Ook voor God zijn wij het sterke geslacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Alleen mannen telden mee, bijvoorbeeld in de Feeding of the 5000. Er waren 5000 mannen, met nog een random aantal vrouwen en kinderen.
Laat me even anti zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Missionaris op zijn tijd niet waarderen
Lewdquote:Op donderdag 25 december 2014 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. You're invited. Gaan we er op schaatsen
Oh, is dat de reden dat ie vrouwen de mogelijkheid heeft gegeven om te barenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook voor God zijn wij het sterke geslacht.
Hij kan het niet handelen dat vrouwen tenminste een eigen wil hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk nog steeds pissig dat die Eva toen niet luisterde naar Zijn wil.
Terecht. Eva heeft alles verpest voor iedereen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk nog steeds pissig dat die Eva toen niet luisterde naar Zijn wil.
Dan ben ik een soort van Djangoquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kan het niet handelen dat vrouwen tenminste een eigen wil hebben
Nog steeds wel zo, mannen zijn gewoon eigenlijk de slaven van hun penis.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders hadden nu de leeuwen en de lammetjes knuffelend in de wei gelegenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Eva heeft alles verpest voor iedereen.
Best leuk die slavernijquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van Django
Het zit in me, no punquote:
Dat is jullie straf voor het pakken van de appel.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat de reden dat ie vrouwen de mogelijkheid heeft gegeven om te baren?
Eva, de eerste feminist.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jullie straf voor het pakken van de appel.
Knuffelende katten zijn al te lief. Ik denk dat ik zou smelten als ik dat zou zienquote:Op donderdag 25 december 2014 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders hadden nu de leeuwen en de lammetjes knuffelend in de wei gelegen
Kan hier niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker top2000 luisteren
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARDquote:Op donderdag 25 december 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gesneden met scheren. Dat is een tijd geleden.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARD
Ook God maakt weleens fouten Sammie, het is ook maar een man.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.
Wie zegt dat God een man is!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook God maakt weleens fouten Sammie, het is ook maar een man.
Net alsof ze kunnen voorkomen dat mannen ze laten voortbestaanquote:Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof ze kunnen voorkomen dat mannen ze laten voortbestaan
Rustig maar, ik alleen de nekbaard verwijderenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARD
Laat de Paus het niet horen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook God maakt weleens fouten Sammie, het is ook maar een man.
Ik net, beetje opletten aardbeitjequote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zegt dat God een man is!
Vast. Maar tussen conceptie en geboorte zit nog een groot aantal maanden.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat Adam haar wel aan haar haren kon meeslepen als ze niet wilde.
Ja, best wel idd.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze Paus is toch best chill?
Hij durft alleen niet zo goed te showen dat hij best wel vrijdenker is, omdat hij denkt dat de andere hoge piefen van de RKK hem dan laten liquiderenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze Paus is toch best chill?
Toch heeft hij al wel bepaalde uitspraken gedaan waarvan ik denk... ja, dat is best een grote stap.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij durft alleen niet zo goed te showen dat hij best wel vrijdenker is, omdat hij denkt dat de andere hoge piefen van de RKK hem dan laten liquideren
Gelukkig wel, ze hebben ook nog behoorlijk wat in te halen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch heeft hij al wel bepaalde uitspraken gedaan waarvan ik denk... ja, dat is best een grote stap.
Zijn toespraak naar de kardinalen alleen alquote:Op donderdag 25 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch heeft hij al wel bepaalde uitspraken gedaan waarvan ik denk... ja, dat is best een grote stap.
Goedzoquote:Op donderdag 25 december 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rustig maar, ik alleen de nekbaard verwijderen
Gaat niet met deze radioinstallatie.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je streamen hoor
Luminadiquote:Op donderdag 25 december 2014 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij durft alleen niet zo goed te showen dat hij best wel vrijdenker is, omdat hij denkt dat de andere hoge piefen van de RKK hem dan laten liquideren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pabst blue ribbon is toch redneck bier?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:21 schreef artelligence het volgende:
Ja hoiLievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hij woont ook gewoon in een gastenverblijf in plaats van in het pauselijk paleis.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luminadi
Ik zag ergens een paar plaatjes over soberheid van hem. Dat hij overal goedkope materialen heeft laten gebruiken ipv goud en dergelijke.
Vond ik iig een pluspunt
Ja hoiziet er netjes uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik weet niets van bier ik vind het maar viesquote:Op donderdag 25 december 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pabst blue ribbon is toch redneck bier?
Neemt niemand je kwalijk hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niets van bier ik vind het maar vies
Ja hoiZo kun je prima voor de dag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hipster.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pabst blue ribbon is toch redneck bier?
Misschien is het wel allemaal een grote publiciteitsstunt om zieltjes te wervenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij woont ook gewoon in een gastenverblijf in plaats van in het pauselijk paleis.
Wel respect voor die man
Ja hoiIk ga zo ook maar eens douchen en een pak aan trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hater in mij leest hier dan "Zo wel, ja". Maargoed, dat post ik maar niet, vanwege de kerstgedachte.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zo kun je prima voor de dag komen
Leugenaar, het staat er nu tochquote:Op donderdag 25 december 2014 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
De hater in mij leest hier dan "Zo wel, ja". Maargoed, dat post ik maar niet, vanwege de kerstgedachte.
vandaag toch niks geplannedquote:
House zou ik raken. Hugh Laurie niet hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hugh Laurie is stiekem best wel een soort van sexy.
Als House... maar vooral als hij voor hem normaal praat, in het Brits.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hugh Laurie is stiekem best wel een soort van sexy.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als House... maar vooral als hij voor hem normaal praat, in het Brits.
Lol :'Dquote:Op donderdag 25 december 2014 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien ziet artje er altijd sexy uit toch
Awh wat een mooie kerstgedachte, Lokaquote:Op donderdag 25 december 2014 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Egoboosten en kerst horen toch een beetje bij elkaar
Ja hoiStaat je goed Art!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat bewaar ik voor laterquote:
Dat ga ik zo dan ook doenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik die heb rook ik een joint om ze weer tot stilstand te laten komen
I knowquote:Op donderdag 25 december 2014 12:33 schreef bamibij het volgende:
Artelligence je bent je wel bewust dat je een hele zooi foto's openbaar hebt staan op photobucket eh? Onder de foto die je postte kan je er nog vijftien aanklikken ofzodat je t weet
Not ashamed of himself hequote:Op donderdag 25 december 2014 12:33 schreef bamibij het volgende:
Artelligence je bent je wel bewust dat je een hele zooi foto's openbaar hebt staan op photobucket eh? Onder de foto die je postte kan je er nog vijftien aanklikken ofzodat je t weet
Ben jij echt onzeker over je uiterlijk ja? Ik ben een hetero-man, maar lijkt me toch nergens voor nodig?quote:
Ah ok. Je hebt nog wel eens digibeten ertussen die het niet beseffen namelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
I knowdie staan ook allemaal op fok
Harde strugglesquote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef Dqod het volgende:
Jeetje. Moet ik weer helemaal naar de slaapkamer lopen om extra sokken te pakken. Zwaar leven met koude voetjes
Ik ben blij dat hier de hele vakantie niemand komt, ik zou me kapot schamenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, bijna klaar met opruimen.
Wat een zooi zeg
Echt ehquote:
Dit. Al wil ik wel graag gezelschapquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hier de hele vakantie niemand komt, ik zou me kapot schamen
Hehe, naaktfoto's staan er niet opquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ok. Je hebt nog wel eens digibeten ertussen die het niet beseffen namelijk
Als er iemand komt is het wel een stimulans om op te ruimenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon parasiteren toch, op mensen met schone huizenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Al wil ik wel graag gezelschap
Hehehe. Studentenleef.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Al wil ik wel graag gezelschap
Dat wou ik er eigenlijk mee zeggenquote:
Parasiterenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon parasiteren toch, op mensen met schone huizen
Ja. Al zou ik alsnog graag daarheen komen om te parasiterenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Studentenleef.
[..]![]()
Is ze al wat gezelliger geworden?
Je weet dat je van harte welkom bent.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Parasiteren
[..]
Ja. Al zou ik alsnog graag daarheen komen om te parasiteren
Heb je mijn sloffen ook meegebracht?quote:Op donderdag 25 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
Ik doe niet meer aan een term voor mijn geaardheid. Geen idee ook wat het is, maar ik ben er wel zeker van iig
[..]
Echt eh
Maar goed, ik wil warme voetjes, dus ik heb ze al opgehaald
Afrojack is een lulletje, hij werd geinterviewed en had geen idee wat het doel was, dat was duidelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 12:39 schreef netchip het volgende:
Afrojack gisteravond @ Serious Request Houtplein was echt
Ik vond Kensington alleen zo'n geschreeuw. Beetje jammer. Maar was wel gezellig.
I knowquote:Op donderdag 25 december 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat je van harte welkom bent.
Lagen die nog op de slaapkamer dan? Moet je ook niet zomaar hier laten rondslingeren ehquote:Op donderdag 25 december 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je mijn sloffen ook meegebracht?
Het is zoiets raars, ineens ontdek je dat er dingen zijn waar je nog niet eens over nagedacht hadquote:Op donderdag 25 december 2014 12:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wou ik er eigenlijk mee zeggen
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know
Maar dat is dus precies waarom het zo'n lastig dilemma is
Ik weet niet waar ze liggen, ik ben mijn Homer Simpson sloffen al een tijdje kwijtquote:Op donderdag 25 december 2014 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know
Maar dat is dus precies waarom het zo'n lastig dilemma is
[..]
Lagen die nog op de slaapkamer dan? Moet je ook niet zomaar hier laten rondslingeren eh
Ja, maar z'n optreden was wel goed. Hij staat daar om het publiek te vermaken.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afrojack is een lulletje, hij werd geinterviewed en had geen idee wat het doel was, dat was duidelijk
Nou ja, dat dus. Wederom verbondeuhhhhquote:Op donderdag 25 december 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zoiets raars, ineens ontdek je dat er dingen zijn waar je nog niet eens over nagedacht had
Will doquote:Op donderdag 25 december 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk.
Laat het maar weten, ik moet even afwasje doen.
Awww, de gedachte dat je ze kwijt bent maakt me wel een beetje sad. Gewoon omdat het Homer Simpson slofjes zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze liggen, ik ben mijn Homer Simpson sloffen al een tijdje kwijt
Mij ook dqodje, mij ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Will do
[..]
Awww, de gedachte dat je ze kwijt bent maakt me wel een beetje sad. Gewoon omdat het Homer Simpson slofjes zijn
Hij heeft wat mij betreft een speciaal plekje in de hel voor ditquote:Op donderdag 25 december 2014 12:42 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, maar z'n optreden was wel goed. Hij staat daar om het publiek te vermaken.Maar je hebt gelijk hoor, hij moet eigenlijk wel in grote lijnen weten wat het doel is van Serious Request.
Ik ben nog een jong bloemetje, mijn voorkeuren zijn nog in de kinderschoentjes :$quote:Op donderdag 25 december 2014 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Wederom verbondeuhhhh
Al weet ik wel dat mijn voorkeur toch wel blijft liggen bij alles wat met een vrouw te maken heeft, maar toch
fake conversations on a nonexistent telephone lalalala
Sorry, moest even zingen :$
ewwwwquote:Op donderdag 25 december 2014 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog een jong bloemetje, mijn voorkeuren zijn nog in de kinderschoentjes :$
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog een jong bloemetje, mijn voorkeuren zijn nog in de kinderschoentjes :$
shoot mequote:Op donderdag 25 december 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wrecking ball in de top 2000, ik geef op
Wil je weer een knuffel voor extra positiviteit?quote:
It's always developing, loka. Alwaysquote:Op donderdag 25 december 2014 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, hij probeert alleen maar te zeggen dat het voor een DJ belangrijk is om rekening te houden met de wensen van het publiek.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft wat mij betreft een speciaal plekje in de hel voor dit
Van jou altijd natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 12:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je weer een knuffel voor extra positiviteit?
[..]
It's always developing, loka. Always
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wrecking ball in de top 2000, ik geef op
Geniet ervan Artquote:Op donderdag 25 december 2014 12:48 schreef artelligence het volgende:
Zoop naar Friesland en de grootste bullcrap van de afgelopen tijd lekker vergeten
Chillen, gezelligheid, eten nomnomnom
Wel redelijke fanbase helaasquote:Op donderdag 25 december 2014 12:50 schreef netchip het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Zo'n slecht nummer.
"Je moet maken wat in de markt past"quote:Op donderdag 25 december 2014 12:49 schreef netchip het volgende:
[..]
Haha, hij probeert alleen maar te zeggen dat het voor een DJ belangrijk is om rekening te houden met de wensen van het publiek.Blijkbaar heeft hij het niet zo op Drum & Bass, dat kan.
Ik heb er niet zo'n mening over, maakt me niet uit.
Tja, dat ligt eraan hoe je er naar kijkt.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Je moet maken wat in de markt past"
Dan ben je een bedrijf aan het runnen, dan ben je geen muzikant meer man. Die maakt waar die zin in heeft.
Een muzikant is tegenwoordig ook gewoon een bedrijf.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je een bedrijf aan het runnen, dan ben je geen muzikant meer man. Die maakt waar die zin in heeft.
Dat mag niet prio nummer 1 zijn als muzikant. Als popbagger je ding is, ga je gang.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Tja, dat ligt eraan hoe je er naar kijkt.Ik snap best dat ie geld wil verdienen. Hij maakt sowieso geen muziek die hij zelf slecht vindt (lijkt me erg moeilijk), maar daarnaast houdt hij rekening met zijn publiek. Dat is alleen maar slim, want je wilt ook nog een beetje verdienen, lijkt me.
Ik heb m bij collegetour gezien. Wat een stakker. Armin van Buuren vind ik ook niets, ook gezien bij collegetour, maar daar zit tenminste nog een goede kop op.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mag niet prio nummer 1 zijn als muzikant. Als popbagger je ding is, ga je gang.
Dit is echt geen pop muziek hoor, dat zijn Miley Cyrus, Katy Perry, Ariana Grande en meer van dat soort artiesten. Dit is EDM (Electronic Dance Music).quote:Op donderdag 25 december 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mag niet prio nummer 1 zijn als muzikant. Als popbagger je ding is, ga je gang.
Klopt. Ik mag 'm ook niet, maar z'n muziek is wel tof.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb m bij collegetour gezien. Wat een stakker. Armin van Buuren vind ik ook niets, ook gezien bij collegetour, maar daar zit tenminste nog een goede kop op.
Sommige EDM hoort ook wel een beetje in de popcultuur inmiddels hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Dit is echt geen pop muziek hoor, dat zijn Miley Cyrus, Katy Perry, Ariana Grande en meer van dat soort artiesten. Dit is EDM (Electronic Dance Music).
EDM is heel breed, DnB is ook EDM, maar die term is verziekt door de amerikaanse mollypoppers. En die bliepjes house is gewoon popmuziek, net als animals van martin garrix en de hele beatport top 10. Pop muziek is populaire muziek dus ja, dat is het zeker welquote:Op donderdag 25 december 2014 13:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Dit is echt geen pop muziek hoor, dat zijn Miley Cyrus, Katy Perry, Ariana Grande en meer van dat soort artiesten. Dit is EDM (Electronic Dance Music).
Mja, daar moet ik niet zoveel van hebben.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige EDM hoort ook wel een beetje in de popcultuur inmiddels hoor.
Dat ZIJN bekende DJ'squote:Op donderdag 25 december 2014 13:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Mja, daar moet ik niet zoveel van hebben.Wat dat betreft zijn DVBBS, Borgeous, R3hab, en dat soort artiesten erg goed. Hun muziek is beter dan die van de bekende DJs, maar de sets van die bekende DJs is dan weer beter.
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Underground en niet commercieel zijn is leuk, maar als er een grote platenmaatschappij komt met een zak geld dan gaan de meeste toch overstag.
Zo werkt het nu eenmaal in de wereld.
Uiteindelijk hebben de meeste toch een gezin en familie waar ze voor moeten zorgen.
Met een miljoentje minder kan dat ook manquote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Underground en niet commercieel zijn is leuk, maar als er een grote platenmaatschappij komt met een zak geld dan gaan de meeste toch overstag.
Zo werkt het nu eenmaal in de wereld.
Uiteindelijk hebben de meeste toch een gezin en familie waar ze voor moeten zorgen.
Alleen in de scene, mij zeggen ze niks.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ZIJN bekende DJ's
Jij weetquote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Sad actuallly, cuz music should be something that comes from the heart
Niet echt bekend bij het grote publiek. Dat zijn namen als Armin van Buuren, Hardwell, Afrojack, Martin Garrix, Avicii.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ZIJN bekende DJ's
Jij denkt dat kleine artiesten dat verdienen?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een miljoentje minder kan dat ook man
Dit idd. Maar mij zeggen ze wel wat.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen in de scene, mij zeggen ze niks.
quote:
Klopt, en die maken ze ook echt nog wel, alleen gaat een platenmaatschappij daar geen promotiecampagne voor maken omdat het afzetgebied te klein is.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Kunnen er vaak prima van leven heur. Armin van Buuren heeft ook gewoon een studie rechten afgemaakt bijvoorbeeld. Als je het slim aan pakt is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat kleine artiesten dat verdienen?
I know. Mja, ik ben blij dat ze er zijn, die artiesten. Die muziek maken omdat ze iets willen delen met de wereldquote:Op donderdag 25 december 2014 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, en die maken ze ook echt nog wel, alleen gaat een platenmaatschappij daar geen promotiecampagne voor maken omdat het afzetgebied te klein is.
Gaan we samen psytrance luisterenquote:
Verkijk je daar niet op, het is schrapen als kleine artiest.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunnen er vaak prima van leven heur. Armin van Buuren heeft ook gewoon een studie rechten afgemaakt bijvoorbeeld. Als je het slim aan pakt is er niks aan de hand.
Die werd pas bekend na zijn studie.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunnen er vaak prima van leven heur. Armin van Buuren heeft ook gewoon een studie rechten afgemaakt bijvoorbeeld. Als je het slim aan pakt is er niks aan de hand.
Sommige labels doen het nog best wel oke met creatieve vrijheid gelukkigquote:Op donderdag 25 december 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we samen psytrance luisteren
Ani DiFranco startte gewoon haar eigen record label en helpt andere artiesten die hart hebben voor hun muziekquote:Op donderdag 25 december 2014 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige labels doen het nog best wel oke met creatieve vrijheid gelukkig
Artiest zijn is ook altijd plan b, lijkt mequote:Op donderdag 25 december 2014 13:09 schreef netchip het volgende:
[..]
Die werd pas bekend na zijn studie.
Pics van je schone keukon :$quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo keukentje is ook weer schoon
Als jij zoals Martin Garrix miljoenen binnenharkt op je 17e en 18e, hoef je daarna toch nooit meer te werken. Voor hem was het dus een plan A, denk ik. Maar normaal gesproken lijkt me dat ook ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Artiest zijn is ook altijd plan b, lijkt me
Hahaha.. Ohhhhh, moedersquote:Op donderdag 25 december 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ma gevraagd of ik kan helpen met eten voorbereiden enzo. "Door weg te blijven"
ok dan
Intelligent, normaal ondanks zijn populariteit en vermogen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:02 schreef netchip het volgende:
[..]
Klopt. Ik mag 'm ook niet, maar z'n muziek is wel tof.
Hoe bedoel je 'daar zit tenminste nog een goede kop op'? Uiterlijk of intelligentie?
Mijn ma houd van koken, mijn pa ook en mijn broertje doet een koksopleiding.quote:
Ben ik het mee eens, ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Intelligent, normaal ondanks zijn populariteit en vermogen.
Ik ga zo nog even tandjes poetsen en richting de busquote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo keukentje is ook weer schoon
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 25 december 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ma houd van koken, mijn pa ook en mijn broertje doet een koksopleiding.
Ik eet vooral
Ff in de foetushouding kruipenquote:
Have funquote:Op donderdag 25 december 2014 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even tandjes poetsen en richting de bus
Beter ben je gewoon getuigequote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Have fun![]()
Ik verwacht duizenden updates
Ah, dan duurt het nog wel eventjes. Kan ik nog even douchen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even tandjes poetsen en richting de bus
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Have fun![]()
In het schema? Ik maar 1quote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Have fun![]()
Ik heb geen lief Art, moet je dat nu weer inwrijvenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Koken voor je lief als verrassing
Ik ook niet. Gewoon positieve herinneringenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen lief Art, moet je dat nu weer inwrijven
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon positieve herinneringen
I WANT TOquote:
Ik vind iemand niet per se een saaie lul als ie normaal is en af en toe lol maakt.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een saaie lulmaar daar herken ik mezelf meer in.
Ach, ik heb het aangeboden, dan maar FOK!kenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee toch
Ik houd zelf ook heel erg van koken, vooral dingen die je mag koken tijdens kerst enzo. You have no idea how much love i put into it
Maar wel herkenbaar van moeders tho, dat "door weg te blijven"
Vind het wel cute somehow
Zo hardquote:Op donderdag 25 december 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan duurt het nog wel eventjes. Kan ik nog even douchen.
[..]
Nee.
Wat :$quote:
Polyamoreuze verhouding :$quote:
Idd. Moeders willen gewoon graag de controle. Is niet ergquote:Op donderdag 25 december 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ik heb het aangeboden, dan maar FOK!ken
Altijdquote:
Dank je dat je dat even moet mededelen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst de wc schoonmaken en gelijk daarna moeten poepen.
#justkaneelthings
Mijn vrienden moeten vast gaan sparen want voor mijn vrijgezellenfeest wil ik heeeel veel strippers :$quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
#justkaneelthings
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
#justkaneelthings
Wow, so so lewd, deze lokaquote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden moeten vast gaan sparen want voor mijn vrijgezellenfeest wil ik heeeel veel strippers :$
Of net nadat je gedoucht hebt en geprobeerd hebt grondig je anus te verschonenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
#justkaneelthings
VA, Art en Faxie willen vast wel gratis optredenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vrienden moeten vast gaan sparen want voor mijn vrijgezellenfeest wil ik heeeel veel strippers :$
Deze MIquote:Op donderdag 25 december 2014 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of net nadat je gedoucht hebt en geprobeerd hebt grondig je anus te verschonen
Niemand wil mij zien strippenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, Art en Faxie willen vast wel gratis optreden
Scheelt weer in de kosten, ze zijn van harte welkom die avondquote:Op donderdag 25 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen meisje :$quote:
Daarom vraag je er ook geen geld voorquote:Op donderdag 25 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand wil mij zien strippen
*gaat vast striptease act oefenenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheelt weer in de kosten, ze zijn van harte welkom die avond
Als je stript gratis toegang :$
Ik ga heel veel substanties abusen op die avond dus doe maar gewoonquote:Op donderdag 25 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand wil mij zien strippen
Vind je mij niet sexy genoeg om te strippen ofzoquote:Op donderdag 25 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I like the way you think.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij vraagt er geld voor.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind je mij niet sexy genoeg om te strippen ofzo
Als dat geen bad trip wordt, met mijn nakende lichaamquote:Op donderdag 25 december 2014 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga heel veel substanties abusen op die avond dus doe maar gewoon
Sure, heb al een act, doe het vaker hobbymatigquote:Op donderdag 25 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen korting.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vraagt er geld voor.
If you're good at something, never do it free.
Lekker negatiefquote:Op donderdag 25 december 2014 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dat geen bad trip wordt, met mijn nakende lichaam
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vraagt er geld voor.
If you're good at something, never do it free.
Is that soquote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een stripact van dqod is wel een MI dat ik leuk vind
Ja, jammer dat FOK! geen vind ik leuk knop heeftquote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een stripact van dqod is wel een MI dat ik leuk vind
Kapsalon?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een vrijgezellenfeest zou hebben, zou ik liever geen strippers ofzo willen. Ik zou ook niet weten wat wel eigenlijk.
Wellicht komt die act er nog wel. Maar wsl heb ik daar wel een bepaald middel voor nodig :$quote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, jammer dat FOK! geen vind ik leuk knop heeft
DMquote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker negatief
Nu wil ik wel weten hoe je eruitziet.
quote:
Ik report posts als dat altijd om de mods te melden dat het verschrikkelijk geyl isquote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, jammer dat FOK! geen vind ik leuk knop heeft
Ik wil geen vrijgezellenfeest. Ik zie altijd van die groepen meiden met de bruid in een debiel carnavalspakje die rare dingen doen. Niets voor mij.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een vrijgezellenfeest zou hebben, zou ik liever geen strippers ofzo willen. Ik zou ook niet weten wat wel eigenlijk.
Kan niet wachten totdat jij trouwt.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalonfeest
Mooie flessen mede erbij en vrienden.
Vrouwen hebben vaak ook van die stomme dingen ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil geen vrijgezellenfeest. Ik zie altijd van die groepen meiden met de bruid in een debiel carnavalspakje die rare dingen doen. Niets voor mij.
Altijd leuk dat soort feesten.Fijn vooruitzicht dat vrijwel al mijn vrienden nog niet getrouwd zijn.quote:
Ik wil gewoon een beetje gerechtvaardigd naar de tering gaan eigenlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil geen vrijgezellenfeest. Ik zie altijd van die groepen meiden met de bruid in een debiel carnavalspakje die rare dingen doen. Niets voor mij.
Hahah awww. Jammerlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij het uitmaakt met Fera is de weg vrij.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat jij trouwt.
Mijn beste vriend heeft een relatie puur vanwege mijn falen dus ik weet al dat ik de best man benquote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort feesten.Fijn vooruitzicht dat vrijwel al mijn vrienden nog niet getrouwd zijn.
De "lekker gek" chicksquote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
Nooit een vrijgezellenfeestje meegemaakt, maar ik vind die groepjes die je soms in een restaurant of kroeg tegenkomt wel wat triest. Altijd een soort van huismoeders, die dan ineens weer moeten schreeuwen en lachen om piemels.
Van mij hoeft het allemaal niet zo.
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een beetje gerechtvaardigd naar de tering gaan eigenlijk
Ik ben die met de petquote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Bachelor party van Kaneel
[ afbeelding ]
Ik zorg gewoon dat de bruiloft een groot feest wordt. Geen stijve bedoening.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vaak ook van die stomme dingen ja.
Mannen gaan gewoon zuipen.
Gaat dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahah awww. Jammerlijk.
Dan maar gewoon naar knappe naakte mannen kijken.
[..]
Als jij het uitmaakt met Fera is de weg vrij.
Deal...Daar zit ik echt niet mee,maar of anderen daarop zitten te wachten?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheelt weer in de kosten, ze zijn van harte welkom die avond
Als je stript gratis toegang :$
Hihi ze zei stijf :$quote:Op donderdag 25 december 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat de bruiloft een groot feest wordt. Geen stijve bedoening.
Ja vaak lopen ze rond in piemelonesies enzo, dat is wel jammerquote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
Nooit een vrijgezellenfeestje meegemaakt, maar ik vind die groepjes die je soms in een restaurant of kroeg tegenkomt wel wat triest. Altijd een soort van huismoeders, die dan ineens weer moeten schreeuwen en lachen om piemels.
Dit soort dingen bedoel ik ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
Dat laatste kan ik niet beloven.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat de bruiloft een groot feest wordt. Geen stijve bedoening.
Lekkere lewde party als ik trouw. :$quote:
Dat klinkt al toffer ja. Gewoon een toffe avond, maar dat hoeft van mij niet apart. Sowieso heb ik te weinig vrienden voor een feestje.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vaak lopen ze rond in piemelonesies enzo, dat is wel jammer
Ik zou het eerder in een groot genoeg huis doen ofzo. Met wel veel drugs en strippers
Ben je uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet beloven.
Wordt dat ook met kapsalon?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat dus niet gebeuren.wel ben je uitgenodigd voor mijn vrijgezellenfeest.
Gewoon comicwinkel afhurenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Patar vervangen met kapsalon. In gedachten.
Ik heb mijn beide beste vrienden aan hun vriendin geholpen.Wingman for lifequote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn beste vriend heeft een relatie puur vanwege mijn falen dus ik weet al dat ik de best man ben
Absoluut. En andere fattiedingen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt dat ook met kapsalon?
[..]
Gewoon comicwinkel afhuren
Niets mis mee.Ik zou komen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Bachelor party van Kaneel
[ afbeelding ]
Ja daar zit ik wel een beetje mee ookquote:Op donderdag 25 december 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil nooit trouwen dus geen vrijgezellenfeest voor mij.
Hè bah, moet dat nou?quote:
Ik wacht met smartquote:Op donderdag 25 december 2014 13:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Absoluut. En andere fattiedingen.
Belastingvoordeelquote:Op donderdag 25 december 2014 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daar zit ik wel een beetje mee ook
Al is het wel een beetje romantisch. Maar je weet toch dat je beloftes eigenlijk nergens op slaan
Those are the best. Orgies en allesquote:Op donderdag 25 december 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekkere lewde party als ik trouw. :$
Die kapsalonchips heb ik wel eens gehad.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Kapsalon chips wat
[ afbeelding ]
En het is patat.
Die neem ik mee met O&N.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Kapsalon chips wat
[ afbeelding ]
En het is patat.
Jumbo, staat op de zak lieverd.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die neem ik mee met O&N.waar te halen?
Goed excuus wel om het toch te doenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wacht met smart
[..]
Belastingvoordeel
Ik zou het aanmoedigen. Participeren waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Those are the best. Orgies en alles
Ik zie geen reden om te willen trouwen. Mocht mijn toekomstige vriendin dat écht willen, en we zijn al een 10 jaar bij elkaar, dan vind ik het prima. Maar van mij hoeft het niet.quote:
Zulke concrete plannenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel trouwen. Op het strand. Met een BBQ. Geen grote smerige fondant taart, maar gewoon lekkere zelfgemaakte taarten. Een jurk, voor kort, achter langer. Witte Vans met studs.
Belastingvoordeel krijg je ook zonder trouwen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
Goed excuus wel om het toch te doen
Ik faalde met het hosselen en mijn maat gaat er met haar zus vandoor. Nu 2 jaar samenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide beste vrienden aan hun vriendin geholpen.Wingman for life
Lezen laat ik aan anderen over.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jumbo, staat op de zak lieverd.
Sowieso, pilletjes bij de uitnodigingen versturenquote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het aanmoedigen. Participeren waarschijnlijk niet.Wel XTC voor iedereen.
Katwijks strand dan wel hoop ik.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel trouwen. Op het strand. Met een BBQ. Geen grote smerige fondant taart, maar gewoon lekkere zelfgemaakte taarten. Een jurk, voor kort, achter langer. Witte Vans met studs.
En er is iets met rechten van het kind geloof ik, als je trouwt.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed excuus wel om het toch te doen
En elk jaar weer een nieuwe party omdat je het al zo lang volgehouden hebt
Bon in een mooie jurk?quote:
Dat dus. Wanneer ik mijn liefde geef, geef ik mijn liefde en de rest is wel duidelijk. Ook zonder bruiloftquote:Op donderdag 25 december 2014 13:41 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om te willen trouwen. Mocht mijn toekomstige vriendin dat écht willen, en we zijn al een 10 jaar bij elkaar, dan vind ik het prima. Maar van mij hoeft het niet.
Ja, als je trouwt erken je automatisch het kind. Maar als je dat gewoon al voor de geboorte doet (tijdens de zwangerschap), maakt het niets uit.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katwijks strand dan wel hoop ik.
[..]
En er is iets met rechten van het kind geloof ik, als je trouwt.
[..]
Bon in een mooie jurk?
Zal jou eens geven.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. Wanneer ik mijn liefde geef, geef ik mijn liefde en de rest is wel duidelijk. Ook zonder bruiloft
Ja. Of een roze pakje met vlinderstrik. Maar denk toch dat ze daar te feminine voor isquote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katwijks strand dan wel hoop ik.
[..]
[..]
Bon in een mooie jurk?
Het kan leuk zijn als de kers op de taart van een relatie, maar niet het doelquote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. Wanneer ik mijn liefde geef, geef ik mijn liefde en de rest is wel duidelijk. Ook zonder bruiloft
Wow :$quote:
Dan blijven ze misschien thuis. Mensen die niet komen verdienen geen pil.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso, pilletjes bij de uitnodigingen versturen
Kindjes zou ik wel willen, kan ik ze plagen wanneer het pubertjes zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik vlak bij geweest.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
on lekkere zelfgemaakte taarten. Een jurk, voor kort, achter langer. Witte Vans met studs.
Die taart komt er wel, inclusief kers :$quote:Op donderdag 25 december 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kan leuk zijn als de kers op de taart van een relatie, maar niet het doel
De praktijk valt tegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef artelligence het volgende:
Gewoon altijd vrijgezel zijn. Iedere dag feest
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Quoting gone wrongquote:Op donderdag 25 december 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik vlak bij geweest.
Bij Cocksburnpad
:quote:Op donderdag 25 december 2014 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Bruidstaart van Kaneel.
[ afbeelding ]
Can I pop your cherry? ^_^quote:Op donderdag 25 december 2014 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die taart komt er wel, inclusief kers :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |