de piloot heeft zich berust in zijn situatie en ondergaat het moedig. (denk ik)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]Gillen, nee hoor niets, tenminste niet op het filmpje dat ik gezien heb. Je hoorde wel het vuur maar geen piep van de piloot. Hij liep heel rustig rond, zakte rustig door zijn knieën en viel daarna heel theatraal achterover.
Hij is bijzonder kalm, net zoals bij de eerdere onthoofdingsfilmpjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef badass-san het volgende:
[..]
de piloot heeft zich berust in zijn situatie en ondergaat het moedig. (denk ik)
volgens mij is dit filmpje echt
Dan moet je geen zorgen maken van- gewoon weten dat de klassiek horror films zijn realistischer...at least those horror films have real theatrical props and people.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Horror houd ik wel van, maar die goedkope slash horror niet.
Die onthoofdingsfilmpjes heb ik ook niet gezien, de beelden van Foley's "ouders" en die foto van die Japanners spraken meer boekdelen dan rollende koppies op een fake video.
misschien is het bewust verwarring zaaienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij is bijzonder kalm, net zoals bij de eerdere onthoofdingsfilmpjes.
Ze lijken wel onder invloed of al helemaal van de wap door de zoveelste oefening wat ineens echt blijkt te zijn. Surrealistisch
Als je in de fik staat, lijkt me dat niet echt normaal gedrag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]Gillen, nee hoor niets, tenminste niet op het filmpje dat ik gezien heb. Je hoorde wel het vuur maar geen piep van de piloot. Hij liep heel rustig rond, zakte rustig door zijn knieën en viel daarna heel theatraal achterover.
Nee hoor het is niet echt. Vanaf 4.12 zie je de man helemaal voorover zakken bijna met zijn hoofd tussen zijn knieën. Dan gaat hij ineens weer heel langzaam achterover op het moment dat hij achterover valt blijven zijn benen in de gehurkte positie vast gelocked zitten en is het enige wat de grond nog raakt zijn tenen. hij valt dus achterover terwijl hij alleen op zijn tenen leunt. Dat is een pop die achterover wordt getrokken door een touw of i.d. en de hand die uit de grond steekt is ook niet echt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef badass-san het volgende:
[..]
de piloot heeft zich berust in zijn situatie en ondergaat het moedig. (denk ik)
volgens mij is dit filmpje echt
Nee inderdaad, paniek en wanhoop lijkt me een meer gepaste reactie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je in de fik staat, lijkt me dat niet echt normaal gedrag.
Heb je een linkje voor me?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De 1e keer dat ik een IS filmpje ging kijken was ik ook huiverig, maar nu niet meer.
Het komt totaal niet realistisch over. Als ik op tv een natuurdocumentaire zie waarbij een dier wordt gedood door een ander dier en levend opgevreten draai ik vaak al weg. Bij de IS filmpjes heb ik dat totaal niet. Er zitten weer vreemde scenes in. Er wordt kruit aangestoken en de vlammen laaien al op voor de cameraman. Terwijl het vuur daar nog niet is. De piloot staak in de fik, en blijft er heel rustig onder alsof het een stuntman is met een brandvrij pak aan. Daarna wordt er zand over de kooi gestort en zie je nog een hand uit het zand steken waarop wordt ingezoomd.
Ook totaal niet realistisch, lijkt meer op een zwartgeverfde etalagepop hand.
ik heb het nog eens goed bekeken. vooral in het begin staat hij toch echt in de fik, tegen het einde lijkt het of hij door iets (wat wij toeschouwers niet zien) achterover wordt getrokken vanuit een voorover gebogen positie, heel vreemd ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee hoor het is niet echt. Vanaf 4.12 zie je de man helemaal voorover zakken bijna met zijn hoofd tussen zijn knieën. Dan gaat hij ineens weer heel langzaam achterover op het moment dat hij achterover valt blijven zijn benen in de gehurkte positie vast gelocked zitten en is het enige wat de grond nog raakt zijn tenen. hij valt dus achterover terwijl hij alleen op zijn tenen leunt. Dat is een pop die achterover wordt getrokken door een touw of i.d. en de hand die uit de grond steekt is ook niet echt.
Heb jij misschien een linkje?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef badass-san het volgende:
[..]
ik heb het nog eens goed bekeken. vooral in het begin staat hij toch echt in de fik, tegen het einde lijkt het of hij door iets (wat wij toeschouwers niet zien) achterover wordt getrokken vanuit een voorover gebogen positie, heel vreemd ja.
Ja hier is het filmpje te zienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me?
Overigens is een lichaam verbranden binnen de islam nogal not done, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 03-02-2015 22:26:05 ]If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
"James" "Foley" "heeft "geen" "ouders" "of" "jij" "vindt" "slechts" "de" "reactie" "van" "de" "," "volgens" "jou" "vermeende" "," "ouders" "te" "ongeloofwaardig" "?"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Horror houd ik wel van, maar die goedkope slash horror niet.
Die onthoofdingsfilmpjes heb ik ook niet gezien, de beelden van Foley's "ouders" en die foto van die Japanners spraken meer boekdelen dan rollende koppies op een fake video.
Psyop om publieke opinie te sturen richting bijvoorbeeld boots on the ground o.i.d.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom zou je iemand nep executeren? Wat is dat doel en wie zit daar achter?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja hier is het filmpje te zienDankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Popcorn pakt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 03-02-2015 22:26:33 ]
we moeten bang zijn, hopen dat de wereldleiders het voor ons oplossen, in ruil voor onze freiheitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Ok dus allemaal een pop. Nog iets op de waarom vraag of zullen we die naar ons goeddunken proberen te vergeten en te negeren?
omdat zij westers denken of uit het westen komen en die anderen niet?quote:Waarom zou IS deze mensen niet dood willen? Er is meer dan genoeg foto en film materiaal van de misdaden dus waarom nu niet?
Nee, er id discussie over. Dat is niet hetzelfde als "ze bleken nep te zijn". De arrogantie is stuitend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien en voel die behoefte ook niet. Zelfs niet als het nep is.
Daarom mijn vraag aan Izzy, die ervan overtuigd lijkt te zijn dat het niet echt is. Ik ben benieuwd waarom.
Eerdere IS-zaken (Foley, die 2 Japanners op de foto) bleken nep te zijn, wie zegt ons dat dit dat niet ook is?
- ik weet helemaal niet of James Foley echt bestaan heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
"James" "Foley" "heeft "geen" "ouders" "of" "jij" "vindt" "slechts" "de" "reactie" "van" "de" "," "volgens" "jou" "vermeende" "," "ouders" "te" "ongeloofwaardig" "?"
Dat de filmpjes nep zijn wil niet zeggen dat er in het Midden-Oosten geen vreselijke dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Ok dus allemaal een pop. Nog iets op de waarom vraag of zullen we die naar ons goeddunken proberen te vergeten en te negeren?
Waarom zou IS deze mensen niet dood willen? Er is meer dan genoeg foto en film materiaal van de misdaden dus waarom nu niet?
Dus dan wordt de IS door ons geflikt maar dan vergeet IS nog even om te ontkennen... Lijkt me een zeer onwaarschijnlijk scenarioquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Psyop om publieke opinie te sturen richting bijvoorbeeld boots on the ground o.i.d.
Dat hij in de fik staat ziet eruit als een man in een vuurvast pak. Zijn postuur is ook forser dan daarvoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef badass-san het volgende:
[..]
ik heb het nog eens goed bekeken. vooral in het begin staat hij toch echt in de fik, tegen het einde lijkt het of hij door iets (wat wij toeschouwers niet zien) achterover wordt getrokken vanuit een voorover gebogen positie, heel vreemd ja.
Joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat de filmpjes nep zijn wil niet zeggen dat er in het Midden-Oosten geen vreselijke dingen gebeuren.
Die filmpjes zijn zoals eerder vermeld om de mensen in het westen te beïnvloeden. De publieke opinie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |