abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149341180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

:? Gillen, nee hoor niets, tenminste niet op het filmpje dat ik gezien heb. Je hoorde wel het vuur maar geen piep van de piloot. Hij liep heel rustig rond, zakte rustig door zijn knieën en viel daarna heel theatraal achterover.
de piloot heeft zich berust in zijn situatie en ondergaat het moedig. (denk ik)
volgens mij is dit filmpje echt
pi_149341234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef badass-san het volgende:

[..]

Hij is bijzonder kalm, net zoals bij de eerdere onthoofdingsfilmpjes.
Ze lijken wel onder invloed of al helemaal van de wap door de zoveelste oefening wat ineens echt blijkt te zijn. Surrealistisch
pi_149341297
Wat wil men eigenlijk? De koran wordt niet eens gelezen." Wanneer men krijgsgevangenen heeft en deze zijn bereid tot vrede wees dan bereid vrede te accepteren" vrij naar oorlogsrecht in de koran. Dat deze beste man gestraft wordt is al vreemd want het lijkt me dat hij niet vijandig was nadat hij gevangen werd genomen. Dat is 1. 'Verbranden' wordt volgens mij nergens in t strafrecht omschreven. Dus 2 overtredingen van de Koran. Nep of niet, ze zitten fout.
pi_149341529
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Horror houd ik wel van, maar die goedkope slash horror niet.

Die onthoofdingsfilmpjes heb ik ook niet gezien, de beelden van Foley's "ouders" en die foto van die Japanners spraken meer boekdelen dan rollende koppies op een fake video.
Dan moet je geen zorgen maken van- gewoon weten dat de klassiek horror films zijn realistischer...at least those horror films have real theatrical props and people. :)
Zo ver vertrouw ik Izzys z'n mening over dan de BBC newslezers z'n versie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 21:48:01 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_149341555
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hij is bijzonder kalm, net zoals bij de eerdere onthoofdingsfilmpjes.
Ze lijken wel onder invloed of al helemaal van de wap door de zoveelste oefening wat ineens echt blijkt te zijn. Surrealistisch
misschien is het bewust verwarring zaaien
zodat we weer afgeleid worden
pi_149341719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

:? Gillen, nee hoor niets, tenminste niet op het filmpje dat ik gezien heb. Je hoorde wel het vuur maar geen piep van de piloot. Hij liep heel rustig rond, zakte rustig door zijn knieën en viel daarna heel theatraal achterover.
Als je in de fik staat, lijkt me dat niet echt normaal gedrag.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:56:17 #133
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149341820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef badass-san het volgende:

[..]

Nee hoor het is niet echt. Vanaf 4.12 zie je de man helemaal voorover zakken bijna met zijn hoofd tussen zijn knieën. Dan gaat hij ineens weer heel langzaam achterover op het moment dat hij achterover valt blijven zijn benen in de gehurkte positie vast gelocked zitten en is het enige wat de grond nog raakt zijn tenen. hij valt dus achterover terwijl hij alleen op zijn tenen leunt. Dat is een pop die achterover wordt getrokken door een touw of i.d. en de hand die uit de grond steekt is ook niet echt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:57:28 #134
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149341881
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je in de fik staat, lijkt me dat niet echt normaal gedrag.
Nee inderdaad, paniek en wanhoop lijkt me een meer gepaste reactie.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149342092
Ok dus allemaal een pop. Nog iets op de waarom vraag of zullen we die naar ons goeddunken proberen te vergeten en te negeren?

Waarom zou IS deze mensen niet dood willen? Er is meer dan genoeg foto en film materiaal van de misdaden dus waarom nu niet?
pi_149342196
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De 1e keer dat ik een IS filmpje ging kijken was ik ook huiverig, maar nu niet meer.
Het komt totaal niet realistisch over. Als ik op tv een natuurdocumentaire zie waarbij een dier wordt gedood door een ander dier en levend opgevreten draai ik vaak al weg. Bij de IS filmpjes heb ik dat totaal niet. Er zitten weer vreemde scenes in. Er wordt kruit aangestoken en de vlammen laaien al op voor de cameraman. Terwijl het vuur daar nog niet is. De piloot staak in de fik, en blijft er heel rustig onder alsof het een stuntman is met een brandvrij pak aan. Daarna wordt er zand over de kooi gestort en zie je nog een hand uit het zand steken waarop wordt ingezoomd.
Ook totaal niet realistisch, lijkt meer op een zwartgeverfde etalagepop hand.
Heb je een linkje voor me?

Overigens is een lichaam verbranden binnen de islam nogal not done, geloof ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 22:08:07 ]
pi_149342404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:56 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee hoor het is niet echt. Vanaf 4.12 zie je de man helemaal voorover zakken bijna met zijn hoofd tussen zijn knieën. Dan gaat hij ineens weer heel langzaam achterover op het moment dat hij achterover valt blijven zijn benen in de gehurkte positie vast gelocked zitten en is het enige wat de grond nog raakt zijn tenen. hij valt dus achterover terwijl hij alleen op zijn tenen leunt. Dat is een pop die achterover wordt getrokken door een touw of i.d. en de hand die uit de grond steekt is ook niet echt.
ik heb het nog eens goed bekeken. vooral in het begin staat hij toch echt in de fik, tegen het einde lijkt het of hij door iets (wat wij toeschouwers niet zien) achterover wordt getrokken vanuit een voorover gebogen positie, heel vreemd ja.
pi_149342703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef badass-san het volgende:

[..]

ik heb het nog eens goed bekeken. vooral in het begin staat hij toch echt in de fik, tegen het einde lijkt het of hij door iets (wat wij toeschouwers niet zien) achterover wordt getrokken vanuit een voorover gebogen positie, heel vreemd ja.
Heb jij misschien een linkje?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:18:29 #139
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149342774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je een linkje voor me?

Overigens is een lichaam verbranden binnen de islam nogal not done, geloof ik.
Ja hier is het filmpje te zien ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 03-02-2015 22:26:05 ]
pi_149342824
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Horror houd ik wel van, maar die goedkope slash horror niet.

Die onthoofdingsfilmpjes heb ik ook niet gezien, de beelden van Foley's "ouders" en die foto van die Japanners spraken meer boekdelen dan rollende koppies op een fake video.
"James" "Foley" "heeft "geen" "ouders" "of" "jij" "vindt" "slechts" "de" "reactie" "van" "de" "," "volgens" "jou" "vermeende" "," "ouders" "te" "ongeloofwaardig" "?"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149342833
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom zou je iemand nep executeren? Wat is dat doel en wie zit daar achter?
Psyop om publieke opinie te sturen richting bijvoorbeeld boots on the ground o.i.d.
pi_149342864
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:18 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja hier is het filmpje te zien ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank :)

*Popcorn pakt*
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 03-02-2015 22:26:33 ]
pi_149342898
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Ok dus allemaal een pop. Nog iets op de waarom vraag of zullen we die naar ons goeddunken proberen te vergeten en te negeren?
we moeten bang zijn, hopen dat de wereldleiders het voor ons oplossen, in ruil voor onze freiheit

quote:
Waarom zou IS deze mensen niet dood willen? Er is meer dan genoeg foto en film materiaal van de misdaden dus waarom nu niet?
omdat zij westers denken of uit het westen komen en die anderen niet?
dat ligt gevoeliger ofzo
pi_149342907
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje niet gezien en voel die behoefte ook niet. Zelfs niet als het nep is.

Daarom mijn vraag aan Izzy, die ervan overtuigd lijkt te zijn dat het niet echt is. Ik ben benieuwd waarom.

Eerdere IS-zaken (Foley, die 2 Japanners op de foto) bleken nep te zijn, wie zegt ons dat dit dat niet ook is?
Nee, er id discussie over. Dat is niet hetzelfde als "ze bleken nep te zijn". De arrogantie is stuitend.

edit: "Stuitend"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149342936
Eerste paar seconden lijkt ook wel weer green screen werk.

En waarom dragen ze allemaal bivakmutsen?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 22:24:18 ]
pi_149342943
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]

"James" "Foley" "heeft "geen" "ouders" "of" "jij" "vindt" "slechts" "de" "reactie" "van" "de" "," "volgens" "jou" "vermeende" "," "ouders" "te" "ongeloofwaardig" "?"
- ik weet helemaal niet of James Foley echt bestaan heeft
- de mensen die in beeld gebracht worden als zijn ouders staan me toch een potje dramatisch slecht te acteren
- dat werpt wel een schaduw over de geloofwaardigheid van IS, niet? Of "een fake videootje" moet kunnen? De rest moeten we daar los van zien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:23:26 #147
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149343016
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:03 schreef opgebaarde het volgende:

Dat de filmpjes nep zijn wil niet zeggen dat er in het Midden-Oosten geen vreselijke dingen gebeuren.
Die filmpjes zijn zoals eerder vermeld om de mensen in het westen te beïnvloeden. De publieke opinie
pi_149343066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Psyop om publieke opinie te sturen richting bijvoorbeeld boots on the ground o.i.d.
Dus dan wordt de IS door ons geflikt maar dan vergeet IS nog even om te ontkennen... Lijkt me een zeer onwaarschijnlijk scenario
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:24:50 #149
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149343097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef badass-san het volgende:

[..]

Dat hij in de fik staat ziet eruit als een man in een vuurvast pak. Zijn postuur is ook forser dan daarvoor
pi_149343158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat de filmpjes nep zijn wil niet zeggen dat er in het Midden-Oosten geen vreselijke dingen gebeuren.
Die filmpjes zijn zoals eerder vermeld om de mensen in het westen te beïnvloeden. De publieke opinie
Joh.
Waarom zou je het risico nemen en iemand niet executeren? Er vallen al tienduizenden niet IS doden dus waarom deze vier sparen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')