Djeez werkt tegenwoordig bij spitsquote:Op woensdag 24 december 2014 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke fapper heeft dit geschreven?En dan die foto...
Moet haast wel toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Djeez werkt tegenwoordig bij spits
Verdomme, dat ziet er inderdaad wel geil uit!quote:Op woensdag 24 december 2014 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch lekker joh.
[ afbeelding ]
Pijpen maar dan zonder dat je last van je kaak krijgt na 45 minuten slobberen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:59 schreef kejeee het volgende:
Wat wil je uberhaupt met een 17-jarige, komt veel te snel klaar joh.
De wet in Pennsylvania waar dit heeft plaatsgevonden.quote:The de jure (in name) age of consent in Pennsylvania is 16 years of age for sexual consent,[61] but a corruption of minors statute against adults corrupting the morals of minors under 18 years of age exists which makes the de facto (in fact) age of consent in Pennsylvania 18 years of age. However, the corruption of minors statute only applies to perpetrators 18 years of age and older, so it is legal for minors 16-17 to have sex with each other but not with a partner 18 or older.[citation needed]
Teenagers aged 13, 14 and 15 may or may not be able to legally engage in sexual activity with partners who are less than 4 years older. Such partners could not be prosecuted under statutory rape laws, but may be liable for other offenses, even when the sexual activity is consensual.[98]
Under Pennsylvania law, a defendant is strictly liable for the offense of rape, a felony of the first degree, when the complainant is 12 or younger. Pennsylvania has enacted several other strict liability sexual offenses when the complainant is under 16, but 13 years old or older.
te puntige knieen heeft ze zekerquote:Op woensdag 24 december 2014 20:22 schreef Zolder het volgende:
Niet nice, ze is facking lelijk. En daarom ook een pedofiel.
Als ze daadwerkelijk heet was was het misschien anders maar voor nu eeuwig laten wegbranden in de cel. Daarna zal god haar laten branden in de hel.
Vind je die foto in de OP serieus lekker?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
te puntige knieen heeft ze zeker
Mens weet ik veel, ik neem Gewoon de titel van de bron overquote:Op woensdag 24 december 2014 19:40 schreef Alentejana het volgende:
"Jochie". Ik vraag me serieus af waar de grens ligt op Fok! waar men jongens een beetje als vent gaat zien?
Zeventien jaar is wel minderjarig in bepaalde staten, maar zeker geen jochie.
Nou ja, bijna niemand staat echt geweldig op z'n mugshotquote:Op woensdag 24 december 2014 20:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Vind je die foto in de OP serieus lekker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |