Ah, logisch dus dat je voorwaarden deelt met een zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Haatrecht kreeg dat appje van Marcje erachteraan volgens dat bericht. Leuk detail is wel dat Haatrecht dezelfde zaakwaarnemer is die Vermeer op vrij slinkse wijze naar Feyenoord heeft gekregen.
Maherquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef nickhguitar het volgende:
Grappig dat mensen hier serero heel goed vinden, word nog door maher onder de voet gelopen, zegt genoeg.
Ik zie het niemand beweren, maar mensen lezen in VBL altijd erg graag zaken die er niet staan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef nickhguitar het volgende:
Grappig dat mensen hier serero heel goed vinden, word nog door maher onder de voet gelopen, zegt genoeg.
Maherquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef nickhguitar het volgende:
Maher?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef nickhguitar het volgende:
26mil? Roebels?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Insert random Sulejmani joke. 26 mil.
daar heeft het huidige beleid niks meer mee te makenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Insert random Sulejmani joke. 26 mil.
Incl salaris en commissie komt ie aardig in de buurt volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar heeft het huidige beleid niks meer mee te maken
verder beetje gênant dat je het nog fout hebt ook
Volgens mij kostte hij 8 ton per doelpuntquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Incl salaris en commissie komt ie aardig in de buurt volgens mij
Nou, dan is het maar gelukkig dat hij weinig scoorde.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Volgens mij kostte hij 8 ton per doelpunt
Alleen bij Sulej wordt zo geredeneerd of wat? Bij elke speler wordt alleen de directe transfersom genoemd... alleen bij Sulej wordt salaris en dergelijk ook ineens meegenomen. Logica.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Incl salaris en commissie komt ie aardig in de buurt volgens mij
Oh ik zit er een paar miljoen naast, boehoe.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar heeft het huidige beleid niks meer mee te maken
verder beetje gênant dat je het nog fout hebt ook
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar gelukkig dat hij weinig scoorde.
dat is voor jou niks nieuwsquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oh ik zit er een paar miljoen naast, boehoe.
Beetje vreemd inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef wieisboos het volgende:
Het is natuurlijk ook lastig concurreren met Bongani Zungu van Mamelodi Sundowns
Maar zelden zo ver als Ajax destijds van Sulejmaniquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is voor jou niks nieuws
je zit er wel vaker naast
oke hansquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar zelden zo ver als Ajax destijds van Sulejmani
Beetje je feestdagen al zuigend spenderen in een Ajaxtopic, je moet het maar willen hequote:
Jongens, zeg het maar.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 31-12-2014 om 01:14:36Vandaag in De #Telegraaf een contractverlenging tot juli 2020 bij #Ajax reageer retweet
Boilesen gok ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:15 schreef BobW het volgende:
Jongens, zeg het maar.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 31-12-2014 om 01:14:36Vandaag in De #Telegraaf een contractverlenging tot juli 2020 bij #Ajax reageer retweet
quote:Ajax beloont Zakaria El Azzouzi (18) voor zijn goede ontwikkeling. De aanvaller zet volgende week zijn handtekening onder een contract dat 1 juli 2015 ingaat en tot de zomer van 2020 loopt.
El Azzouzi gaf in Parijs zijn visitekaartje af door in de UEFA Youth Leaguewedstrijd tegen Paris Saint-Germain (3-6) vier van de zes Amsterdamse treffers voor zijn rekening te nemen. In totaal haalde hij in drie wedstrijden in de jeugd-Champions League zes keer de trekker over
Zou het dan toch nogquote:‘Ajax en Heerenveen strijden om Moses Daddy’
Ajax en SC Heerenveen zouden volgens het Nigeriaanse MuyiwaLawal Report24 verwikkeld zijn in de strijd om Moses Daddy-Ajala Simon. De snelle vleugelaanvaller staat onder contract bij het Slowaakse AS Trenčin van ex-Ajacied Tscheu La Ling.
De negentienjarige aanvaller heeft een verleden bij Ajax. In de zomer van 2013 was hij op proef bij Ajax en speelde mee in de oefenwedstrijd tegen De Graafschap, waarin hij scoorde. Ajax besloot Moses echter geen contract aan te bieden.
In het begin van 2014 tekende Moses een driejarig contract bij AS Trenčín. De Nigeriaan is inmiddels een vaste waarde bij de Slowaakse club. Dit seizoen kwam Moses Daddy in negentien competitieoptredens tot zes doelpunten.
Waarom zo'n negatieve insteek?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:17 schreef Enchanter het volgende:
Mij benieuwen of het de nieuwe Kluivert of de nieuwe Hosé wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |