We kunnen nog wel een 3e keeper gebruiken, mochten Cillessen en Boer tegelijkertijd uitvallen dan heb je tenminste nog wat.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ah, daar is de eerste transfer van 2015 voor Ajax.
ja want vroeger had niemand een raar kapselquote:Op woensdag 31 december 2014 20:07 schreef Sickert het volgende:
Heeft er een duif op zn kop gekakt?
Ik begib oud te worden al die rare kapsels van die gasten
wat zit je nou te janken joh. voetbal is geen modeshow. Alleen voor die beunhazen als Ronaldoquote:Op woensdag 31 december 2014 20:07 schreef Sickert het volgende:
Heeft er een duif op zn kop gekakt?
Ik begib oud te worden al die rare kapsels van die gasten
Josti's teken die kerel voor 2 ton in 2013 en je hoeft moeilijk te doen. Je kan m dan altijd nog verhuren aan Willem 2 oid.quote:
Boediehoe. Ziet er toch belachelijl uit man!quote:Op woensdag 31 december 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken joh. voetbal is geen modeshow. Alleen voor die beunhazen als Ronaldo
okquote:Op woensdag 31 december 2014 20:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Boediehoe. Ziet er toch belachelijl uit man!
nee jouw kop danquote:Op woensdag 31 december 2014 20:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Boediehoe. Ziet er toch belachelijl uit man!
Dan mag Marc eerst zijn portemonnee wel een keertje trekken.quote:
Tja we spelen misschien niet goed, maar jij zal toch ook al wel die tabel hebben gezien met het aantal punten dat we de afgelopen jaren hebben gehad in de winterstop?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan mag Marc eerst zijn portemonnee wel een keertje trekken.
Anders zie ik het niet gebeuren.
Ajax werd 4x kampioen omdat de concurrentie pijnlijk faalde.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja we spelen misschien niet goed, maar jij zal toch ook al wel die tabel hebben gezien met het aantal punten dat we de afgelopen jaren hebben gehad in de winterstop?
14 keer op rij winnen was inderdaad omdat de concurrentie faaldequote:Op donderdag 1 januari 2015 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax werd 4x kampioen omdat de concurrentie pijnlijk faalde.
Dit zie ik met name PSV dit jaar niet meer overkomen.
Haha, PSV dat niet gaat falen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax werd 4x kampioen omdat de concurrentie pijnlijk faalde.
Dit zie ik met name PSV dit jaar niet meer overkomen.
3 van de 4x had PSV een beter selectie dan Ajax.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
14 keer op rij winnen was inderdaad omdat de concurrentie faalde
Juist omdat Vitesse thuis zo triest was, vond ik de manier waarop er mee omgegaan werd bij Excelsior misschien nog wel ergerquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 van de 4x had PSV een beter selectie dan Ajax.
Dat maakt het natuurlijk extra knap.
Maar dat jaar staat er echt een treurig selectie op het veld.
Met Vitesse thuis als absoluut dieptepunt.
Tja, naar wie kunnen die jonkies kijken als het even niet meezit? Klaassen? Schone? Moisander?!?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Juist omdat Vitesse thuis zo triest was, vond ik de manier waarop er mee omgegaan werd bij Excelsior misschien nog wel erger
zimlingquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, naar wie kunnen die jonkies kijken als het even niet meezit? Klaassen? Schone? Moisander?!?
Koop een absolute leider en je wint het kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |