Ik heb de vraag gemistquote:Op woensdag 24 december 2014 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats, die normaal overal wel op reageert, vermijdt deze vraag.
Ja dus.
Jon Snowquote:Op woensdag 24 december 2014 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Wie is jullie favoriete game of thrones hunk/babe?
Oma Tyrell.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Hermelienquote:Op woensdag 24 december 2014 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Tikitakki.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Jon Snow en Dany/Sansaquote:Op woensdag 24 december 2014 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Oké, omdat ik niet de beroerdste ben, zal ik 'm nog eens stellen. Heb je seks met Puala gehad?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:28 schreef yats het volgende:
Niet reageren is dus seks? Ok,noem nog eens wat namen zou ik zeggen...
Puala..quote:Op woensdag 24 december 2014 18:28 schreef yats het volgende:
Niet reageren is dus seks? Ok,noem nog eens wat namen zou ik zeggen...
Carice heb ik dan weer helemaal niks mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze heeft de tepels van Carice.
Nee ik ook niet, ik had het over haar tepels.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Carice heb ik dan weer helemaal niks mee.
Die welquote:Op woensdag 24 december 2014 18:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik had het over haar tepels.
Als ze ergens iemand nodig hebben voor een naaktscene, bellen ze meteen haar lijkt hetquote:Op woensdag 24 december 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Carice heb ik dan weer helemaal niks mee.
Nee, zij beltquote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze ergens iemand nodig hebben voor een naaktscene, bellen ze meteen haar lijkt het
Het valt wel op, ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze ergens iemand nodig hebben voor een naaktscene, bellen ze meteen haar lijkt het
Ik kijk graag naar Margaery. Ik vind haar echt iets hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rode kool krijg ik niet door mijn strotquote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rode Kool met speklapjes, wel goed doorbakken..
Die kleren altijd die Margaery aanheeft, zo mooiquote:Op woensdag 24 december 2014 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar Margaery. Ik vind haar echt iets hebben.
En John Snow natuurlijk.En Ygritte.
Godver.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik googlede net eventjes.
De tetjes van Carice lijken echt best veel op de mijne
Hier is maar 1 reply op mogelijk he,quote:Op woensdag 24 december 2014 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik googlede net eventjes.
De tetjes van Carice lijken echt best veel op de mijne
Klachten over de ducttape?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik een keer niet gedaan.
Uur later zat ik op het politiebureau.
En ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
Ik ben echt de enige die geen GoT kijkt volgens mij
Ik vind haar hoofd raar.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar Margaery. Ik vind haar echt iets hebben.
En John Snow natuurlijk.En Ygritte.
Nou wel op dat gebied toch, ga ik staan knuffelen terwijl ze de kamer doorgemept wilt worden... Dan valt ze toch in slaapquote:
Met je pener?quote:
Brofist, ik ook niet. Ik heb 1 aflevering gezien.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
Ik ben echt de enige die geen GoT kijkt volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |