dat was voor ons de reden om uiteindelijk AH te gebruiken. We hadden aanvankelijk kruidvat, was ik heel tevreden over, prima luiers, prima prijs, stonken niet zo als die pampers en ze pasten bij mijn meiden veel beter (lees: geen lekranden en zulks). Maarja, kruidvat is maar tot half 6 open hier en AH tot 22:00 dus tsjaquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:37 schreef faptist het volgende:
Oja. Over luiers.. Ik wil de eerste weken pampers en daarna overgaan op kruidvat.
Hoor daar zulke positieve verhalen over.
Maar nu ik jullie over de ah hoor... Zou wel makkelijker zijn. Daar rij je net wat sneller langs.

welke?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:08 schreef Paxlie het volgende:
Het gedoe valt heel erg mee.
wij hebben wasbare billendoekjes en dat is ook veel minder werk dan je uiteindelijk zou denken.
Er zijn ook wel mensen die het wel in de droger doen sommige merken kunnen er redelijk tegen

Dat ís ook gewoon lastig!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Fuente het volgende:
Het is deels ook omdat ik gewoon niet snap welke katoenen luiers we dan nodig hebben. Ik heb laatst het topic erover doorgespit en ik snap het gewoon niet
Want deels ben ik er gewoon voor ivm groen leven, dus wil ik ze dan toch gebruiken. Maar al die info! En hoeveel heb je er nodig? En koop je nieuw of tweedehands? Dat dus.
Wat jij zegt klinkt handig, wegwerp voor de nacht en wasbare overdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
damnit nu wil ik luiers kopen en ik heb niet eens een kind in de luiers
:)

Freecell heeft veel ervaring met die "chineesjes". Misschien haar eens vragen op facebook anders naar haar ervaringen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Fuente het volgende:
Oooh die zijn echt te schattig! Meegroeiluiers lijkt me hier ook het handigst. En met 2 eerdere kinderen van 4+ kilo hoeft slimfit ook niet
Ik ga toch eens op ebay loeren. Tot nu toe alleen bij de webshops gekeken uit NL en werd niet goed van de prijzen. Maar dit scheelt nogal!

Thnx voor de tip! Ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef mignonne het volgende:
t die "chineesjes". Misschien haar eens vragen op facebook anders naar haar ervaringen?

Haha, da's wel een goeie manier om ernaar te kijken ja!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:35 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar dit kan ik nog heel lang tegen hem gebruiken en ik vind het een prima deal: ik zwanger, hij het bijbehorende kotsen!

OUD / Alles over wasbare luiers - deel 6 astu!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Wij willen ook wasbare luiers proberen, maar ik zou niet weten waar ik kan beginnen te zoeken naar prijzen of soorten.
Ik ben dat andere topic al een tijdje kwijt...

quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
OUD / Alles over wasbare luiers - deel 6 astu!
en weer weg hier, want ik heb niets te zoeken hier, behalve lurken

Zou ik wel doen. Hier zaten alleen pampers goed in maat 0 en 1, kruidvat was toen te stug. Na maat 3 maakte het niet zo veel meer uit, dus nu Jumbo en kruidvat, en voor de nacht pampers (al het andere lekt door).quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik dacht dat qua luiers het advies was om te wachten tot de baby er is en dan een aantal merken uit te proberen op basis van pasvorm enzo?
Ik hou het bij de gratis luiers in eerste instantie. Met een Albert Heijn, Etos en Jumbo binnen 100 meter komt dat sowieso wel goed, en dan ga ik daarna wel op aanbiedingenjacht als ik weet welk merk ik wil.

quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat ís ook gewoon lastig!
Ik ben gegaan voor meegroei-luiers, omdat ik geen zin had om elke zoveel kilo nieuwe luiers te moeten kopen. En ik weet inmiddels dat de kans klein is dat ik een maatje slimfit nodig zal hebben voor mijn kinders![]()
![]()
's nachts wegwerp deed ik omdat de oudste ontzettend veel plaste in de nacht en dan is zo'n luier echt niet voldoende vond ik. (kruidvat luiers ook niet, daar niet van) En voor een dagje weg bijvoorbeeld koos ik ook wel eens voor wegwerp, lange autoritten en zulks.
Ik vind de luiers die je op ebay kunt vinden zo leuk. En ze zijn naar verhouding erg goedkoop. Je hebt 20 luiers + 20 inleggers voor ongeveer 100 dollar incl. verzenden. 10 luiers + inleggers voor 60 dollar. En je kunt ze vast nog stukken goedkoper vindenZijn die dingen nou fijn? Ik vind ze er zo plastic uitzien als je begrijpt wat ik bedoel... Dan krijg ik het idee dat het zo gaat broeien. Ik zou op zich ook wel een ccombi willen doen (ik word nog geiten-wollensok op mijn leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
damnit nu wil ik luiers kopen en ik heb niet eens een kind in de luiers, nog ff en ik ga over bv nadenken
)... Maar idd, hoeveel, wat, waar... Misschien maar es wat over gaan lezen.

ja ik snap wel wat je bedoelt idd, maar dat valt erg mee hoor. In feite is het niet anders dan wegwerp luiers natuurlijk. Het vangt plas of poep op tot je het verschoont. In die zin is wasbaar misschien nog wel een fijner idee dan wegwerp, omdat er dan alleen katoen tegen die billen zit in plaats van materiaal met stofjes er in om die urine om tr zetten in gore blauwe korrelsquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Zijn die dingen nou fijn? Ik vind ze er zo plastic uitzien als je begrijpt wat ik bedoel... Dan krijg ik het idee dat het zo gaat broeien. Ik zou op zich ook wel een ccombi willen doen (ik word nog geiten-wollensok op mijn leeftijd, nog ff en ik ga over bv nadenken
)... Maar idd, hoeveel, wat, waar... Misschien maar es wat over gaan lezen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een meisje voor Twist!
Fijn dat het vruchtwater nu wat beter verdeeld is Shopaholic! Op naar een goede GUO!
Vandaag zooi natte sneeuw in m'n gezicht gehad, maar helaas blijft hier niks liggen. En ik wilde zo graag het koppie van m'n 1,5 jarige kat zien bij zijn eerste aanblik van sneeuw! Hopelijk komt het nog. Kat van m'n ouders wil als er voor het eerst weer sneeuw ligt altijd vrolijk naar buiten stappen, pootje in de koude sneeuw en dan zo'n koppie "Niet dit weer he.. "
zo schattig
Ah, daar was de discussie ook weer. Denk dat er genoeg over gezegd is nu, iedereen moet z'n eigen afweging maken. Ik zou me er teveel zorgen over maken en heb momenteel ook geen behoefte om te drinken, dus blijf ik er voorlopig vanaf
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |