Ook voor God zijn wij het sterke geslacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Alleen mannen telden mee, bijvoorbeeld in de Feeding of the 5000. Er waren 5000 mannen, met nog een random aantal vrouwen en kinderen.
Laat me even anti zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Missionaris op zijn tijd niet waarderen
Lewdquote:Op donderdag 25 december 2014 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. You're invited. Gaan we er op schaatsen
Oh, is dat de reden dat ie vrouwen de mogelijkheid heeft gegeven om te barenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook voor God zijn wij het sterke geslacht.
Hij kan het niet handelen dat vrouwen tenminste een eigen wil hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk nog steeds pissig dat die Eva toen niet luisterde naar Zijn wil.
Terecht. Eva heeft alles verpest voor iedereen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk nog steeds pissig dat die Eva toen niet luisterde naar Zijn wil.
Dan ben ik een soort van Djangoquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kan het niet handelen dat vrouwen tenminste een eigen wil hebben
Nog steeds wel zo, mannen zijn gewoon eigenlijk de slaven van hun penis.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders hadden nu de leeuwen en de lammetjes knuffelend in de wei gelegenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Eva heeft alles verpest voor iedereen.
Best leuk die slavernijquote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van Django
Het zit in me, no punquote:
Dat is jullie straf voor het pakken van de appel.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat de reden dat ie vrouwen de mogelijkheid heeft gegeven om te baren?
Eva, de eerste feminist.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jullie straf voor het pakken van de appel.
Knuffelende katten zijn al te lief. Ik denk dat ik zou smelten als ik dat zou zienquote:Op donderdag 25 december 2014 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders hadden nu de leeuwen en de lammetjes knuffelend in de wei gelegen
Kan hier niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker top2000 luisteren
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARDquote:Op donderdag 25 december 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gesneden met scheren. Dat is een tijd geleden.
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARD
Ook God maakt weleens fouten Sammie, het is ook maar een man.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.
Wie zegt dat God een man is!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook God maakt weleens fouten Sammie, het is ook maar een man.
Net alsof ze kunnen voorkomen dat mannen ze laten voortbestaanquote:Op donderdag 25 december 2014 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, slim. Het voortbestaan van de soort bij het zwakke geslacht leggen.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof ze kunnen voorkomen dat mannen ze laten voortbestaan
Rustig maar, ik alleen de nekbaard verwijderenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NEE WIJ WILLEN KANEELBAARD
Laat de Paus het niet horen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook God maakt weleens fouten Sammie, het is ook maar een man.
Ik net, beetje opletten aardbeitjequote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zegt dat God een man is!
Vast. Maar tussen conceptie en geboorte zit nog een groot aantal maanden.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat Adam haar wel aan haar haren kon meeslepen als ze niet wilde.
Ja, best wel idd.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze Paus is toch best chill?
Hij durft alleen niet zo goed te showen dat hij best wel vrijdenker is, omdat hij denkt dat de andere hoge piefen van de RKK hem dan laten liquiderenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze Paus is toch best chill?
Toch heeft hij al wel bepaalde uitspraken gedaan waarvan ik denk... ja, dat is best een grote stap.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij durft alleen niet zo goed te showen dat hij best wel vrijdenker is, omdat hij denkt dat de andere hoge piefen van de RKK hem dan laten liquideren
Gelukkig wel, ze hebben ook nog behoorlijk wat in te halen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch heeft hij al wel bepaalde uitspraken gedaan waarvan ik denk... ja, dat is best een grote stap.
Zijn toespraak naar de kardinalen alleen alquote:Op donderdag 25 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch heeft hij al wel bepaalde uitspraken gedaan waarvan ik denk... ja, dat is best een grote stap.
Goedzoquote:Op donderdag 25 december 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rustig maar, ik alleen de nekbaard verwijderen
Gaat niet met deze radioinstallatie.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je streamen hoor
Luminadiquote:Op donderdag 25 december 2014 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij durft alleen niet zo goed te showen dat hij best wel vrijdenker is, omdat hij denkt dat de andere hoge piefen van de RKK hem dan laten liquideren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pabst blue ribbon is toch redneck bier?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:21 schreef artelligence het volgende:
Ja hoiLievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hij woont ook gewoon in een gastenverblijf in plaats van in het pauselijk paleis.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luminadi
Ik zag ergens een paar plaatjes over soberheid van hem. Dat hij overal goedkope materialen heeft laten gebruiken ipv goud en dergelijke.
Vond ik iig een pluspunt
Ja hoiziet er netjes uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik weet niets van bier ik vind het maar viesquote:Op donderdag 25 december 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pabst blue ribbon is toch redneck bier?
Neemt niemand je kwalijk hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niets van bier ik vind het maar vies
Ja hoiZo kun je prima voor de dag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hipster.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pabst blue ribbon is toch redneck bier?
Misschien is het wel allemaal een grote publiciteitsstunt om zieltjes te wervenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij woont ook gewoon in een gastenverblijf in plaats van in het pauselijk paleis.
Wel respect voor die man
Ja hoiIk ga zo ook maar eens douchen en een pak aan trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hater in mij leest hier dan "Zo wel, ja". Maargoed, dat post ik maar niet, vanwege de kerstgedachte.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zo kun je prima voor de dag komen
Leugenaar, het staat er nu tochquote:Op donderdag 25 december 2014 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
De hater in mij leest hier dan "Zo wel, ja". Maargoed, dat post ik maar niet, vanwege de kerstgedachte.
vandaag toch niks geplannedquote:
House zou ik raken. Hugh Laurie niet hoor.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hugh Laurie is stiekem best wel een soort van sexy.
Als House... maar vooral als hij voor hem normaal praat, in het Brits.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hugh Laurie is stiekem best wel een soort van sexy.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als House... maar vooral als hij voor hem normaal praat, in het Brits.
Lol :'Dquote:Op donderdag 25 december 2014 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien ziet artje er altijd sexy uit toch
Awh wat een mooie kerstgedachte, Lokaquote:Op donderdag 25 december 2014 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Egoboosten en kerst horen toch een beetje bij elkaar
Ja hoiStaat je goed Art!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat bewaar ik voor laterquote:
Dat ga ik zo dan ook doenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik die heb rook ik een joint om ze weer tot stilstand te laten komen
I knowquote:Op donderdag 25 december 2014 12:33 schreef bamibij het volgende:
Artelligence je bent je wel bewust dat je een hele zooi foto's openbaar hebt staan op photobucket eh? Onder de foto die je postte kan je er nog vijftien aanklikken ofzodat je t weet
Not ashamed of himself hequote:Op donderdag 25 december 2014 12:33 schreef bamibij het volgende:
Artelligence je bent je wel bewust dat je een hele zooi foto's openbaar hebt staan op photobucket eh? Onder de foto die je postte kan je er nog vijftien aanklikken ofzodat je t weet
Ben jij echt onzeker over je uiterlijk ja? Ik ben een hetero-man, maar lijkt me toch nergens voor nodig?quote:
Ah ok. Je hebt nog wel eens digibeten ertussen die het niet beseffen namelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
I knowdie staan ook allemaal op fok
Harde strugglesquote:Op donderdag 25 december 2014 12:34 schreef Dqod het volgende:
Jeetje. Moet ik weer helemaal naar de slaapkamer lopen om extra sokken te pakken. Zwaar leven met koude voetjes
Ik ben blij dat hier de hele vakantie niemand komt, ik zou me kapot schamenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, bijna klaar met opruimen.
Wat een zooi zeg
Echt ehquote:
Dit. Al wil ik wel graag gezelschapquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hier de hele vakantie niemand komt, ik zou me kapot schamen
Hehe, naaktfoto's staan er niet opquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ok. Je hebt nog wel eens digibeten ertussen die het niet beseffen namelijk
Als er iemand komt is het wel een stimulans om op te ruimenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon parasiteren toch, op mensen met schone huizenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Al wil ik wel graag gezelschap
Hehehe. Studentenleef.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Al wil ik wel graag gezelschap
Dat wou ik er eigenlijk mee zeggenquote:
Parasiterenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon parasiteren toch, op mensen met schone huizen
Ja. Al zou ik alsnog graag daarheen komen om te parasiterenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Studentenleef.
[..]![]()
Is ze al wat gezelliger geworden?
Je weet dat je van harte welkom bent.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Parasiteren
[..]
Ja. Al zou ik alsnog graag daarheen komen om te parasiteren
Heb je mijn sloffen ook meegebracht?quote:Op donderdag 25 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
Ik doe niet meer aan een term voor mijn geaardheid. Geen idee ook wat het is, maar ik ben er wel zeker van iig
[..]
Echt eh
Maar goed, ik wil warme voetjes, dus ik heb ze al opgehaald
Afrojack is een lulletje, hij werd geinterviewed en had geen idee wat het doel was, dat was duidelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 12:39 schreef netchip het volgende:
Afrojack gisteravond @ Serious Request Houtplein was echt
Ik vond Kensington alleen zo'n geschreeuw. Beetje jammer. Maar was wel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |