sterk. Ik zou de AF ook graag willen zien.quote:
MaJo vindt dit leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Suspicious minds de mijne, maar dat is nog even wachten.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
If I can dream is mijn favoriet maar die staat niet eens in de keuzelijst.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Minder erg. Wat ik van ze ken vind ik vooral gejat van de Talking Heads, maar ik ken ze verder niet goedquote:Op donderdag 25 december 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van de Arcade Fire?![]()
Ik heb het ook via omwegen gehoord (volgens mij werd het ooit bij een talentenjachtshow gezongen), daarna pas het origineel. Niet een van z'n bekendsten.quote:![]()
In de auto hoorde ik net Twee Meisjes. Kende het niet echt, maar wat een leuk nummer
En vooral lekker rustigquote:Op donderdag 25 december 2014 22:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oeh, met lichtjesmoet wonderlijk zijn geweest
![]()
![]()
Ik ken dit niet, maar het klinkt wel leuk. Bij de eerste maten moest ik denken aan Waiting for the ManNon possumus non loqui![]()
Dit klinkt niet onaardig.Ook in de auto gehoord. Mee eens.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:09 schreef Homdeck het volgende:
In de auto hoorde ik net Twee Meisjes. Kende het niet echt, maar wat een leuk nummer![]()
Ik vind het een prima binnenkomer, mag volgend jaar gerust blijven
Rellende_Rotscholier
![]()
Fenomenaal.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik snap niet waarom al die slechte nummers van Coldplay erin staanquote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan erger, had nog een keer coldplay kunnen staan![]()
Het zijn er 20 geworden:
Stereophonics - Maybe Tomorrow
T'Pau - China In Your Hand
Dizzy Man's Band - The Opera
Beck - Loser
Katrina and the Waves - Walking on Sunshine
Wings - Live and let Die
U2 - Mysterious Ways
Sam Brown - Stop
Beach Boys - Wouldn't it be Nice
The Human League - Don't You Want Me
Anna/Kate McGarrigle - Complainte Pour Sainte Catherine
Rolling Stones - The Last Time
Booker T and The MG's - Green Onions
Sweet - Ballroom Blitz
Roxette - It Must Have Been Love
Andrew Gold - Lonely Boy
Monkees - Daydream Believer
Blondie - Heart of Glass
Rammstein - Sonne
Wild Cherry - Play That Funky Music
Allemaal missen
Da's een manier om alles te relativerenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan erger, had nog een keer coldplay kunnen staan![]()
![]()
Omdat ze nog geen goede nummers hebben?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die slechte nummers van Coldplay erin staan![]()
![]()
Pff ik dus ook...mysterious waysquote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn er 20 geworden:
Beck - Loser
Wings - Live and let Die
U2 - Mysterious Ways
Sam Brown - Stop
Sweet - Ballroom Blitz
Andrew Gold - Lonely Boy
Blondie - Heart of Glass
Rammstein - Sonne
Allemaal missenheb ik op gestemd!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die slechte nummers van Coldplay erin staanquote:Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt. Voorbeelden zijn: witte sneeuw ('wit' is een inherente eigenschap van 'sneeuw' en maakt dus deel uit van de betekenis van sneeuw), iets opnieuw herhalen ('opnieuw' zit al besloten in de betekenis van herhalen), een verbetering ten goede ('ten goede' maakt deel uit van de betekenis van verbetering). Pleonasmen worden ook wel opzettelijk als stijlfiguur gebruikt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hater gespotquote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze nog geen goede nummers hebben?![]()
Hopelijkquote:For you, there'll be no more crying.
Wissel Wild Cherry maar in voor Homburg van Procol Harum[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wissel Wild Cherry maar in voor Homburg van Procol Harum![]()
bijna op gestemd dit jaarZe smelten de kazen!![]()
Kelly
Ja, ik zat net al te kijken, er komt opvallend veel leuks langs midden in de eerste nacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn er 20 geworden:
Beck - Loser
Wings - Live and let Die
U2 - Mysterious Ways
Sam Brown - Stop
Sweet - Ballroom Blitz
Andrew Gold - Lonely Boy
Blondie - Heart of Glass
Rammstein - Sonne
Allemaal missenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
De nachtelijke uren luister ik terug op de spotify lijst (als die er komt tenminste).quote:Op donderdag 25 december 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn er 20 geworden:
Beck - Loser
Wings - Live and let Die
U2 - Mysterious Ways
Sam Brown - Stop
Sweet - Ballroom Blitz
Andrew Gold - Lonely Boy
Blondie - Heart of Glass
Rammstein - Sonne
Allemaal missenBeter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Matt Bellamy z'n squote:Op donderdag 25 december 2014 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze haalt net zo irritant adem als Matthew Bellamy![]()
![]()
Homburgquote:Op donderdag 25 december 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wissel Wild Cherry maar in voor Homburg van Procol HarumVorig jaar nog op gestemd
Da's een goeie. Schijtplaten schoon ik dan wel even op. Even nachtmarkeringen maken in mijn excel.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
De nachtelijke uren luister ik terug op de spotify lijst (als die er komt tenminste).[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan het ook niet verklarenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Realistisch vind ik het niet echt gezien het succes dat Coldplay heeft.![]()
![]()
Die ooit in een soort Idols-Songfestival verloor van één of andere nerd uit Noorwegen (en daar niet goed tegen kon).quote:
Mee eensquote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet ik zeggen dat Kelly Clarkson een stuk beter verteerbaar is dan Jamai![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit gaat wel ver.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's een goeie. Schijtplaten schoon ik dan wel even op. Even nachtmarkeringen maken in mijn excel.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze was.... 'mad', als het warequote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ooit in een soort Idols-Songfestival verloor van één of andere nerd uit Noorwegen (en daar niet goed tegen kon).[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij werd laatste geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ooit in een soort Idols-Songfestival verloor van één of andere nerd uit Noorwegen (en daar niet goed tegen kon).When I was a child I had a fever.
Ja maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet ik zeggen dat Kelly Clarkson een stuk beter verteerbaar is dan Jamai
Kerstdiner op. Beetje veel wijn op.
Mensen hadden Sky Radio aanstaan..![]()
Kerst met familie is toch geen tijd om radio te luisteren.
Nu weer paar uurtjes top 2000 luisteren!
My friends all drive horses![]()
Die is er, volgens mij zelfs van radio2, alleen heb ik daar geen linkje van op de ipad...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
De nachtelijke uren luister ik terug op de spotify lijst (als die er komt tenminste)."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik wil pareltjes die ik echt 'ontdek' of herontdek door de Top 2000 wel even markeren.quote:Dan onthoud ik ze.
Die nerd had wel een goed liedjequote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ooit in een soort Idols-Songfestival verloor van één of andere nerd uit Noorwegen (en daar niet goed tegen kon).![]()
![]()
was toch de engelse inzending die er niet mee kon omgaan?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ooit in een soort Idols-Songfestival verloor van één of andere nerd uit Noorwegen (en daar niet goed tegen kon).Ze smelten de kazen!![]()
Alleen de eerste plaat, en dan ook niet alle nummers. Beter dan Adele ook.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij IrisZorgquote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is Duffy eigenlijk tegenwoordig?![]()
Gareth Gates? Die kon er geen reet van.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was toch de engelse inzending die er niet mee kon omgaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moest het doen met "Look who's talking"quote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner op. Beetje veel wijn op.
Mensen hadden Sky Radio aanstaan..![]()
Kerst met familie is toch geen tijd om radio te luisteren.
Nu weer paar uurtjes top 2000 luisteren!
.........................................
![]()
![]()
Geloof het ookquote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cover van She's So High, dacht ik?![]()
![]()
nee, was will youngquote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gareth Gates? Die kon er geen reet van.Ze smelten de kazen!![]()
Will Young.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gareth Gates? Die kon er geen reet van.
Volgens mij waren vooral de Amerikanen over 't algemeen verontwaardigd over het feit dat er een gast uit Middle Earth won. En niet hun special snowflake. Kelly had er weinig moeite mee. Die hardrocker uit België werd derde.
Waarom weet ik dit.![]()
![]()
Duffy, had die niet nog een ander nummer waar ze meer als Kermit klonk, of ben ik nu in de war met iemand anders?![]()
![]()
oh die met die briljante Light My Fire-cover?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat je ook fan bent van New Kids on the Blockquote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Will Young.
Volgens mij waren vooral de Amerikanen over 't algemeen verontwaardigd over het feit dat er een gast uit Middle Earth won. En niet hun special snowflake. Kelly had er weinig moeite mee. Die hardrocker uit België werd derde.
Waarom weet ik dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Electric Avenue?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef asco het volgende:
Er is nog iets met een avenue, die is beter. Een oudje, kom er niet op.![]()
Elk nummerquote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef D. het volgende:
Duffy, had die niet nog een ander nummer waar ze meer als Kermit klonk, of ben ik nu in de war met iemand anders?![]()
Ocean Avenue?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef asco het volgende:
Er is nog iets met een avenue, die is beter. Een oudje, kom er niet op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mercy?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef D. het volgende:
WAS, Mexicano. WAS. Way back. Toen jij nog vloeibaar was.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je ook fan bent van New Kids on the Block![]()
Wel wel wel, dat heb je goed door.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef D. het volgende:
Duffy, had die niet nog een ander nummer waar ze meer als Kermit klonk, of ben ik nu in de war met iemand anders?
Dat was Duffy.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mercy?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef D. het volgende:
ja dat was hijquote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh die met die briljante Light My Fire-cover?
Waarom staan die niet in de lijst?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
WAS, Mexicano. WAS. Way back. Toen jij nog vloeibaar was.![]()
![]()
Ach niet zo heel erg slecht al hoort het niet in de lijst.For you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit ken ik niet eens.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik niet, maar het doet me ook niet zoveelquote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef Grutsk het volgende:
Ik vind dit een heel vervelend nummer![]()
![]()
Iemand Caro Emerald wel eens live gezien? Wat een anti-artiest is dat zeg.
Heb haar op North Sea Jazz eens gezien. Een aanfluiting...My friends all drive horses![]()
Nog een paar nummers en dan Jealous Guy van John Lennon
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je bedoelt dat ze aanwezig is? Want daar houdt het wel opquote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Heb haar op North Sea Jazz eens gezien. Een aanfluiting...![]()
Ja tijdje terug nog in Apeldoorn, in Orpheus. Vond het heel goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Heb haar op North Sea Jazz eens gezien. Een aanfluiting...
Maar ja, smaken verschillen![]()
![]()
En dan te bedenken dat ze veel irritantere nummers heeft, die vast ook nog komenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Sked het volgende:
Dit is met afstand het meest irritante nummer tot nu toe![]()
hoezo is ze een anti artiest?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Heb haar op North Sea Jazz eens gezien. Een aanfluiting...Ze smelten de kazen!![]()
Dit roept bij mij niet direct ergernis op, maar waarom het in de lijst staat, begrijp ik ook niet zo goed.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Genoeg mensen die er op gestemd hebben gok ikquote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Dit roept bij mij niet direct ergernis op, maar waarom het in de lijst staat, begrijp ik ook niet zo goed.![]()
![]()
niet altijd hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe dikker je bent, hoe dikker je tieten worden![]()
![]()
We komen haar nog 4x tegen, voor de fans onder ons
Ik vind het eigenlijk niet slecht, maar ook verre van bijzonder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen idee, maar alles klinkt hetzelfde...en niet op de manier die ik leuk vind.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoezo is ze een anti artiest?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hoax, iedereen weet dat de lijst één en al manipulatie isquote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er op gestemd hebben gok ik
Rellende_Rotscholier
![]()
Het klinkt echt bijzonder irritant.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wees blij, helemaal doodgegooid hiermee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit nummer is het slechtst presterende nummer van alle liedjes die elke editie van de top 2000 meegemaakt hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat dat niet altijd zo is.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe dikker je bent, hoe dikker je tieten wordenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat zeg je me nou?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoax, iedereen weet dat de lijst één en al manipulatie is![]()
![]()
![]()
Blijft erg mooi
Nog een dikke reet. maar wel mooi een liedje
Misschien trof ik haar op een slechte dag.. Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoezo is ze een anti artiest?
Geen uitstraling, geen interactie met het publiek, geen improvisatie.
Je had eigenlijk geen seconde het idee dat ze het leuk vond om op het podium te staan en haar publiek een leuke avond wilde bezorgen.My friends all drive horses![]()
Niet live, wel video. Was niet veel aan..quote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Heb haar op North Sea Jazz eens gezien. Een aanfluiting..."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Inderdaad, erg passiefquote:Op donderdag 25 december 2014 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien trof ik haar op een slechte dag.. Dat hoop ik dan maar.
Geen uitstraling, geen interactie met het publiek, geen improvisatie.
Je had eigenlijk geen seconde het idee dat ze het leuk vond om op het podium te staan en haar publiek een leuke avond wilde bezorgen."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: