quote:Op woensdag 24 december 2014 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je geluk hebt hoef je voor de 2de zending niet te betalen
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef Studiotje het volgende:
Je kunt de 2e levering altijd nog tegen je natte muur gooien en kijken of ze nog tot leven komen, die vissen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef Studiotje het volgende:
Je kunt de 2e levering altijd nog tegen je natte muur gooien en kijken of ze nog tot leven komen, die vissen.
Spareribs, de lekkerste van Amersfoortquote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef summer2bird het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk als kerstavonddiner gehad?
ja ver assen wilt iemand jequote:
Niets speciaals. Gewoon stokbroodjes met wat erop en garnaaltjes en kippekluifjesquote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef summer2bird het volgende:
behoorlijk bagger dusquote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Spareribs, de lekkerste van Amersfoort
2 broodjes ham kaas, en een broodje kaas van bakker bartquote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef summer2bird het volgende:
infinite sushiquote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Maraca het volgende:
Boh, als de sushi tot leven komt, hoop ik dat ze kindjes krijgen
kaviaarquote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Maraca het volgende:
Boh, als de sushi tot leven komt, hoop ik dat ze kindjes krijgen
jij denkt meteen aan zaadquote:
Boerquote:Op woensdag 24 december 2014 19:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat hele kersteten vind ik nieteens zo lekker...
Hoeft van mij allemaal niet zo sjiek
Hoeft ook niet, een broodje met pindakaas en jam kan net zo lekker zijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 19:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat hele kersteten vind ik nieteens zo lekker...
Hoeft van mij allemaal niet zo sjiek
Stickertjequote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeuren je ouders dat kerst over jezus gaat en niet de kerstman?
sushi bestellenquote:
Boh, helemaal optutten enzoquote:Op woensdag 24 december 2014 19:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Houd er niet van
Zou nooit naar een Michelinster restaurant oid willen.
Zei degen die ook sushi besteldequote:
kort rokje aanquote:
ik pretendeer niet dat het upperclass isquote:
Niks kortquote:
vre-se-iljkquote:
Jij weet ook alles te verpestenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niks kortNetjes net boven de knie
brits kortquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niks kortNetjes net boven de knie
Ik heb het toch ook niet over sushi als upperclassquote:Op woensdag 24 december 2014 19:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik pretendeer niet dat het upperclass is
oke, niet boers doenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over sushi als upperclass![]()
Helemaal mee eens. Van zo'n netjes gedekte tafel met een wit tafelkleed en veel bestek word ik heel nerveus. Geef mij maar zo'n eetcafé waar je voor 15 euro een lekker biefstukje met patat/friet krijgt.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Houd er niet van
Zou nooit naar een Michelinster restaurant oid willen.
Voor een avondje uit is dat leukquote:
Precies, dan heb je een veel leukere avond! Gezellig, lekker, veel en sfeervol. Niet gemaakt. Erna lekker afzakkertje, superquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Van zo'n netjes gedekte tafel met een wit tafelkleed en veel bestek word ik heel nerveus. Geef mij maar zo'n eetcafé waar je voor 15 euro een lekker biefstukje met patat/friet krijgt.
ik heb wel eens voor 300 euro gegeten bij het okura. vond er geen reet aanquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Van zo'n netjes gedekte tafel met een wit tafelkleed en veel bestek word ik heel nerveus. Geef mij maar zo'n eetcafé waar je voor 15 euro een lekker biefstukje met patat/friet krijgt.
Ik weet niet of ik dat doorgestreepte kan bevestigenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor een avondje uit is dat leukMaar geen uren, ben knap genoeg van mezelf, ben vrij snel klaar
Oh ik ook.. heerlijk! Voel me er helemaal thuis. Beter dan zo'n vreetschuurquote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
vre-se-iljk
Ben 1x bij een sjiek restaurant geweest dat nieteens in de buurt van een ster kwam en dat vond ik al niks.
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor een avondje uit is dat leukMaar geen uren, ben knap genoeg van mezelf, ben vrij snel klaar
A) Ken ik niet?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb wel eens voor 300 euro gegeten bij het okura. vond er geen reet aan
Auwquote:Op woensdag 24 december 2014 20:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat doorgestreepte kan bevestigen
Hij wilde een labiel meisje van 1,60 en meloenborsten en natte gleuf in bed krijgenquote:Op woensdag 24 december 2014 20:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
A) Ken ik niet?
B) HOE?
C) Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |