Voor sommige mensen is het een tic om zoveel mogelijk te weten...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is zoveel muziekgeschiedenis en -kennis. Het is haast onmogelijk om alles te weten.
De Golden Earring?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor...
Doe mij het oude bandje van Rob de Nijs maar...
Ik durf wel te zeggen dat ik meer van muziek weet dan de gemiddelde 21 jarigequote:Op donderdag 25 december 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het een tic om zoveel mogelijk te weten...
Toch bijna goed.quote:
Wat je ook doet, bij alles; je hobby, je baan. Daar leer je altijd weer nieuwe dingen. Doe je dat niet dan wordt het saai.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is zoveel muziekgeschiedenis en -kennis. Het is haast onmogelijk om alles te weten.
Wat kan er in 40 jaar dan veel misgaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Maybe Tomorrow, Maybe Tonight....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach ja, kan ze ook weinig aan doen hè.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen zag Jerney er nog goed uit.
Parkinson vraag je niet om...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat kan er in 40 jaar dan veel misgaan.
Collectie van pa?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel twee andere singles hier liggen:
[ afbeelding ]
Yep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |