Wat heeft dit met arrogantie te maken?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mar wordt ook met de week arroganter zeg.
Met een lekkere pot bier erbij en erna idd. Perfect.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Precies, dan heb je een veel leukere avond! Gezellig, lekker, veel en sfeervol. Niet gemaakt. Erna lekker afzakkertje, super
a het beste japanse restaurant van amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2014 20:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
A) Ken ik niet?
B) HOE?
C) Waarom?
Jezelf mooi vinden, upper class zijn, je te goed voelen voor geile korte rokjesquote:Op woensdag 24 december 2014 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat heeft dit met arrogantie te maken?
peanut butter jelly time!quote:Op woensdag 24 december 2014 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij wilde een labiel meisje van 1,60 en meloenborsten en natte gleuf in bed krijgen
Ik vond het niks, en dat was echt nog nieteens 1ster chiquequote:Op woensdag 24 december 2014 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een lekkere pot bier erbij en erna idd. Perfect.![]()
Toch zou ik wel 's stiekem in zo'n chique restaurant een fristi of chocomel willen bestellen.
Nerd!quote:Op woensdag 24 december 2014 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
a het beste japanse restaurant van amsterdam
b met mijn mond
c kreeg het kado van me baas omdat ik een dikke order had binnegesleept
Ik wil jouw wel met een natte gleuf in bed krijgenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij wilde een labiel meisje van 1,60 en meloenborsten en natte gleuf in bed krijgen
Wat is duur?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:05 schreef summer2bird het volgende:
Het duurste wat ik ooit heb gegeten was een steakhouse
1. Dat was een grapjequote:Op woensdag 24 december 2014 20:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jezelf mooi vinden, upper class zijn, je te goed voelen voor geile korte rokjes
Ga je er nu serieus op inquote:Op woensdag 24 december 2014 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
1. Dat was een grapjeIk draag gewoon niet veel make-up, dus ben snel klaar
2. Zo ben ik opgevoed..
3. Ik voel me zeer ongemakkelijk in korte rokjes. Ik oordeel niet over anderen, alleen over mezelf.
Jammer dat je zo over me denkt. Ik kijk op niemand neer ofzoheb het alleen over wat ik prettig vind.
Inclusief drank? Dat valt op zich wel mee. Ik denk dat je dat in gemiddeld restaurant inclusief voorgerecht wel kwijt bent.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga je er nu serieus op in![]()
Ik maakte maar een grapje joh
Uhuh, was met 2 of 3 colaatjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inclusief drank? Dat valt op zich wel mee. Ik denk dat je dat in gemiddeld restaurant inclusief voorgerecht wel kwijt bent.
Dat is netjesquote:Op woensdag 24 december 2014 20:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Uhuh, was met 2 of 3 colaatjes.
Je zult mij nooit in een miniskirt zienquote:Op woensdag 24 december 2014 20:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja sorry
Stiekem wil ik jou nu in miniskirt zien![]()
Neemaar ik snap de sushi hype niet
dat laatste iddquote:Op woensdag 24 december 2014 20:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja sorry
Stiekem wil ik jou nu in miniskirt zien![]()
Neemaar ik snap de sushi hype niet
Het eten is daar ook enorm lekker.quote:
Wat Banaangod zegt, dat is helemaal niet duur. Natuurlijk niet iets om iedere week te doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Uhuh, was met 2 of 3 colaatjes.
Ik heb tijden gekend waar we maandelijks naar de wok gingen.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Banaangod zegt, dat is helemaal niet duur. Natuurlijk niet iets om iedere week te doen.
Moah elke week goeie steak, why notquote:Op woensdag 24 december 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Banaangod zegt, dat is helemaal niet duur. Natuurlijk niet iets om iedere week te doen.
't is wel jammer dat het een hype is gewordenquote:
Nouja je kunt t ook zelf maken toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is wel jammer dat het een hype is gewordenmaar goed, doe je niks aan
En ik snap de hype nietquote:Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is wel jammer dat het een hype is gewordenmaar goed, doe je niks aan
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb tijden gekend waar we maandelijks naar de wok gingen.![]()
Doe ik ookquote:Op woensdag 24 december 2014 20:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja je kunt t ook zelf maken toch?
Ik ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En ik snap de hype niet
En vind het ook gewoon smerig
Maar alleenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe ik ookMaar zoals ik al eerder zei: no way dat ik vandaag naar de supermarkt/visboer ga. En omdat ik een absoluut kutjaar achter de rug heb mocht ik van mezelf het een keer bestellen
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook.
Kleffe rijst met koude plakken vis en groente. Brr.
Je moet ook niet die van de AH etenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook.
Kleffe rijst met koude plakken vis en groente. Brr.
heb je ook hoogtepuntjes gehad?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe ik ookMaar zoals ik al eerder zei: no way dat ik vandaag naar de supermarkt/visboer ga. En omdat ik een absoluut kutjaar achter de rug heb mocht ik van mezelf het een keer bestellen
Nee, wil ook even rust nemen. Vandaag weer slecht nieuws te horen gekregen dus heb het even helemaal gehadquote:Op woensdag 24 december 2014 20:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar alleenVind ik echt kut voor je...
Had dan iets geregeld dat we met wat mensen naar jou gekomen waren.
Ja, de PS4quote:Op woensdag 24 december 2014 20:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
heb je ook hoogtepuntjes gehad?
hint hint
Nou ja, ik was jong, had vrienden die ook jong waren en het was fijn totdat ik er maagklachten aan overhield.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Op het laatst ben je daar ook wel uitgegeten ja.
Maar volgens mij betaal je daar tegenwoordig ook 3 tientjes voor 2 uur schransen. Met dat dom calorieën naar binnen werken, heb ik eerlijk gezegd niet zoveel mee.
Sorry Maraca...quote:Op woensdag 24 december 2014 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, wil ook even rust nemen. Vandaag weer slecht nieuws te horen gekregen dus heb het even helemaal gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |