SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/live.htmlReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ga naar Frankrijk
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Stroopwafels.![]()
Deze heren heb ik nog eens live gehoord bij kampvuur bij kamp van de Haagsche Hogeschool. Dat was echt geweldig!Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dat vertel je elk jaar (mag hoor)quote:Op donderdag 25 december 2014 15:38 schreef Molurus het volgende:
Stroopwafels.![]()
Deze heren heb ik nog eens live gehoord bij kampvuur bij kamp van de Haagsche Hogeschool. Dat was echt geweldig!![]()
Ik hoor deze maar twee keer par jaar: tijdens de Tour de France en tijdens de Top2000
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Voor de mensen die het gemist hebben.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat vertel je elk jaar (mag hoor)
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Klopt ja. Klinkt nu wat gedateerd, maar op zich nog prima aan te horen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:40 schreef Molurus het volgende:
Dit was voor die tijd best wel vernieuwend.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Waarom denken die radiogekkies altijd dat ze net zo lang mogen praten tot er gezongen wordt?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
JIJ HIERquote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom denken die radiogekkies altijd dat ze net zo lang mogen praten tot er gezongen wordt?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
15 minutes of fame...quote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom denken die radiogekkies altijd dat ze net zo lang mogen praten tot er gezongen wordt?
Maar ik ben het met je eens: ze moeten gewoon hun snaveltjes houden.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Effe de radio aangooien want ik denk dat ik het dan wel wat vind.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou ik ook doen als ik bij de radio werkte.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom denken die radiogekkies altijd dat ze net zo lang mogen praten tot er gezongen wordt?![]()
Erg he? Als puber moest ik zo veel moeite doen om een nummer fatsoenlijk op een cassettebandje te krijgenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom denken die radiogekkies altijd dat ze net zo lang mogen praten tot er gezongen wordt?![]()
Het zijn ook radio-deejays, geen plaatjesdraaiers he."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat mij betreft zou de Top 2000 helemaal zonder commentaar mogen... (en zonder reclame en ingezonden brieven en weet ik wat voor crap nog meer.)quote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
15 minutes of fame...
Maar ik ben het met je eens: ze moeten gewoon hun snaveltjes houden.
Top 2000 gaat over de muziek.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
+1 voor datquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ze zijn altijd erg fan van zichzelfquote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
-XOXO-![]()
1. Informatie die ze willen/moeten vertellenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2. Stijl van het station
3. Een kick voor de DJ om het net voor de zang te halen. Daarom zie je altijd een timer meelopen tot dat moment"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dit is het format altijd geweest. Dus nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou de Top 2000 helemaal zonder commentaar mogen... (en zonder reclame en ingezonden brieven en weet ik wat voor crap nog meer.)
Top 2000 gaat over de muziek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vast niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe de radio aangooien want ik denk dat ik het dan wel wat vind.-XOXO-![]()
Mooi liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan gaan we maar een ander baantje voor je zoeken.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik bij de radio werkte.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat deel van het format ben ik nooit een fan van geweest. Tradities zijn er om af te schaffen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is het format altijd geweest. Dus nee.
Zonder gepraat zou ik niet luisteren. Kan ik net zo goed de playlist op mijn computer aan gooien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Al jaren.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik zou er zo op stemmen, ware het niet dat ik de jaren 60 moet steunenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:43 schreef Comprehendam het volgende:
Wie stemt híer nou op? Vraag het me echt af.![]()
Somehow doe ik dat toch nooit. Althans, niet in deze samenstelling.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder gepraat zou ik niet luisteren. Kan ik net zo goed de playlist op mijn computer aan gooien.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je kan wel praten, maar begin dan niet vast met een nummer ofzo .quote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder gepraat zou ik niet luisteren. Kan ik net zo goed de playlist op mijn computer aan gooien.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Tsja, bij 'de buren' kom je eenmaal een stuk afschrikwekkender over.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan download je de hele lijst, zet je ze op volgorde en speel je dat af. Opgelost.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat deel van het format ben ik nooit een fan van geweest. Tradities zijn er om af te schaffen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er moet wel gepraat worden, maar het uur moet wel voor 95% uit muziek bestaan vind ik. Vaak heeft ie niet veel zinnigs te melden.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder gepraat zou ik niet luisteren. Kan ik net zo goed de playlist op mijn computer aan gooien.![]()
Zometeen het meest matige uur tot nog toe. Wat een schijtplaten.
1940 Can't Help Falling In Love UB40 1993
1941 Hey Soul Sister Train 2010
1942 Gangnam Style PSY 2012
1943 Suicide Blonde INXS 1990
1944 Girl The Beatles 1965
1945 Don't Cry For Me Argentina Julie Covington 1977
1946 Man Of The World Fleetwood Mac 1969
1947 David's Song Kelly Family 1979
1948 Fallin' Alicia Keys 2001
1949 Adiemus Adiemus 1995
1950 P.Y.T. Michael Jackson 1982
1951 For Me Formidable Charles Aznavour 1963
1952 To Love Somebody Bee Gees 1967
1953 The Lazy Song Bruno Mars 2011[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier is hij gewoon dezelfde persoon, maar dan in schaapskleren. Trap er niet in!quote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, bij 'de buren' kom je eenmaal een stuk afschrikwekkender over.![]()
Dan moet ik steeds op pauze zetten om te zorgen dat het nog synct met de chat hier.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan download je de hele lijst, zet je ze op volgorde en speel je dat af. Opgelost.
Die voorgelezen tweets van mensen die de top 2000 luisteren terwijl ze aan het koken zijn ofzo vind ik wel veel toevoegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moet wel gepraat worden, maar het uur moet wel voor 95% uit muziek bestaan vind ik. Vaak heeft ie niet veel zinnigs te melden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1940 Can't Help Falling In Love UB40 1993![]()
![]()
![]()
![]()
1941 Hey Soul Sister Train 2010![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1942 Gangnam Style PSY 2012![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1943 Suicide Blonde INXS 1990![]()
1951 For Me Formidable Charles Aznavour 1963![]()
1953 The Lazy Song Bruno Mars 2011![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gangnam Style.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen het meest matige uur tot nog toe. Wat een schijtplaten.![]()
Stiekem vind ik het wel leuk dat die erin staat.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zo houden we iets om ons aan te ergerenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die voorgelezen tweets van mensen die de top 2000 luisteren terwijl ze aan het koken zijn ofzo vind ik wel veel toevoegen.![]()
[quote]Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1953 The Lazy Song Bruno Mars 2011
[/quote]
Vetgedrukt is prima aan te horen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kan ik me niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, bij 'de buren' kom je eenmaal een stuk afschrikwekkender over.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Keuzesquote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds op pauze zetten om te zorgen dat het nog synct met de chat hier.
Degenen die op Gangnam Style gestemd hebben, mogen ter plekke neervallen. Als er één plaat is die he-le-maal níks te maken heeft met "goed, beter, best" is het die wel.
Hey Soul Sister. Slechtste engelstalige liedje ooit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laatste jaartje, geniet er vanquote:Op donderdag 25 december 2014 15:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gangnam Style.![]()
Stiekem vind ik het wel leuk dat die erin staat.![]()
Hoewel het eigenlijk wel een recordbrekend nummer is-XOXO-![]()
Inderdaad zeg. Alleen INXS is wel aardig. Al kan ik die van Fleetwood Mac, The Beatles en Bee Gees niet meteen voor de geest halenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1953 The Lazy Song Bruno Mars 2011![]()
![]()
En toch vind ik dat niet het meest vreselijke nummer van dat uurquote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Degenen die op Gangnam Style gestemd hebben, mogen ter plekke neervallen. Als er één plaat is die he-le-maal níks te maken heeft met "goed, beter, best" is het die wel.![]()
Die Beatles is mooi. En For Me Formidable ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Alleen INXS is wel aardig. Al kan ik die van Fleetwood Mac, The Beatles en Bee Gees niet meteen voor de geest halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die ingesproken berichten geven ook wel iets extra'squote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die voorgelezen tweets van mensen die de top 2000 luisteren terwijl ze aan het koken zijn ofzo vind ik wel veel toevoegen.![]()
![]()
Hoppaaaaaa GANGNAM STYLEquote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Degenen die op Gangnam Style gestemd hebben, mogen ter plekke neervallen. Als er één plaat is die he-le-maal níks te maken heeft met "goed, beter, best" is het die wel.
Er zijn er 3 die ik erger vind.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En toch vind ik dat niet het meest vreselijke nummer van dat uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
INHAKEN JAAAAAAA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sorryquote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bee Gees niet waarderen. Dven ga."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sowieso vind ik het opvallend dat artiesten die in Azië groter zijn dan the Beatles hier over het algemeen totaal onbekend zijn voor ons. PSY is een uitzondering daarop.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En toch vind ik dat niet het meest vreselijke nummer van dat uurNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hoe kun je die nummers nou niet kennen? Ben je 12 ofzo?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Alleen INXS is wel aardig. Al kan ik die van Fleetwood Mac, The Beatles en Bee Gees niet meteen voor de geest halen![]()
![]()
* spijkerbroek ziet een Vrijthof vol met te oud klapvee voor zichAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Jep.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die ingesproken berichten geven ook wel iets extra's
Ga dit jaar weer berichten sturen. Misschien dat ik er nu wel eens doorheen kom
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Deze plaatje
Dat dit erin staat vind ik dan weer moeilijk te begrijpen. Delen ze stemformulieren uit in het bejaardentehuis ofzo?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
De enige draaiorgel die ik in de Top 2000 zou willen horen is die in Mammoth van Kayak.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Het had zo uit een draaiorgel kunnen komen dit"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
'k Moet zeggen: hij weet het speciale van klassieke muziek er wel grondig af te halen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dat is ook een kunst inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:53 schreef spijkerbroek het volgende:
'k Moet zeggen: hij weet het speciale van klassieke muziek er wel grondig af te halen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
#yoloquote:Op donderdag 25 december 2014 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staat daar ff een viool van 25.000 euro te vernaggelen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja wow manquote:Op donderdag 25 december 2014 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staat daar ff een viool van 25.000 euro te vernaggelenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker die muziek van André Rieu altijd.![]()
![]()
Niet die muts die aan het songfestival mee heeft gedaan? *rent weg*quote:Op donderdag 25 december 2014 15:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De enige draaiorgel die ik in de Top 2000 zou willen horen is die in Mammoth van Kayak.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Vind je dat niet catchy?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet boeiend dit, maar de radio hoeft niet uit, bij Train wel
-XOXO-![]()
Kap eens met door dit bazennummer heen lullen paardenlul!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
*doorladen is*quote:Op donderdag 25 december 2014 15:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet die muts die aan het songfestival mee heeft gedaan? *rent weg*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
André Rieu is een van de populairste artiesten die Nederland rijk is. Toen-ie een paar jaar geleden in Australië tourde bestond de DVD top 10 aldaar voor 80% uit zijn concerten.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:52 schreef Molurus het volgende:
Dat dit erin staat vind ik dan weer moeilijk te begrijpen. Delen ze stemformulieren uit in het bejaardentehuis ofzo?![]()
Niks mis met Michael Jackson (PYT is mijn favo MJ plaat), Bee Gees, INXS, Beatles en Fleetwood Mac.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1953 The Lazy Song Bruno Mars 2011
Maar wat Alicia Keys, The Kelly Family, Bruno Mars, Train en PSY er tussen doen, is me een raadsel.
Ik zou niet zeggen een matig uurtje, maar heel verschillend uurtje.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik vind het wel jammer dat de dj bij een instrumentaal nummer zoals Rieu net wél zijn smoel houdt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik vind dat hij juist een hele mooie stem heeft en ik hoop dat hij er nog vaak doorgeen gaat praten. Al die liedjes met zon lange aanloop vragen er gewoon om.![]()
![]()
Jaar in jaar uit behoort hij ook tot de meest verdienende artiesten ter wereldquote:Op donderdag 25 december 2014 15:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
André Rieu is een van de populairste artiesten die Nederland rijk is. Toen-ie een paar jaar geleden in Australië tourde bestond de DVD top 10 aldaar voor 80% uit zijn concerten.
Om de week heb ik wel een nieuwe UI!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alhoewel, het is tegenwoordig hip om dat met auto's te doen, begreep ik...quote:Op donderdag 25 december 2014 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh nee, ik voorzie een bloedbad"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
3 goeie nummers.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niks mis met Michael Jackson (PYT is mijn favo MJ plaat), Bee Gees, INXS, Beatles en Fleetwood Mac.
Maar wat Alicia Keys, The Kelly Family, Bruno Mars, Train en PSY er tussen doen, is me een raadsel.
Ik zou niet zeggen een matig uurtje, maar heel verschillend uurtje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan dat niet handelenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om de week heb ik wel een nieuwe UI!
-XOXO-![]()
vuilniswagens doen het ook goedquote:Op donderdag 25 december 2014 15:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alhoewel, het is tegenwoordig hip om dat met auto's te doen, begreep ik...![]()
Sorry man ik kan niet met iedereen rekening houden weet je wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan dat niet handelenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heerlijk dithierna krijgen we tot Rammstein weer een hoop apenaids.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het 2de uur (13 - 14) vond ik juist matig. Weinig vermakelijks. Aankomend uur is gewoon óf gewoon losgaan op goede platen of lekker zeiken op kutmuziek die eigenlijk geen bestaansrecht zou mogen hebben.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Zeker tussen 5.39 en 5.45?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
Tussen 5 en 6 eindelijk een Duitstalig nummer. Wordt de hoogste tijd.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Horst-Wessel lied?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
Tussen 5 en 6 eindelijk een Duitstalig nummer. Wordt de hoogste tijd.-XOXO-![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kun je die nummers nou niet kennen? Ben je 12 ofzo?Nee, ben begin twintig, maar dan nog zijn die nummers ver voor mijn tijd. En ik hoor ze ook nooit op de radio. Of ik moet me vergissen. Die van de Bee Gees ken ik trouwens wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kun je die nummers nou niet kennen? Ben je 12 ofzo?![]()
Auto van een zusterbedrijf van het bedrijf waar ik werk, begreep ik.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vuilniswagens doen het ook goed"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
INXS is geen apenaidsquote:Op donderdag 25 december 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja, ook altijd feest, spotjes van de zorgverzekeringspooiers..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
The Sweet is ook wel geil.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Hoe kun je The Byrds nu beter dan The Beatles vinden? Een inwisselbare band vs een extreem veelzijdige bandquote:Op donderdag 25 december 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
*mompelt iets over de kwaliteit van de drummer*quote:Op donderdag 25 december 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je The Byrds nu beter dan The Beatles vinden? Een inwisselbare band vs een extreem veelzijdige bandNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja hoe kan het dat Hitler ooit aan de macht kwam? Soms kan het raar lopen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je The Byrds nu beter dan The Beatles vinden? Een inwisselbare band vs een extreem veelzijdige bandReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Te makkelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 16:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
*mompelt iets over de kwaliteit van de drummer*![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
*mompelt iets over de kwaliteit van de drummer*
Jongens bij welk nummer zijn we? Heb even een aantal nummers gemist en heb de lijst niet bij de hand.![]()
Uurlijstje staat hier ergens bovenaan nog.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:02 schreef Grutsk het volgende:
Jongens bij welk nummer zijn we? Heb even een aantal nummers gemist en heb de lijst niet bij de hand.
EDIT:
Dit lijstje dus.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1953 The Lazy Song Bruno Mars 2011[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
DE PANDA WEL
Watquote:
quote:
Wat is dat gezeik altijd op Ringo Starr. Heb ik iets gemist?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ja, de rest van die band is ook niet veel aan.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:05 schreef Zaktabak het volgende:
Wat is dat gezeik altijd op Ringo Starr. Heb ik iets gemist?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Verdomme.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een vervelend nummer is dit zeg... Gelukkig verdwijnt volgend jaar uit de lijst (daar ga ik toch van uit)![]()
Oorkareuma[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Echt die typische zaaddodende reclamehumor.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nou nou nou nou.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:
Hij is 1 meter 20 trouwens, net als Gerard Ekdom. Lekker voor hem.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ekdom is wel langer dan dat.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Hij is 1 meter 20 trouwens, net als Gerard Ekdom. Lekker voor hem.
Vaste prik sinds een paar jaar, al is het nu wat minder, heb ik het idee.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:05 schreef Zaktabak het volgende:
Wat is dat gezeik altijd op Ringo Starr. Heb ik iets gemist?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
7 keer te vaak.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jongen en meisjes. Drink morgenochtend een glas ammoniak bij je ontbijt. Dan worden jullie wat minder zuur![]()
Waar komt het vandaan dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vaste prik sinds een paar jaar, al is het nu wat minder, heb ik het idee.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Wacht, wie is nou de enige jongen hier?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:09 schreef HPLC het volgende:
Jongen en meisjes. Drink morgenochtend een glas ammoniak bij je ontbijt. Dan worden jullie wat minder zuur[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven, en dat mag best besproken worden.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:09 schreef HPLC het volgende:
Jongen en meisjes. Drink morgenochtend een glas ammoniak bij je ontbijt. Dan worden jullie wat minder zuurReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toen ze nog echt mooie liedjes maakten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een manlet inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Hij is 1 meter 20 trouwens, net als Gerard Ekdom. Lekker voor hem.
-XOXO-![]()
Mani, doe eens rustig man. Drink een kop thee, doe een fijne broek aan, en ga op de bank liggen. Relaxquote:Op donderdag 25 december 2014 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven, en dat mag best besproken worden.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Mooie van de Gibbjes.
Er staan steeds minder nummers van ze inquote:Op donderdag 25 december 2014 16:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vaste prik sinds een paar jaar, al is het nu wat minder, heb ik het idee.![]()
For Me Formidable
Ik word juist opgejut door jullie. Ik ga wel even porno kijken ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mani, doe eens rustig man. Drink een kop thee, doe een fijne broek aan, en ga op de bank liggen. RelaxReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zoals de inbreng van Sir Cliff ook van iets van 15 naar slechts eentje is gegaan. Logisch, maar toch jammer.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er staan steeds minder nummers van ze in"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wacht, wie is nou de enige jongen hier?![]()
![]()
Matthijs van Nieuwkerk glijdt nu van zijn fauteuil.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En terecht natuurlijk!quote:Op donderdag 25 december 2014 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk glijdt nu van zijn fauteuil.![]()
Zowaar een nummer van MJJ die er niet eerder instond."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ook niet in 2009? of 2010?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:17 schreef Ferdo het volgende:
Zowaar een nummer van MJJ die er niet eerder instond.
Weet niet meer wanneer hij overleed![]()
Daarom bracht hij deze zeker ook als laatste op single uit.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:16 schreef Chiappucci het volgende:
Nu het minste nummer van Thriller.
Ik vind het overigens wel een fijn plaatje. En heeft LaToya zowaar ook een notering, indirect
Nee, en 2009 is het.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook niet in 2009? of 2010?
Weet niet meer wanneer hij overleed
wat een zooi dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, dit vind ik stiekem ook wel leuk
Maar ik krijg er wel altijd een natuurwinkel-dolfijnengeluiden-vibe bij.![]()
Alweer voor de derde keer zelfs.quote:
Waarschijnlijk ook voor het laatst."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het populairste nummer ooit, hij staat beschamend laag.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
AdieAdiemoerehAddiieeemoeesss[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ja, ik heb hem net even snel opgezocht. Maar hij is gelukkig wel hard gezakt. Ik vraag me serieus af wie het in zijn hoofd haalt om daar op te stemmen?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alweer voor de derde keer zelfs.
Waarschijnlijk ook voor het laatst.![]()
Wel gezakt als een baksteen tov vorig jaar.quote:
Maar ik vind het tofbeter dan dit...
Wat is het, Enya ofzo? Ieuw
![]()
![]()
Zo, thuis. In de auto naar de top 2000 kunnen luisteren met als eerste liedje Pretty Fly. Meteen een goed begin![]()
![]()
Dit stond er steeds op in het moratorium toen mijn eigen moeder er lag opgebaard vorig jaar.
De engste familie op aarde, als ik kind kreeg ik altijd nachtmerries van hun.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Na deze bagger en het volgende nummer kan ik de Kelly Familystraks opeens veel meer waarderenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:22 schreef Zaktabak het volgende:
Dit stond er steeds op in het moratorium toen mijn eigen moeder er lag opgebaard vorig jaar.
-XOXO-![]()
Ik vind al dit soort kitcherige zweverige "wereld"muziek echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit dus wel tof juist
Maar goed, de afwisseling is juist de kracht van de Top 2000![]()
![]()
Toch wel een guilty pleasurequote:Op donderdag 25 december 2014 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Na deze bagger en het volgende nummer kan ik de Kelly Familystraks opeens veel meer waarderen
Wouter van der Goes vindt alles wel 'een dingetje'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zij kan niet zingen.
Wel piano spelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fallin' in and out... laat dat maar even door gaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:24 schreef Grutsk het volgende:
Deze is ook wel hard gezakt trouwens, 500 plekken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
O...o...iiiiiiiihiiiiiiihiiii..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Enya! Echt tenenkrommende kutmuziek vind ik datquote:Op donderdag 25 december 2014 16:21 schreef Tijn het volgende:
Wel gezakt als een baksteen tov vorig jaar.
Maar ik vind het tofbeter dan dit...
Wat is het, Enya ofzo? Ieuw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Niet te veel achter elkaar van ik kan het zeker waarderenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind al dit soort kitcherige zweverige "wereld"muziek echt verschrikkelijk
Maar goed, de afwisseling is juist de kracht van de Top 2000
-XOXO-![]()
Out voornamelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fallin' in and out... laat dat maar even door gaan.![]()
![]()
Nu hoeft het niet zo hard te zakenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fallin' in and out... laat dat maar even door gaan.
Ik geloof eigenlijk dat het niet beroerder kan hebben geklonken dan Alicia zelfquote:Op donderdag 25 december 2014 16:25 schreef Tijn het volgende:
Ik heb dit wel eens gekaraoked. Niet zo'n succes![]()
Ooohohohoooohohohoohohohoooooo"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kijken jullie ook naar die live beelden? Ziet er nogal lauw uit. 2 jaar geleden geweest, puinig druk en heel kort binnen kunnen blijven. Wel leuk om een keer mee te maken.![]()
Mijn moeder is vorig jaar november overleden, en de uitvaartondernemer vond deze muziek wel geschikt op de achtergrond in het mortuarium "omdat het rustige neutrale muziek was". Heel album van Enya op repeat, en ondertussen zie je je eigen doodsbleke (letterlijk) ouder ontbinden op deze kutmuziek.quote:
Sindsdien schijthekel aan Enya.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Of in, als het om de afkickdag gaat.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Billy Joelquote:Op donderdag 25 december 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit niks, maar Empire State of Mind staat er natuurlijk terecht in![]()
![]()
Dit
Balen, maar dan vraag je toch of er iets anders op kan? Of gewoon uit.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn moeder is vorig jaar november overleden, en de uitvaartondernemer vond deze muziek wel geschikt op de achtergrond in het mortuarium "omdat het rustige neutrale muziek was". Heel album van Enya op repeat, en ondertussen zie je je eigen doodsbleke (letterlijk) ouder ontbinden op deze kutmuziek.
Sindsdien schijthekel aan Enya.-XOXO-![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik weet nooit wat ik hier nou van moet denken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En de zanger op I Can't Help Myself was toen nog vloeibaar, geloof ik."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het is zeker niet het beroerdste nummer van het uurquote:Op donderdag 25 december 2014 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet nooit wat ik hier nou van moet denken.![]()
Excussez moi als ik iemand beledig, maar wat een belabberde eerste 100 platen, op radiohead en America naHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Deze staat ergens in het midden. TSJA.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is zeker niet het beroerdste nummer van het uur
Ga maar fijn Coldplay luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
Dit vind ik dus echt niet om aan te horen.
Dat kutaccent ook![]()
Wel een die in de Top 2000 hoort, alleen al voor de sfeer.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is zeker niet het beroerdste nummer van het uur"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oh, ik heb mij er aan het moment niet erg aan gestoord verder. Dat gaat wel voorbij.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Balen, maar dan vraag je toch of er iets anders op kan? Of gewoon uit.
Maar heel Enya komt je de rest van je leven wel je strot uit
Heb je Ringo niet gehoord?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Excussez moi als ik iemand beledig, maar wat een belabberde eerste 100 platen, op radiohead en America na
Daarnaast luister je toch lijstloos?Het zijn er pas 50
Radioheadquote:Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Excussez moi als ik iemand beledig, maar wat een belabberde eerste 100 platen, op radiohead en America na
Wie moet je er mee beledigen dan? Hooguit de artiesten zelf, maar die lezen toch niet mee![]()
Mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op dit moment kijk ik gewoon uit naar Gangnam Style, zo slecht is ditquote:Op donderdag 25 december 2014 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga maar fijn Coldplay luisteren
-XOXO-![]()
"Dat vaaalt toch wel meeeh?"
Nee Gijs, dit is troep
En ook deze, mag ik hopen?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Excussez moi als ik iemand beledig, maar wat een belabberde eerste 100 platen, op radiohead en America na"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mee eens hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 16:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel een die in de Top 2000 hoort, alleen al voor de sfeer.![]()
Wouter.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:31 schreef Zaktabak het volgende:
Nee Gijs, dit is troep"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit is Gijs al niet meer. Een nieuwe, Wouter of zo.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:31 schreef Zaktabak het volgende:
Nee Gijs, dit is troep![]()
Ja klopt, maar wat ik tot noch toe heb gehoord. Rieu, Adiemus, Kelly Family, BSB en wat nog. T is zwaarquote:Op donderdag 25 december 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Ringo niet gehoord?
Daarnaast luister je toch lijstloos?Het zijn er pas 50
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja Deze ook. Was beetje gechargeerd, zeg eerst 50. Ik luister zonder lijst, dus weet niet wat er verder komt, maar eerst 4,5 uur was redelijk pauper.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Er was ook wel wat bagger ja. Zeker 10-15 nummers.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat ik tot noch toe heb gehoord. Rieu, Adiemus, Kelly Family, BSB en wat nog. T is zwaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is samen met Oh Well pt 1 mijn favoriete Peter Greenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet iets bekennen: ik ken dit nummer niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mwauh.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Dit trek ik niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgende nummer van de Backstreet Boys staat op 1671, hoe laat is dat ongeveer?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is dit niet het "Maxima-ik-wil-terug-naar-huissie-huis-boehoe"-huillied?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Volgende nummer van de Backstreet Boys staat op 1671, hoe laat is dat ongeveer?![]()
![]()
Wat een kutnummer
Nee, dat is die tango.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:35 schreef Zaktabak het volgende:
Is dit niet het "Maxima-ik-wil-terug-naar-huissie-huis-boehoe"-huillied?
Staat op 1693, Adios Noniño."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tegen 13 uur.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Volgende nummer van de Backstreet Boys staat op 1671, hoe laat is dat ongeveer?![]()
Beth Gibbons zingt beter.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel 'zangeressen' uit de Top mochten willen dat ze zo konden zingen, ik noem een jengelAlicia
gr.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig staat die ook nog ergens in de topquote:Op donderdag 25 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beth Gibbons zingt beter.
gr.Maar die zal vast weer 's nachts komen, net als de meeste mooie 'nieuwe' nummers.
![]()
Valt mee dat Demona's versie de lijst nooit haalde."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
22-23 uurquote:Op donderdag 25 december 2014 16:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig staat die ook nog ergens in de topMaar die zal vast weer 's nachts komen, net als de meeste mooie 'nieuwe' nummers.
Rellende_Rotscholier
![]()
Portishead mag er wel wat vaker in.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beth Gibbons zingt beter.
gr.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Van 1 tm 10 graag.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Portishead mag er wel wat vaker in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het begin is er nu.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Portishead mag er wel wat vaker in."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het is kerst hè? We moeten wel een beetje vrolijk blijven.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Portishead mag er wel wat vaker in.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toch jammer dat de oude bedjes de deur uitgegaan zijn."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het gevoel is echt andersquote:Op donderdag 25 december 2014 16:39 schreef Ferdo het volgende:
Toch jammer dat de oude bedjes de deur uitgegaan zijn.![]()
Girl, voor MaJo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was vorig jaar ook al zoquote:Op donderdag 25 december 2014 16:39 schreef Ferdo het volgende:
Toch jammer dat de oude bedjes de deur uitgegaan zijn."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Waarom eigenlijk?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vond ik een paar jaar terug een niemendalletje, maar nu kan ik hem goed waarderen
Rellende_Rotscholier
![]()
BeatlesgenotHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Er zitten wel een hoop Ria's in die studio daar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goedemiddag
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar kunnen we alleen maar om speculeren. Misschien verjonging of een andere vormgeving die ze er aan willen geven.quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wie is die lekkere rooie daar aan tafel eigenlijk?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Prachtig ja, heb de LP staanquote:Op donderdag 25 december 2014 16:41 schreef miep63 het volgende:
Dat hele album van Evita was mooi met covington![]()
Maar een aantal werden nog wel gebruikt.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hierna komt even een plasblokje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar tijdens m'n Lost Top2000 uitzending op Gutter, (soort van subtop2000 maar dan via verzoekjes), ga ik wel de oude thema's draaien. Ergens in januari"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat is de specialiteit van Radio 2.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wanneer ga je die doen? Ik schakel zeker in danquote:Op donderdag 25 december 2014 16:43 schreef FritsFlits het volgende:
Maar tijdens m'n Lost Top2000 uitzending op Gutter, (soort van subtop2000 maar dan via verzoekjes), ga ik wel de oude thema's draaien.
Nee, dit is INXSquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De producer waarschijnlijk?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Wie is die lekkere rooie daar aan tafel eigenlijk?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ze zouden The Ramones zelfs afkappenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is de specialiteit van Radio 2.![]()
Ninja edit gezien? Ergens in januariquote:Op donderdag 25 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer ga je die doen? Ik schakel zeker in dan
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |