Het smelt hier alweer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het vriest hier nèt niet (0,7). Maar het blijft goed liggen
Zo liggen ze hier nu ook nadat ze 2 minuten in de sneeuw gebanjerd hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onze twee oudere heren hebben het goed naar de zin met kerst.
+1quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja joh hij vind sneeuw prachtig. Vrouwtje ook maar nu mag het weer weg
Zeker wel en ook als er een vouwtje inzitquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:23 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
Groningen is nog grijs en ietsje boven nul. Gisteren wat oude spinnewebjes met rijp eraan gefotogtafeerd, het was net kant.
Gaan mensen echt zeiker als het rotweer is dat hun krant wat nat is?
Dat valt dan reuze mee voor de NS , fijn weekend met Miss Toekquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef Toekito het volgende:
Zo met maar 5 min vertraging de reis overleefd.
ik was met alleen de RETquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat valt dan reuze mee voor de NS , fijn weekend met Miss Toek
Ahquote:
Kan lang duren weet ik van mijn buurvrouw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 07:03 schreef Adnap het volgende:
Ja dat geloof ik graag. Hopelijk wordt het voor iedereen gezondheid technisch beter.
ik loop nog steeds te violen met een vitamine b12 tekort wat ondanks prikken niet opknapt.
Ik las vrouwtje en dachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeker wel en ook als er een vouwtje inzit, sommigen vinden altijd wel wat
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Rewimo Adnap wat balen dat je b12 niet hoger wordt neem je nog iets in wat het weer kan afbreken?
Wij hebben een kranten en post depot, maar het is vakantietijd dus dan doe ik zelf ook wel rondbrengen en ik viel gelijk met mijn neus in de sneeuwquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik las vrouwtje en dachtik wist helemaal niet dat je kranten bezorgt geen pretje met dit weer.
Fire keek vanmorgen ook zo vanmaar ging wel naar buiten Rossi draaide meteen weer om.
Rewimo wat balen dat je b12 niet hoger wordt neem je nog iets in wat het weer kan afbreken?
Ja dat hoor ik ook om mij heen.... waarschijnlijk heb ik het ook al jaren dus zal ook niet 123 over zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan lang duren weet ik van mijn buurvrouw.
Mijn medicijnkast staat vol vitamine d (1600 eh per dag), foliumzuur, magnesium, calcium en zink. Oh en nog een b complex. Ik mag geen omeprazol meer en das minder maar goed.quote:
Ah ik ben niet de enige die vandaag buiten moest werken. Met lekker weer is mijn zaterdagbaan als postbezorger prima te doen.. Maar vandaag lopend/met de fiets was echt hel. Mn regenkleding en schoenen hielden het niet heel lang droog helaas.. Halverwege naar huis gegaan om om te kleden. Achja, dit soort dagen horen er ook bij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Zo liggen ze hier nu ook nadat ze 2 minuten in de sneeuw gebanjerd hebben
[..]
+1
Ik zat vanmorgen precies in het begin om 5 uur en toen begon het te waaien en te sneeuwen, ik zag geen hand voor ogen .
Toen mijn man maar gebeld en de kranten in de auto gelegd en zo maar rondgebracht .
Ik ben benieuwd hoe lang de klachtenlijst maandag is want op de fiets was het onmogelijk om de kranten droog/heel te houden
het NK is nu op jouw pad?quote:Op zondag 28 december 2014 06:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mogge! Fris buiten! En glad ook! Ik dacht ik ga even de vuilniszak in de container gooien maar het was schaatsen over het pad
quote:Op zondag 28 december 2014 07:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
50 meter voor vrouwen zonder schaatsen!
Slush was het hier gisteren nu hebben we een ijsbaanquote:Op zondag 28 december 2014 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het nadeel van sneeuw in Nederland dat het binnen no time een smerige slush ijsbaan is i.p.v. een idyllisch tafereel... nou maar hopen dat de troep snel weer weg is.
het is echt niet te geloven. En ook gewoon voor winkels enzo.quote:Op zondag 28 december 2014 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren een dik pak verse sneeuw nu een ijsbaan.
Zou ik ook niet doen hoor, geen risico nemenquote:Op zondag 28 december 2014 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet er zo nog wel uit maar echt wandelen met de meiden laat ik maar. Heel gezellig gaat dat worden de komende dagen want di moet ik eigenlijk met de fiets weg. Maar ik durf nu niet met 2 kinderen te fietsen.
En dan hebben ze nog wel een bontjas aanquote:Op zondag 28 december 2014 14:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb vandaag wel de katten naar buiten gelaten (paar minuten want veel te koud voor het zooitje). Er werd hevig met poten geschud door de damesEn de ridder durfde helemaal niet. Nep-ridder!
![]()
Beide dames liggen nu onder een dekentje te meuren, want het was echt koud!quote:Op zondag 28 december 2014 14:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog wel een bontjas aan
Koop snowsteps, dan kun je overal heen. Die dingen werken ideaal op ijs. Nee, ik heb geen aandelen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
De komende twee dagen blijft dat ook nog wel zoHet is hier 1 grote gladde ijsvlakte. Wilde eigenlijk even naar de drogist voor spul voor mijn maag maar ik blijf maar gewoon binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |