Zo is dat en ik mag bij het afstudeerfeest van mn dochter komen en ik denk die ander nietquote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
we waren allebei getuige toen Merel ging trouwen, ben blij dat het kan!
Was je ook bij de scheiding?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
we waren allebei getuige toen Merel ging trouwen, ben blij dat het kan!
Gospelkoren zijn wel tof als het echte zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
We hebben het weer overleefd, incl. optreden van gospel koor buiten voor de kerk.
Prut!
Als ze het een beetje kunnen bedoel jequote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gospelkoren zijn wel tof als het echte zijn.
Ja, dit zijn echte.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gospelkoren zijn wel tof als het echte zijn.
Ja, zo'n koor van dikke negerinnen met flink wat volume.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze het een beetje kunnen bedoel je
daar is nog geen datum van bekendquote:
Het volume was vanavond dik in orde...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, zo'n koor van dikke negerinnen met flink wat volume.
Die kunnen het meestal welquote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, zo'n koor van dikke negerinnen met flink wat volume.
Sorry.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
daar is nog geen datum van bekend
Zit je toch ook niet op te wachten mag ik hopen //quote:Op donderdag 25 december 2014 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
daar is nog geen datum van bekend
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je toch ook niet op te wachten mag ik hopen //
Dat plaatje heb ik ooit gevonden ergens in 2000 zoiets, later was er nog een handige gif tovenaar hier die de mond bewegend heeft gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Sig, waar komt dat hoofd vandaan in je UI?
Toen ik er vanmiddag mee bezig was, vroeg ik me ineens af waar ik naar zat te kijken...
Een Selfie ... Wist je dat niet?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Sig, waar komt dat hoofd vandaan in je UI?
Toen ik er vanmiddag mee bezig was, vroeg ik me ineens af waar ik naar zat te kijken...
wel aan haar tieten!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Sacha aan haar muts herken...
Anders ik welquote:Op donderdag 25 december 2014 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Sacha aan haar muts herken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |