Is hier ook. Ze staan nu binnen, maar kweenie... ik wacht de lente gewoon afquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:51 schreef soapie het volgende:
Er waren hier toch ook mensen die die bonsai (rode esdoorn) hadden. Is het normaal dat alle blaadjes eraf zijn gevallen, ik heb nu nog 1 zielig sprietje staan. Dood of de tijd van het jaar??
Ik heb m ook binnen gezet, stond wel in overdekt portiek, maar tocht er erg.... Als die van jou het ook heeft zal het wel normaal zijn denk ik... Afwachten dan maar!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is hier ook. Ze staan nu binnen, maar kweenie... ik wacht de lente gewoon af
RVS zeep nooit gezien, houten rugborstels wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:51 schreef soapie het volgende:
Ik zoek, rvs-zeepje en houten rugborstel, hebben ze die?
Hadden ze eerst wel, toen had ik er 2 gehaald voor verschillende deuren... met per ongeluk dezelfde frequentiequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef wc-bril het volgende:
Verkopen ze nog draadloze deurbellen bij de action?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
RVS zeep nooit gezien, houten rugborstels wel.
dat bleken de buren en wij ook te hebben toen we hier kwamen wonen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hadden ze eerst wel, toen had ik er 2 gehaald voor verschillende deuren... met per ongeluk dezelfde frequentie![]()
Whehe, bij mijn vorige woning kon ik soms met de afstandsbediening voor de lichtschakelaars de bel bij de buurvrouw triggerenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat bleken de buren en wij ook te hebben toen we hier kwamen wonen.
op de meest idiote momenten ging die klerebel af.
soms midden in de nacht
Dille&Kamille?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Iemand een idee waar ik ze kan vinden?
Omdat enkel mannen kort haar hebben?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:02 schreef Miniem het volgende:
Vraag aan de heren, is er een goede gel/wax verkrijgbaar bij de Action?
Hard denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:11 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Omdat enkel mannen kort haar hebben?
Wil je er 1 die hard wordt of juist soepel blijft?
Ze hebben van die pompjes staan (zwarte dop), kosten 1 zoveel. Ik vind ze ideaal, verschillende nummers, ik gebruik meestal 6 of 7 wordt hard en blijft de hele dag zitten.quote:
Heb je een pic? dan weet ik waar ik naar moet kijken.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze hebben van die pompjes staan (zwarte dop), kosten 1 zoveel. Ik vind ze ideaal, verschillende nummers, ik gebruik meestal 6 of 7 wordt hard en blijft de hele dag zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |