Ook voor God zijn wij het sterke geslacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Alleen mannen telden mee, bijvoorbeeld in de Feeding of the 5000. Er waren 5000 mannen, met nog een random aantal vrouwen en kinderen.
Laat me even anti zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Missionaris op zijn tijd niet waarderen
Lewdquote:Op donderdag 25 december 2014 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. You're invited. Gaan we er op schaatsen
Oh, is dat de reden dat ie vrouwen de mogelijkheid heeft gegeven om te barenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook voor God zijn wij het sterke geslacht.
Hij kan het niet handelen dat vrouwen tenminste een eigen wil hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk nog steeds pissig dat die Eva toen niet luisterde naar Zijn wil.
Terecht. Eva heeft alles verpest voor iedereen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk nog steeds pissig dat die Eva toen niet luisterde naar Zijn wil.
Dan ben ik een soort van Djangoquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kan het niet handelen dat vrouwen tenminste een eigen wil hebben
Nog steeds wel zo, mannen zijn gewoon eigenlijk de slaven van hun penis.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders hadden nu de leeuwen en de lammetjes knuffelend in de wei gelegenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Eva heeft alles verpest voor iedereen.
Best leuk die slavernijquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van Django
Het zit in me, no punquote:
Dat is jullie straf voor het pakken van de appel.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat de reden dat ie vrouwen de mogelijkheid heeft gegeven om te baren?
Eva, de eerste feminist.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jullie straf voor het pakken van de appel.
Knuffelende katten zijn al te lief. Ik denk dat ik zou smelten als ik dat zou zienquote:Op donderdag 25 december 2014 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders hadden nu de leeuwen en de lammetjes knuffelend in de wei gelegen
Kan hier niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker top2000 luisteren
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARDquote:Op donderdag 25 december 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gesneden met scheren. Dat is een tijd geleden.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARD
Ook God maakt weleens fouten Sammie, het is ook maar een man.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |