De action filialen waar ik kom zijn meestal gewoon keurig.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wie vind Action nog meer een chaotische winkel? Iedere keer als ik er binnenloop heb ik het idee van wat is dit voor rommeltje, alles word ja gewoon wat in de rekken gegooit in plaats het netjes neer te zetten.
Oh en ik snap ook niet waarom je als grensganger kwantiteit cosmetica producten bij de Action zou kopen, terwijl je bij de DM Drogisterij en Rossmann gegarandeerd ( Duitse ) kwaliteit krijgt.
Bij Action ben ik gewoon niet zo zeker van de kwaliteit, want de spullen die de DM verkoopt zijn vaak getest door Stiftung Warentest en Okotest waardoor ik er zeker van kan zijn dat ik goeie kwaliteit koop en geen goedkope rommel.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Als hier een DM in de buurt zat, ging ik daar ook wel naartoe hoorben afgelopen jaar vier keer in Duitsland geweest en ik hou van die winkel. Heb voorlopig geen douchespullen meer nodig.
ja die had ik. dr komt wel geluid uit ja. ik vond het acceptabel.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:43 schreef Shogo het volgende:
Iemand toevallig ervaring met de sport earphones van 2,99? Deze:
http://www.action.nl/waterproof-sport-earphone
Er hoeft geen top geluid uit te komen waar een audiofiel van kwijlt maar is het een beetje acceptabel?
Oke dank je ik ga er eens voor kijken.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die had ik. dr komt wel geluid uit ja. ik vond het acceptabel.
Maar dan wel alleen artikelen die periodiek in de reclame zijn, moet je net geluk hebben.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Bij Action ben ik gewoon niet zo zeker van de kwaliteit, want de spullen die de DM verkoopt zijn vaak getest door Stiftung Warentest en Okotest waardoor ik er zeker van kan zijn dat ik goeie kwaliteit koop en geen goedkope rommel.
Maar goed dat Action merk artikelen goedkoper verkoopt klopt, dus daar zal dan ook wel geen verschil in zijnMaar om mijn verzorgingsproducten nou bij een discounter te kopen? Nee liever niet, en bij de Kruidvat en Etos kun je ook merk artikelen tegen de helft van de prijs kopen.
Enige dat ik bij de Action gekocht heb zijn onderzetters en een regenpak, voor de rest heb ik er geloof ik niks gekocht.
Dit inderdaad, en ik heb gewoon meer vertrouwen in een speciaalzaak dan een discounterquote:Op zondag 25 januari 2015 20:59 schreef Molo het volgende:
Restpartijen, oude voorraad, geen constant assortiment versus gewoon goede (merk)spullen bij DM, die altijd goed geprijsd zijn.
Ik ga ook liever naar DM, alleen andere kant van het land voor mij, dus minder handig.
Ja, precies. Ze hebben ook heel veel handige, fijne dingen die ik verder nergens ben tegengekomen - ook niet bij de action. Het is eigenlijk een goedkope kruidvatquote:Op zondag 25 januari 2015 20:59 schreef Molo het volgende:
Restpartijen, oude voorraad, geen constant assortiment versus gewoon goede (merk)spullen bij DM, die altijd goed geprijsd zijn.
Ik ga ook liever naar DM, alleen andere kant van het land voor mij, dus minder handig.
Dat werd me een maand geleden ook verteld. Volgens mij is het meer de bedoeling dat ze het niet meer automatisch uit zichzelf gaan aanbieden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoorde bij mijn Action dat de gratis plastic tasjes mogelijk volgende week al uit de roulatie gaan
Weg gratis vervoersmiddelvoorteveelgekochtspul/vuilniszakjes
Hoorde ik ook van de plaatselijke bakker... die zei dat er sowieso geen plastic tasjes meer zullen zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat werd me een maand geleden ook verteld. Volgens mij is het meer de bedoeling dat ze het niet meer automatisch uit zichzelf gaan aanbieden.
Die met de hippe kleurtjes?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de bloembakken weerHelaas weer alleen in antraciet.
Op de website staan alleen die grote donkere van Elhoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die met de hippe kleurtjes?![]()
Even in de gaten houden of de hangers dit jaar weer komen, nu heb ik haken.
Ik heb ff voor je gekeken vanmiddag. In de 15-delige set zit:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:59 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze nog fietsendragers bij de Action?
En zou iemand kunnen kijken welke maat de doppenset is van de action?
*op blije potten jacht gaat*quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de website staan alleen die grote donkere van ElhoMaar misschien dat ik morgen even ga kijken. Bij de Kwantum hadden ze trouwens ook blije potten.
Bedanktquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ff voor je gekeken vanmiddag. In de 15-delige set zit:
11 doppen 3/8" aansluiting, maat 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 17 - 19 - 21 mm
2 verlengstukken 75 mm en 125 mm
1 universeel koppelstuk
1 omschakelbare 3/8" ratel met Quick Release functie
Op de prijs heb ik niet gelet, maar het is Action, dus veel kan het niet zijn.
Oh, ik bedoelde een voordrager /transportrek voor de fietsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:59 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze nog fietsendragers bij de Action?
En zou iemand kunnen kijken welke maat de doppenset is van de action?
vanmiddag wel zien liggen bij de Hema andersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde een voordrager /transportrek voor de fiets![]()
Hoe kom in nou op een fietsendrager
En bij de Action?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
vanmiddag wel zien liggen bij de Hema anders
voor je inpakken? hier mag je blij zijn dat ze de boodschappen van degene achter je niet door je eigen boodschappen mikkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef Elleska het volgende:
vraag me ook af hoe ze dat gaan doen bij de action met mandjes kassa's.
daar pakken ze alles direct voor je in omdat dat sneller gaat. er is geen ruimte om iemand een tijdje te laten stuntelen zonder tasje.
blije potten? bestaan die?quote:
dat gaat niet met zo'n mandjes kassa. geen idee hoe ik het anders moet noemen maar geen lopende band dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor je inpakken? hier mag je blij zijn dat ze de boodschappen van degene achter je niet door je eigen boodschappen mikken
Niet gezien.quote:
Zoals bij de Kruidvat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:18 schreef Elleska het volgende:
[..]
dat gaat niet met zo'n mandjes kassa. geen idee hoe ik het anders moet noemen maar geen lopende band dus.
er is pas plek voor een volgende als de spullen zijn ingepakt. scannen en in de tas mikken gaat dus het snelste.
Staan naast de hysterische bloembakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
blije potten? bestaan die?
nou ken ik er een aantal (waaronder mijn zus) maar die ken ik niet anders als bloedchagrijnig
Thnx!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar komen ze vast van het voorjaar weer (zoals elk jaar)
'mijn' kruidvat heeft dan wel weer een lopende band.quote:
ze hadden ze nietquote:
Oh. Shit. Vergeten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:07 schreef CherryLips het volgende:
En ik ging voor de stofzuigerzakken en ik denk dat ik de goede heb meegenomen
pincet hebben ze. schoenenspray weet ik niet. wel dat ze die op het ogenblik bij de aldi hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:23 schreef Jiang153 het volgende:
Pincet/comedonendrukker/anti-viezigheid schoenenspray?
Ik gok die van het plaatje... of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben ze weer! Eens zien wat voor plantje er dit jaar uit komt.
[ afbeelding ]
Lol haha. Ze moeten veel water toch? (moerasplant).quote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
89 centIk had hem vorig jaar maar er kwam gewoon een stuk onkruid uit, geen vleesetertje in ieder geval
Regenwater, en een vochtige, warme omgeving. Bij mij is het heel droog in de woonkamer, maar m'n ouders hadden vroeger een grote kas met een soort waterput, en daar hing zo'n vleeseter met van die bekers boven. Ik weet nog dat dat ding behoorlijk groot was en dat hij daar best lang heeft gehangen. Dus misschien op de badkamer?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:52 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Lol haha. Ze moeten veel water toch? (moerasplant).
Wel grappig, maar eens halen alsk weer bij de action kom. En dan niet melden aan vrouwlief wat er uit komt
ff opgezochtquote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
89 centIk had hem vorig jaar maar er kwam gewoon een stuk onkruid uit, geen vleesetertje in ieder geval
Bij mij gaan ze ook niet lang mee, omdat ze van een vochtige omgeving houden dacht ik. En je ze ook beter geen kraanwater kunt geven.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:12 schreef Elleska het volgende:
[..]
ff opgezocht
http://www.moestuinforum.nl/action-zaad-foutje-yakon-t15660.html
Yakon, onkruid dus. als dat bij meerdere mensen gebeurd is het geen aangewaaid zaadje meer.
Jammer, leek me wel leuk zo'n vleesetend plantje.
vroeger ook wel eens gehad maar ze gingen altijd dood.
Ik had er nog één liggen die ik bij het verhuizen weer vond. Komen er nu zomaar twee opzetten...quote:Op maandag 2 februari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Impregneerspray 1,19quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:23 schreef Jiang153 het volgende:
Grappig dat mensen daar nog in trappen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker altijd kraanwater gegeven?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:12 schreef Elleska het volgende:
vroeger ook wel eens gehad maar ze gingen altijd dood.
Is dit een vraag?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:23 schreef Jiang153 het volgende:
nope, altijd regenwater zoals alle planten.quote:
Ik heb vorige week m'n orchideeën verzopenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:00 schreef Elleska het volgende:
[..]
nope, altijd regenwater zoals alle planten.
maar ik denk dat ze niet genoeg water hebben gehad, kamerplanten hou ik gewoon niet in leven.
of dat ik de winterrust heb aangezien voor een dood plantje.
Ik had ze van die pokon gegeven, die doe ik er met de gieter in. Blijkbaar te veel gegeven. Er zijn er twee of drie die het nu moeilijk hebbenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:10 schreef Elleska het volgende:
hoe kan je orchideen verzuipen?
dat zijn de enige kamerplanten die hier wel in leven blijven en zelfs opnieuw bloeien. af en toe ff in een teiltje water zetten, uitlekken en weer terug op de plek.
Die met pindakaas gaat er pas helemaal goed inquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:43 schreef Mylene het volgende:
KitKat Chunky Coconut is best wel wel lekker zeg.
Waitwhut!?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:43 schreef Mylene het volgende:
Dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:43 schreef Mylene het volgende:
Mijn vriend vindt ze ook erg lekker ja. Ik moet van hem de peanut butter variant ook meenemenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:43 schreef Mylene het volgende:
Vriendin van me was vorige week in Duitsland en zag ze daar liggen en ze weet dat ik gek ben op chocola met pindakaas, had ze foto voor me gemaakt. Sta ik bij de Action en daar lagenz equote:Op donderdag 5 februari 2015 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt ze ook erg lekker ja. Ik moet van hem de peanut butter variant ook meenemenWel tof dat ze die bij de Action hebben.
Ze waren er weer ALLEMAALquote:
Het is DES DUIVELSquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:01 schreef MacorgaZ het volgende:
KitKat peanutbutter????? ik ben onderweg!
Ze maakte een foto.. neem ze dan gewoon meequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me was vorige week in Duitsland en zag ze daar liggen en ze weet dat ik gek ben op chocola met pindakaas, had ze foto voor me gemaakt. Sta ik bij de Action en daar lagenz e
Had ze ook gedaan, als verrassing, maar ik had ze ondertussen dus alquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze maakte een foto.. neem ze dan gewoon mee.
Oooh ik dacht al, beetje lekker maken met een foto en dan niets meenemenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze ook gedaan, als verrassing, maar ik had ze ondertussen dus alNou ja, komt wel op.
Welke kleuren?quote:
Ik heb lichtroze en mint gekocht, maar ik zag ook donkerblauw en fuchsia liggen.quote:
Graag waterdicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:24 schreef Erasmo het volgende:
Met wat voor gebruik op het oog? Een festival moeten ze wel kunnen overleven.
In ede zijn ze nu even opquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:43 schreef Diconnected het volgende:
Ohmy ik lees hier peanutbutter kitkatIk ga morgen gelijk erheen
hopelijk hebben ze ze nog
Maandag had ik er twee gehaald en nu de laatste vier. De bak puilde nog wel uit van de kokosversie. Ik ben niet de enige die heeft ingeslagen gok ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:48 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
lol hoeveel heb je er ingeslagen?
Die van 10 euro oid? Als hij waterdicht moet zijn kan je die iig laten liggen. De stiknaden zijn zo dun dat elk spatje water daar doorheen komt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Graag waterdicht.
Voor 5 dagen, hij moet wel elke dag afgebroken en weer opgezet worden.
Die natte? Die hebben ze altijd. In groene en oranje verpakking a 20 stuks,liggen bij de babyspullen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen.
Hebben ze op dit moment ook wegwerpwashandjes?
Nee, die droge. Die je mee kan nemen op vakantie. Maar ik zag dat HEMA ze ook had eventueel. Dus morgen maar even naar het winkelcentrum om te kijken wie van de twee ze heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die natte? Die hebben ze altijd. In groene en oranje verpakking a 20 stuks,liggen bij de babyspullen.
Ik vind zelf die in oranje verpakking het fijnst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |