Ik wil juist ijs, veel ijs. Lekker schaatsenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Bekijk het positief: De dagen worden vanaf nu alleen nog maar langer![]()
Zomer
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nope, live maakt het het nummer niet beter... Klinkt net zo nog kutter als de single
Ik vind het niet slecht klinken hoor. Redelijk trouw aan het origineel op de galm na die mist....quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet nog maar een keer zelf een liedje op. Klinkt nergens naar Dotan live.
Dat ja.. voorjaar enzo... de eerste blommetjes...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Bekijk het positief: De dagen worden vanaf nu alleen nog maar langer![]()
Zomer
Winter is voor mij gevoel nog niet eens echt begonnenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ja.. voorjaar enzo... de eerste blommetjes...
Dat doen ze toch hopelijk ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef Qunix het volgende:
Zullen de optredende artiesten ook een donatie doen?
Eigenlijk zouden ze gratis moeten optreden...
Het nummer klopt wel, maar het is live gewoon zo slecht.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dotan is een en al aids. Dit nummer staat ook gewoon in de top 100 van de top 2000.
RRRAAAAA
Ik was laatst nog aan het grasmaaien...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Winter is voor mij gevoel nog niet eens echt begonnen
Laat dat soort groupies lekker. Idioten.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat wij jouw mening niet delen, zijn we sneu?
Haha, volgens mij ben jij een beetje... Hoe noem je dat...? Mad?quote:
nee hoor ben alleen wel een beetje al die zure reacties zat in dit forumgedeeltequote:Op woensdag 24 december 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, volgens mij ben jij een beetje... Hoe noem je dat...? Mad?
Dan ga je toch wegquote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen wel een beetje al die zure reacties zat in dit forumgedeelte
Ok.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor ben alleen wel een beetje al die zure reacties zat in dit forumgedeelte
Er zit een knop op je tabblad.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dus als een nr tof is, moeten we dat hier posten en als het niet tof is in het andere topic?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nee, 3FM moet gewoon die troep niet draaien en pluggen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus als een nr tof is, moeten we dat hier posten en als het niet tof is in het andere topic?
Tuurlijk niet. Zij moeten toch ook een hypotheek betalen?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doen ze toch hopelijk ook.
onzin vroeger was het altijd gezellig hier in dit forum. Het is niet voor niets dat een hoop users hier niet meer posten vanwege alle azijnzeikers hierquote:
Blablabla zeurzeurquote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin vroeger was het altijd gezellig hier in dit forum. Het is niet voor niets dat een hoop users hier niet meer posten vanwege alle azijnzeikers hier
Ik ben anders net terug.. na dat zooitje hier vanmiddag...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin vroeger was het altijd gezellig hier in dit forum. Het is niet voor niets dat een hoop users hier niet meer posten vanwege alle azijnzeikers hier
Klopt wel, straks gewoon weer 1 topic per week.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wie post er dan niet meer door?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Meh. Komt gewoon omdat hij beter is dan de prut editie van 2013.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind deze SR echt een hele leuke editie
Eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Meh. Komt gewoon omdat hij beter is dan de prut editie van 2013.
Pronte tetten!quote:
Valt wel op inderdaadquote:
co-signquote:Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef Zaktabak het volgende:
Domien verdient mijn respect. Coen blijkt eigenlijk best wel een kneus te zijn.
Dat wisten we vorig jaar al. Had liever Venema gezien ipv Coenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef Zaktabak het volgende:
Domien verdient mijn respect. Coen blijkt eigenlijk best wel een kneus te zijn.
Een sweater... de smsbalk...quote:
quote:
ja wat is t nou mensen?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef Sked het volgende:
Ik snap nu al waarom dit niet zijn baan is
Het kan echt veel ergerquote:Op woensdag 24 december 2014 17:34 schreef Sked het volgende:
Ik snap nu al waarom dit niet zijn baan is
ik moet altijd een beetje huilen van binnen als ik hem de schuif lelijk hard omlaag hoor gooien om er wat door heen hoor tetteren.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wisten we vorig jaar al. Had liever Venema gezien ipv Coen
Oh.. nouja.. ik vond het helemaal niet opvallen..quote:
met t vliegtuig?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:35 schreef Zaktabak het volgende:
Ik dacht hem te kennen maar waarvan weet ik niet. En hoe komt hij uit Hong Kong?
Met het vliegtuigquote:Op woensdag 24 december 2014 17:35 schreef Zaktabak het volgende:
Ik dacht hem te kennen maar waarvan weet ik niet. En hoe komt hij uit Hong Kong?
Bekende op Google+, mocht je daar ook actief zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 17:35 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zal eens naar WKN.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:36 schreef Snowballed het volgende:
Whut.. moet ik mn sneeuwschuiver pakken....
Op de waterfiets...quote:
quote:
quote:
WKN?quote:
We hadden hier vorig jaar ook 20cm.. terwijl niemand verder sneeuw heeft gehad in NLquote:
joh. Wordt tot half negen meegenomen in de top SR lijkt mequote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef Zaktabak het volgende:
nu nog oproepen een plaat aan te vragen
Klopt, en met SR '09 zelfs 50 cmquote:Op woensdag 24 december 2014 17:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
We hadden hier vorig jaar ook 20cm.. terwijl niemand verder sneeuw heeft gehad in NL
Oh.. dat gedeelte met alle weerautisten en stormchasers met wolvenshirts...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WKN!
Weer, Klimaat en Natuurrampen
Toen waren er sneeuwduinen van 2 meter rondom het glazen huisquote:Op woensdag 24 december 2014 17:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Klopt, en met SR '09 zelfs 50 cm
deze editie is echt 100x beter dan die in Ljauwertquote:Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Meh. Komt gewoon omdat hij beter is dan de prut editie van 2013.
En ik woon aan een eigen weg van 500mquote:Op woensdag 24 december 2014 17:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Klopt, en met SR '09 zelfs 50 cm
Paste denk ik nietquote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef PG18 het volgende:
Oh dacht dat dat podium op hetzelfde plein stond...
Ca. 800 meter verderop. De Grote Markt is nou ook weer niet zó groot.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef PG18 het volgende:
Maar Enske was nog beter dan dit hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
deze editie is echt 100x beter dan die in Ljauwert
Staat het sinds 2010 al niet meer. Al was het toen gewoon te klein. De jaren erop is het ook gewoon veel handiger gebleken.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef PG18 het volgende:
Hij deed paar aardige covertjes, maar ik ben redelijk op tijd gaan maffen want niet boeiend genoegquote:Op woensdag 24 december 2014 17:46 schreef PG18 het volgende:
Was het nog wat met die Jet Rebel vanacht?
Of was het de hele nacht net zo saai als gisteravond?
dat laatstequote:Op woensdag 24 december 2014 17:46 schreef PG18 het volgende:
Was het nog wat met die Jet Rebel vanacht?
Of was het de hele nacht net zo saai als gisteravond?
Dat lag voornamelijk aan Coen die liep te teren op mixtapes en alles wat al geweest was, in plaats van een eigen nachtsfeer te creëeren. Zowat de allersaaiste graveyard shifts van de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij deed paar aardige covertjes, maar ik ben redelijk op tijd gaan maffen want niet boeiend genoeg
Coen is gewoon shit, maar het feit dat er altijd mensen extra moeten komen zegt genoegquote:Op woensdag 24 december 2014 17:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat lag voornamelijk aan Coen die liep te teren op mixtapes en alles wat al geweest was, ipv van een eigen nachtsfeer te creëeren.
Sunday Sun en Jett Rebel waren best gezellig anders, maar toen die club-dj's kwamen werd het pas echt zooi.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Coen is gewoon shit, maar het feit dat er altijd mensen extra moeten komen zegt genoeg
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaa net iets hoger dan vorig jaar
omdat penisquote:Op woensdag 24 december 2014 17:56 schreef JaneDoe het volgende:
sowieso, waarom zou t meer moeten zijn dan voorgaande jaren?
Hier word ik echt extreem mad van.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wil me niet schuldig maken aan wedstrijdje spelen"..
.
.
.
.
.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wil me niet schuldig maken aan wedstrijdje spelen"..
.
.
.
.
.
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier word ik echt extreem mad van.
inclusief bouwvakkersdecolleté en veiligheidshelmquote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef Snowballed het volgende:
Ik vind het zo een voorman uit de bouw he...
Ja precies dat ja...quote:Op woensdag 24 december 2014 17:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
inclusief bouwvakkersdecolleté en veiligheidshelm
Jij vindt het niet vreemd dat het ALTIJD net wat meer is dan het jaar daarvoor?quote:
Ja het is toch zo. Ieder jaar hetzelfde geintje. Die tussenstand op dit moment.. En dan ook zeggen dat het niet boeit dat het minder zou zijn dan vorig jaar naar stiekem maakt het ze wel uit.quote:
Hij lijkt ergens wel een beetje op de drummer van Plork & de Aannemers.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef Snowballed het volgende:
twitter:InspecteurSimon twitterde op woensdag 24-12-2014 om 17:56:37@GlazenHuis2014 Net als vorig jaar doneren wij 75 ct voor elke 10 retweets die deze tweet krijgt.Doe mee en steun #SeriousRequest #SR14 #3FM reageer retweet
Hmmmmhhmm!quote:Op woensdag 24 december 2014 17:59 schreef Cassius het volgende:
Godver die Rotterdamse trouwringknaller mag ook wel es weg met z'n reclames
Mutsaers Bouw B.V.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:57 schreef Snowballed het volgende:
Ja Wilbert verkondigt elk jaar hetzelfde verhaaltjequote:Op woensdag 24 december 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is toch zo. Ieder jaar hetzelfde geintje. Die tussenstand op dit moment.. En dan ook zeggen dat het niet boeit dat het minder zou zijn dan vorig jaar naar stiekem maakt het ze wel uit.
Ditquote:Op woensdag 24 december 2014 18:02 schreef heloef het volgende:
Het wordt sowieso meer dan volgend jaar, alleen maar voor headlines als 'weer record opbrengst Serious Request'
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Paul het volgende:
twitter:InspecteurSimon twitterde op woensdag 24-12-2014 om 17:56:37@GlazenHuis2014 Net als vorig jaar doneren wij 75 ct voor elke 10 retweets die deze tweet krijgt.Doe mee en steun #SeriousRequest #SR14 #3FM reageer retweet
BRB, even retweets kopen in India.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:02 schreef Blester het volgende:
Gaat kritiek worden met die einduitslag, is het niet? Bijna hetzelfde als vorig jaar rond dit tijdstip.
Dit telt niet als een retweet he.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Paul het volgende:
Nee, niet echt. dit jaar zit de tussenstand de hele tijd rond het bedrag van vorig jaar. Dat het dan mooi is om een bedrag te nemen wat net wat hoger is, is een keuze van 3FM. Je kan nml nooit het daadwerkelijke bedrag als tussenstand op de cheque zetten. Kan me ook herinneren dat de veiling daar bijvoorbeeld nog niet bij zit.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vindt het niet vreemd dat het ALTIJD net wat meer is dan het jaar daarvoor?
Dat mag niet eens.. Zie punt 3.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:00 schreef Paul het volgende:
Dotan belangrijker dan Gorki. Zelfs belgië verpest door die shitquote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
België: Music For Life brengt 2,7 miljoen euro op
Inspecteur Simon is dus fout bezigquote:Op woensdag 24 december 2014 18:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat mag niet eens.. Zie punt 3.
[ afbeelding ]
Alles gaat wel goed verder?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef Paul het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dit denken
niet weten dat alle uitslagen nep zijn
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet weten dat elk jaar weer ietsje meer is als het jaar ervoor
!
De stand van 2012 lijkt me ook wel gewoon echt.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:05 schreef heloef het volgende:
Trouwens het klopt wel dat er de laatste uren miljoenen bijkomen. Langlopende acties lopen nog af, er gaan veel extra callcenters open etc.
Die steeg gelijk met 4 miljoen tussen 16:45 en 20:30 toch? Geloof ik hebben ze nog de animatie aangepast omdat er een extra getalletje in het cijfer zat.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze gaan nooit meer een stijging als enschede meemaken
Valt me tegen. Net zoals de spelling van De Standaard. Gorky...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dotan belangrijker dan Gorki. Zelfs belgië verpest door die shit
Het zaagt voor mij heel erg aan het fundament van SR. Geld geven aan een goed doel gebeurt op basis van vertrouwen en deze kunstmatig ogende tussenstanden helpen daar niet aan mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, niet echt. dit jaar zit de tussenstand de hele tijd rond het bedrag van vorig jaar. Dat het dan mooi is om een bedrag te nemen wat net wat hoger is, is een keuze van 3FM. Je kan nml nooit het daadwerkelijke bedrag als tussenstand op de cheque zetten. Kan me ook herinneren dat de veiling daar bijvoorbeeld nog niet bij zit.
Op de eerste dag gingen ze van 275000 naar bijna een miljoen, meer dan 200% tov het jaar ervoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die steeg gelijk met 4 miljoen tussen 16:45 en 20:30 toch? Geloof ik hebben ze nog de animatie aangepast omdat er een extra getalletje in het cijfer zat.
Mia komt nog uit de gorky-tijd wellicht. Weet ik ook niet zekerquote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt me tegen. Net zoals de spelling van De Standaard. Gorky...
Ik zat toen in een callcenter, ik heb geen moment rust gehad. Zelfs een plaspauze zit er niet in.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De stand van 2012 lijkt me ook wel gewoon echt.
twitter:watchmeniaII twitterde op woensdag 24-12-2014 om 18:07:09AFROJACK OMYGOD IK GA DOOD HIER #SR14 reageer retweet
twitter:watchmeniaII twitterde op woensdag 24-12-2014 om 18:08:16NICK IS SO AWESOME DONT FIGHT ME ON THIS #SR14 @djafrojack I LOVE YOU reageer retweet
Niet met lullen he...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:09 schreef Snowballed het volgende:
Dat die man niet ff snapt dat ie in de mic moet lullen en niet ernaast.... hij verdient zn centen toch met muziek..?
'muziek'quote:Op woensdag 24 december 2014 18:09 schreef Snowballed het volgende:
Dat die man niet ff snapt dat ie in de mic moet lullen en niet ernaast.... hij verdient zn centen toch met muziek..?
Nee dat heb ik in de gaten...quote:
Ik neem de tussenstanden dan ook niet heel serieus, maar om daar meteen op te gaan haten vind ik gewoon erg triestquote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zaagt voor mij heel erg aan het fundament van SR. Geld geven aan een goed doel gebeurt op basis van vertrouwen en deze kunstmatig ogende tussenstanden helpen daar niet aan mee.
juist ja.. Ja die man heeft ook fans hequote:Op woensdag 24 december 2014 18:09 schreef Paul het volgende:
twitter:watchmeniaII twitterde op woensdag 24-12-2014 om 18:07:09AFROJACK OMYGOD IK GA DOOD HIER #SR14 reageer retweet
twitter:watchmeniaII twitterde op woensdag 24-12-2014 om 18:08:16NICK IS SO AWESOME DONT FIGHT ME ON THIS #SR14 @djafrojack I LOVE YOU reageer retweet
Oke.. geluid...quote:
Nee met op enter drukken en een beetje springen.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:09 schreef Snowballed het volgende:
Zulks een onderschattingquote:Op woensdag 24 december 2014 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met op enter drukken en een beetje springen.
Hij doet nog minder dan een radio dj.
Ja ik kan hem ook niet koppelen aan een liedje... Heb geen idee van welk riedeltje ie is..quote:Op woensdag 24 december 2014 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met op enter drukken en een beetje springen.
Hij doet nog minder dan een radio dj.
Makkelijk toch..? heb je ook geen last van dat ranzige gedoe...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:12 schreef Amnistia het volgende:
2 weken nadat zijn dochter geboren was.. kwam hij pas kijken...
Meneer had 'GEEN' tijd...
Dat sneue gehaat hierquote:Op woensdag 24 december 2014 18:13 schreef PeterPastoor het volgende:
Gastje zat met een groen flesje elke keer voor de camera langs te zwaaien. Irritant kutkereltje dus. Komt hij in beeld....grote boei haha. Kneusje
Het is je eigen kind..quote:Op woensdag 24 december 2014 18:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Makkelijk toch..? heb je ook geen last van dat ranzige gedoe...
Mooie woordkeuze.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:15 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het is je eigen kind..
![]()
Als mogelijk aanstaande baarmachine gaat dat er echt niet in bij mij..
Je bent naast een baarmachine ook wel een woordkunstenaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:15 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het is je eigen kind..
![]()
Hehequote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent naast een baarmachine ook wel een woordkunstenaar.
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:15 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Het is je eigen kind..
![]()
Kritiek is niet verboden. Maak maar een SR geiltopic aanquote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
d'r is ook een anti sr.. Ga daar dan heen
Heey ik ben niet antiquote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
d'r is ook een anti sr.. Ga daar dan heen
Ik heb me prima vermaakt deze editie. Stukken meer dan vorig jaar. Gary Fomdeck brak het ijs, Domien was verfrissend, leuke acties.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef miieejj het volgende:
Negatief gedoe is toch niet nodig.. Wat vinden jullie dan wel leuk.. Waarom kijk je dan überhaupt..
Dat Abeltje met een vlaggetje en een briefje voor zn opa en oma staat bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef miieejj het volgende:
Negatief gedoe is toch niet nodig.. Wat vinden jullie dan wel leuk.. Waarom kijk je dan überhaupt..
Domien met kinderen is een gouden greep geweestquote:Op woensdag 24 december 2014 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt deze editie. Stukken meer dan vorig jaar. Gary Fomdeck brak het ijs, Domien was verfrissend, leuke acties.
Weer die woordkeuze, fenomenaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb zo mijn momenten om het er iets of wat bot uit te gooien
Maar Coen was zwaar kut. Om het nogmaals maar even te vermelden.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt deze editie. Stukken meer dan vorig jaar. Gary Fomdeck brak het ijs, Domien was verfrissend, leuke acties.
Ik vind het doel goed (met sommige delen ben ik het niet eens, mannen worden ook verkracht, praten met legerleiders om verkrachting tegen te gaan lijkt me nogal nutteloos), ik vind 2 van de 3 dj's leuk en ik vind het concept tof.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:17 schreef miieejj het volgende:
Waarom dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar Coen was zwaar kut. Om het nogmaals maar even te vermelden.
Ik ben gewoon straal vergeten wat de vervanger van boodschaaap was... maar er was er wel eentje...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik fansquote:Op woensdag 24 december 2014 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Weer die woordkeuze, fenomenaal.
Of misschien denk ik te veel door.![]()
JEROOOOOOOEEEEEN GODVERDOMMEquote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon straal vergeten wat de vervanger van boodschaaap was... maar er was er wel eentje...
Jij wil er niets in...quote:
Ik had niet verwacht dit ooit te zeggen maar: ik heb nog liever Gielquote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar Coen was zwaar kut. Om het nogmaals maar even te vermelden.
Ja was dat hem wel of was het iets anders... ik twijfel nog..quote:
Oh in dat geval ben ik een diepgaande fan..quote:
Domien was eindelijk zichzelf. Hij probeerde niet te hard de DJ te zijn en ook niet om iemand anders te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:21 schreef Amnistia het volgende:
Anyway... Domien deed het super leuk.
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh in dat geval ben ik een diepgaande fan..
Kun je achter elkaar terugkijken op de sitequote:Op woensdag 24 december 2014 18:24 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb alleen de klusjesmannen gemist op tv..
Ah tank Joe! Gaan ik doen!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kun je achter elkaar terugkijken op de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |