Hallo allemaal,
Merry Christmas and a kinky New Year.
Ben 'n nieuweling op deze site en zal mezelf dan ook eerst maar even voorstellen.
Mijn gebruikersnaam is ocinfaals en ben sinds eind 2009, na de dood van mijn laatste partner, weer 'n alleenstaande man met 'n passie voor BDSM en 'n voorliefde voor rubber/latex.
Tijdens die laatste relatie ben ik voldoende aan mijn trekken gekomen, want zij bleek ook 'n voorliefde te hebben met dit heerlijke materiaal. Na haar overlijden ben ik dus in 'n groot zwart gat gevallen en heb uiteindelijk het besluit genomen om op zoek te gaan naar 'n goede commerciële Meesteres, want na 'n paar (hele) korte relaties met aardige dames kwam ik er achter dat het topic BDSM of rubber fetisjisme al gauw op problemen stuitte en ik weer met lege handen achter bleef.
UIteindelijk heb ik de stoute schoenen maar aan getrokken en ben op internet gaan zoeken met als resultaat dat ik begin 2012 tegen de Meesteres van mijn dromen ben aangelopen.Haar naam is Meesteres Illucia en het is beslist geen illusie, het is 'n mooie vrouw van vlees en bloed waarvoor je onmiddelijk valt en alles voor doen wilt en iemand die jou je grenzen laat verleggen naar het oneindige.
Nu kan ik me best voorstellen dat ik niet de enige alleenstaande man of vrouw ben in dit land met dezelfde gevoelens op het gebied van BDSM met 'n liefde voor rubber/latex en daarom schrijf ik dit verhaaltje eigenlijk, om 'n discussie te starten onder de lezers van dit korte introductie verhaaltje van mij.
Vriendelijke groet, ocinfaals
Vriendelijke groet, ocinfaals