quote:
Droom maar van het kindeke Jezusquote:
Ik ben bang dat dit zo'n psycho spiral is waar je helemaa; gek van wordtquote:
Wel een slechte dan ..quote:Op woensdag 24 december 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit zo'n psycho spiral is waar je helemaa; gek van wordt
Nope.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alweer een vent, Nikky? En hoe is het contact met de vader van je dochter nu?
Hardlopen. Dit deed ik vroeger al, maar heb het jaren niet gedaan. Ben nu dus weer beginnend hardloopsterquote:
Ja dan is het weer vanonder af aan beginnen ... Succesquote:Op woensdag 24 december 2014 22:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Hardlopen. Dit deed ik vroeger al, maar heb het jaren niet gedaan. Ben nu dus weer beginnend hardloopster.
Thnx.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan is het weer vanonder af aan beginnen ... Succes
Chufie spoort niet.quote:
Ik kan paar rondjes erg hard, daarna ontbreekt me de motivatie.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:45 schreef nikky het volgende:
Hardlopen. Dit deed ik vroeger al, maar heb het jaren niet gedaan. Ben nu dus weer beginnend hardloopster.
In zo'n draf hal?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan paar rondjes erg hard, daarna ontbreekt me de motivatie.
Dan doe je maar 1 rondjequote:Op woensdag 24 december 2014 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een groot grasveld buiten kan ook.
Ik wil wel graag wat drinkenquote:
Dan ben je wel een uurtje onder zeil ..quote:
dan graag de brut met bubbelsquote:Op woensdag 24 december 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen droge wit of brut met bubbels
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 december 2014 23:44 schreef just me het volgende:
Daar kom ik het restantje van de avond wel mee door, dank je!!
Waarom is het je ex dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef just me het volgende:
Vanavond was bijzonder.... gegeten bij zoon en vriendin in Leiden, Merel, man en kindje waren er ook en mijn ex-echtgenoot.
Was heel gezellig
omdat we na 22 jaar huwelijk op elkaar uit gekeken/uitgepraat waren, zonder ruzie in 1999 uit elkaar gegaan,quote:
IK multitask gewoon even nu.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je wel een uurtje onder zeil ..
Ik ben altijd blij wanneer mijn muts uitgepraat is.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
omdat we na 22 jaar huwelijk op elkaar uit gekeken/uitgepraat waren, zonder ruzie in 1999 uit elkaar gegaan,Maar blij dat we zo met elkaar kunnen omgaan in tegenstelling tot veel anderen.....
Jij kunt je muts alweer snel afzettenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij wanneer mijn muts uitgepraat is.
Heb ook nog een oranje toupet in de verzameling.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Jij kunt je muts alweer snel afzetten
zoiets heb ik ook met mn ex ...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
omdat we na 22 jaar huwelijk op elkaar uit gekeken/uitgepraat waren, zonder ruzie in 1999 uit elkaar gegaan,Maar blij dat we zo met elkaar kunnen omgaan in tegenstelling tot veel anderen.....
dat is toch iets om soort van trots op te zijn!!quote:
kan je ook een hond nemenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:03 schreef sig000 het volgende:
Onderdeel van mijn leven geworden.
Ze luistert wel goed soms, dat scheelt.
Ja tegenwoordig wel lijkt me ,... Al die haat scheidingen om je heen .... Ben beter met mn ex nu dan in de laatste jaren van mn huwelijk ... Zelfs nu dat ze met dr vriend bij zijn ouders Kerst viert in het westen van Spanje .,,,quote:Op donderdag 25 december 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
dat is toch iets om soort van trots op te zijn!!
Leuk dat jullie weer een keertje allemaal samen waren.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:46 schreef just me het volgende:
Vanavond was bijzonder.... gegeten bij zoon en vriendin in Leiden, Merel, man en kindje waren er ook en mijn ex-echtgenoot.
Was heel gezellig
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! maakt meer kapot dan je lief is.
had er gelukkig niets mee te maken !
we waren allebei getuige toen Merel ging trouwen, ben blij dat het kan!quote:Op donderdag 25 december 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk dat jullie weer een keertje allemaal samen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |