Breng jij het bier?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Ik wil ook weer naar het strand
![]()
Experimenteel van je.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit gehad nog. Wil het nog wel eens proberen.
Is t niet, maar mensen raden graag.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:40 schreef aeque het volgende:
Onbekende fokster is bekend...? Ik heb wat gemist.
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt zo inspiratieloos.
Vind ik heerlijk, tot een bepaalde hoogte.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nee joh, lekker uitwaaien aan zee.
Nee, want dan wil ik ook over het strand lopen, wat niet handig is als je ook nog eens bier mee moet sjouwenquote:
Kou kan ik mee leven. Regen is wel kut, ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik heerlijk, tot een bepaalde hoogte.
Ik heb gewoon echt een pleurishekel aan kou en regen.
Niks. Ik vroeg het me af.quote:
He wat? Nu snap ik het niet meer. Gaat het over jou en een onbekende fokster? Of in het algemeen een onbekende fokster?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Is t niet, maar mensen raden graag.
[..]
Dat zal toch wel meevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee morgen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nee joh, lekker uitwaaien aan zee.
Ga jij lekker even de kou in, wacht ik wel binnen op je met warme chocolademelk.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kou kan ik mee leven. Regen is wel kut, ja.
[..]
Niks. Ik vroeg het me af.
Wat heeft ie geflikt?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot wordt misschien uitgezet door de woningbouw, voel me schuldig dat ik er een beetje blij van wordt
Des te lekkerder is het als je weer thuiskomt tochquote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe ik wel dan, kan prima in mijn rugzak.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik ook over het strand lopen, wat niet handig is als je ook nog eens bier mee moet sjouwen
Snel drinken zodat je niet zo lang hoeft te sjouwen.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik ook over het strand lopen, wat niet handig is als je ook nog eens bier mee moet sjouwen
Eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet werkenquote:
Primaquote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga jij lekker even de kou in, wacht ik wel binnen op je met warme chocolademelk.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot wordt misschien uitgezet door de woningbouw, voel me schuldig dat ik er een beetje blij van word
Dat draagt de vent danquote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar om nu voor die 10 minuten dat wetsuit helemaal aan te trekken en een beetje kinky aan de gang te gaan met kaarsvet vind ik dan teveel moeite.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Des te lekkerder is het als je weer thuiskomt toch
Zijn huur niet betaald meerdere maanden.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik wel dan, kan prima in mijn rugzak.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snel drinken zodat je niet zo lang hoeft te sjouwen.
Goede alternatieven alledrie!quote:
Das altijd lekkerquote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Des te lekkerder is het als je weer thuiskomt toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |