Breng jij het bier?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Ik wil ook weer naar het strand
![]()
Experimenteel van je.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit gehad nog. Wil het nog wel eens proberen.
Is t niet, maar mensen raden graag.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:40 schreef aeque het volgende:
Onbekende fokster is bekend...? Ik heb wat gemist.
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt zo inspiratieloos.
Vind ik heerlijk, tot een bepaalde hoogte.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nee joh, lekker uitwaaien aan zee.
Nee, want dan wil ik ook over het strand lopen, wat niet handig is als je ook nog eens bier mee moet sjouwenquote:
Kou kan ik mee leven. Regen is wel kut, ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik heerlijk, tot een bepaalde hoogte.
Ik heb gewoon echt een pleurishekel aan kou en regen.
Niks. Ik vroeg het me af.quote:
He wat? Nu snap ik het niet meer. Gaat het over jou en een onbekende fokster? Of in het algemeen een onbekende fokster?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Is t niet, maar mensen raden graag.
[..]
Dat zal toch wel meevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee morgen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nee joh, lekker uitwaaien aan zee.
Ga jij lekker even de kou in, wacht ik wel binnen op je met warme chocolademelk.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kou kan ik mee leven. Regen is wel kut, ja.
[..]
Niks. Ik vroeg het me af.
Wat heeft ie geflikt?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot wordt misschien uitgezet door de woningbouw, voel me schuldig dat ik er een beetje blij van wordt
Des te lekkerder is het als je weer thuiskomt tochquote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe ik wel dan, kan prima in mijn rugzak.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik ook over het strand lopen, wat niet handig is als je ook nog eens bier mee moet sjouwen
Snel drinken zodat je niet zo lang hoeft te sjouwen.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik ook over het strand lopen, wat niet handig is als je ook nog eens bier mee moet sjouwen
Eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet werkenquote:
Primaquote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga jij lekker even de kou in, wacht ik wel binnen op je met warme chocolademelk.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot wordt misschien uitgezet door de woningbouw, voel me schuldig dat ik er een beetje blij van word
Dat draagt de vent danquote:Op woensdag 24 december 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar om nu voor die 10 minuten dat wetsuit helemaal aan te trekken en een beetje kinky aan de gang te gaan met kaarsvet vind ik dan teveel moeite.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Des te lekkerder is het als je weer thuiskomt toch
Zijn huur niet betaald meerdere maanden.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik wel dan, kan prima in mijn rugzak.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snel drinken zodat je niet zo lang hoeft te sjouwen.
Goede alternatieven alledrie!quote:
Das altijd lekkerquote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Des te lekkerder is het als je weer thuiskomt toch
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Modus het volgende:
"Vind je het lekker, Straw?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat geld ben je kwijt dusquote:Op woensdag 24 december 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn huur niet betaald meerdere maanden.
En hij heeft ongeveer 160 euro schuld bij mij op de gezamenlijke elektriciteitsrekening die ik beheer.
Ja, wel jammerquote:
Een open haard is zo fijnquote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
Winterwandeling maken. Thuis komen en voor de open haard opwarmen
.
Zondag waait het ook, en wellicht sneeuwquote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wel jammer. Tweede kerstdag wel vrij, dus lekker met familie.
Klinkt goed, ik denk dat ik dat morgen maar eens doequote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
Winterwandeling maken. Thuis komen en voor de open haard opwarmen
.
Nou ja, het is niet mijn persoonlijke geld gelukkig. Maar we hadden het prima kunnen gebruikenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat geld ben je kwijt dus
Maar hoe kan je het zo ver laten komen als kerel
Die van mij het beste natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede alternatieven alledrie!
Kloptquote:
Ja, I know.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zondag waait het ook, en wellicht sneeuw
Veel plezier in je eentjequote:Op woensdag 24 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik denk dat ik dat morgen maar eens doe
Je bent ook wel een sukkeltje als je maanden achterloopt met huur als je dat ook gewoon bij DUO kan lenen.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet mijn persoonlijke geld gelukkig. Maar we hadden het prima kunnen gebruiken
En bedankt...Mijn zusjes + aanhang zijn hier morgen,dus alleen ben ik niet.quote:
Dat kan ik niet ruiken, he.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt...Mijn zusjes + aanhang zijn hier morgen,dus alleen ben ik niet.
Zusjes?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt...Mijn zusjes + aanhang zijn hier morgen,dus alleen ben ik niet.
Why?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Hele dag al zo'n depri gevoel.![]()
Serotonine what's wrong.
Hoe kan ik je opvrolijken?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Serotonine what's wrong.
Ik ook een beetje.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Serotonine what's wrong.
Kerstknuffel voor jouquote:Op woensdag 24 december 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Serotonine what's wrong.
Dat klopt, maar in mijn uppie steek ik dat ding nooit aan. Alleen in gezelschap.quote:
Prekerststress.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Serotonine what's wrong.
Ja, hij gaf denk ik wat teveel uit aan jonko's en voedsel voor alle 10 antillianen die elke avond in de keuken zitten te gourmetten en alleen maar papiaments praten.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent ook wel een sukkeltje als je maanden achterloopt met huur als je dat ook gewoon bij DUO kan lenen.
Ja, plus aanhang. Sorry Fax, ze zijn geen vrijgezel.quote:
Klinkt als beter kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij gaf denk ik wat teveel uit aan jonko's en voedsel voor alle 10 antillianen die elke avond in de keuken zitten te gourmetten en alleen maar papiaments praten.
Wtfquote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij gaf denk ik wat teveel uit aan jonko's en voedsel voor alle 10 antillianen die elke avond in de keuken zitten te gourmetten en alleen maar papiaments praten.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:44 schreef Modus het volgende:
"Vind je het lekker, Straw?"HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog meer huisgenoten dan? (die wel tof zijn)quote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb echt een schurfthekel aan hem
Zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb echt een schurfthekel aan hem
Lekkere DP met twee hele grote negerpiemelsquote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker mulitculti ja, ik ben een van de weinige kaasjes in huis
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker mulitculti ja, ik ben een van de weinige kaasjes in huis
Ja, nog 8 die wel prima zijn. De andere die alle was naar wiet liet stinken hebben we vorig jaar al afgeschud.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog meer huisgenoten dan? (die wel tof zijn)
Ik weet ook wel wat over fietssloten, dan heb je wel gespreksstofquote:Op woensdag 24 december 2014 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe de fack beland je in zoiets
Haha eensquote:Op woensdag 24 december 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Als ik dat soort dingen lees vind ik het toch wel jammer dat ik nooit op kamers heb gezeten.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat over fietssloten, dan heb je wel gespreksstof
Ik ben dan juist blij dat ik het nooit gedaan hebquote:Op woensdag 24 december 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Als ik dat soort dingen lees vind ik het toch wel jammer dat ik nooit op kamers heb gezeten.
Was weekend he, dan is het meestal een beetje uitgestorven.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
Die keer dat ik er was leek alles wel aardig hoor
Ja, dat weet ik dus niet. Werd ermee wakker. Daarom serotonine.quote:
Niet. Er is namelijk geen reden dat ik me down voel.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Kerstknuffel voor jou
[..]
Dat klopt, maar in mijn uppie steek ik dat ding nooit aan. Alleen in gezelschap.
Wat?quote:
Waarover?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
knuffelt.
Ik heb meer last van twijfels![]()
Mixed feelings en zo.
Owquote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was weekend he, dan is het meestal een beetje uitgestorven.
En ik had de hele vorige dag schoongemaakt
* Faxie kietelt Strawquote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Werd er mee wakker. Daarom serotonine.
[..]
Niet. Er is namelijk geen reden dat ik me down voel.Het gevoel is er gewoon.
[..]
[..]
Wat?
Ik was ook niet serieus Sammiequote:Op woensdag 24 december 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan juist blij dat ik het nooit gedaan heb.
Hehe, het is wel grappig.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Ah dat is kut! En vaagquote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Werd er mee wakker. Daarom serotonine.
[..]
Hij wil mij niet meer.quote:
Nopes!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus Sammie
Ik moet er ook niet aan denken om een keuken en badkamer te delen.
Coochiecoochiecooquote:Op woensdag 24 december 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb.
Ik deel 'm nu met mijn collega. Geen probleem mee, eigenlijk. Maar dat is wel wat anders dan met een heel studentenhuis, denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus Sammie
Ik moet er ook niet aan denken om een keuken en badkamer te delen.
Dat gevoel gaf hij mij wel ja.quote:
Dat gaat kut worden als je gaat samenwonenquote:
Dat is vaak wel fijner. Is er een beetje aanbod bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, het is wel grappig.
Maar ik ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee, zou het liefst naar een studiootje ofzo verhuizen.
Komt wel goed. Komende dagen gewoon een leuke kerst hebben,dan is dat gevoel waarschijnlijk wegquote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Werd ermee wakker. Daarom serotonine.
[..]
[..]
[..]
Wat?
Wat ga je aantrekkenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon gezellig eten met familie omnomnom
Vreetzakjequote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon gezellig eten met familie omnomnom
Ja, 1 persoon, met wie het dan een beetje klikt, en die ook netjes is, zou nog wel kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deel 'm nu met mijn collega. Geen probleem mee, eigenlijk. Maar dat is wel wat anders dan met een heel studentenhuis, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |