quote:Op zondag 1 februari 2015 12:17 schreef Tingo het volgende:
De laatste 'onthoofding' video lijkt net zo overtuigend als de anderen.
Oh ja- de 'IS' gebrukt grren screen tech en manipuleerd de vids zelf want ze willen hun locatie geheim houden en de onthoofdingen zijn echt natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.reuters.com/vi(...)nelName=Most+Popular
Het wordt alweer in twijfel getrokken.
Doen ze wel snel.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
We weten het niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja- de 'IS' gebrukt grren screen tech en manipuleerd de vids zelf want ze willen hun locatie geheim houden en de onthoofdingen zijn echt natuurlijk.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nog nét niet voordat het incident heeft plaatsgevonden
Niet gek ook toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
Die onthoofdingsvideo's zijn gewoonweg van dubieuze kwaliteit. Ik twijfel ook aan de echtheid. Al vanaf de eerste.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet verbaasd over.
Ik denk wel meer mensen met jou.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die onthoofdingsvideo's zijn gewoonweg van dubieuze kwaliteit. Ik twijfel ook aan de echtheid. Al vanaf de eerste.
Maar nog meer mensen vinden dat je dat soort dingen niet in twijfel mag trekken. Het is niet gepast tegenover de nabestaanden of wat voor kul argument ze ook geven.quote:
Ik denk dat we vooral niet moeten vergeten dat we er heel erg bang van moeten worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar nog meer mensen vinden dat je dat soort dingen niet in twijfel mag trekken. Het is niet gepast tegenover de nabestaanden of wat voor kul argument ze ook geven.
Eens.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat we vooral niet moeten vergeten dat we er heel erg bang van moeten worden.
En als je af en toe de mogelijkheid ziet om te lachen om mensen die ontzettend bang en/of mad zijn gemaakt door alle propaganda, omdat het zo lekker de week breekt, gewoon doen. Dat soort pleziertjes moet je jezelf gunnen.quote:
Apart om daar je plezier uit te halen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En als je af en toe de mogelijkheid ziet om te lachen om mensen die ontzettend bang en/of mad zijn gemaakt door alle propaganda, omdat het zo lekker de week breekt, gewoon doen. Dat soort pleziertjes moet je jezelf gunnen.
Is weer eens wat anders dan The Voice.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Apart om daar je plezier uit te halen.
The Voice vind ik eerder om te huilen dan om te lachen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan The Voice.
Hebben we toch nog iets gemeen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder om te huilen dan om te lachen.
Mochten ze echt journalisten onthoofden dan lijkt het meer op verering van Kali dan Allah want koranteksten steunen die acties niet en onthoofdingen en bloed-offers zijn verre van Islamitisch. Die barbaarse tijd liet Mohammed juist achter zich, was deel van pre-islamitische godenverering en God zelf overhandigde de tien geboden niet zonder reden. Als men dit als Islam gaat zien dan is men wel ver heen want het was altijd de religie van de wijze God, niet die van een god van destructie..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef Tingo het volgende:
Speciaal voor jou Lav...'n hele mooie verzameling van rotverhalen over de beestachtige daden van de IS/ISL/ISIS/whatever they're called :
Die ouders van James Foley en de "foto" van de 2 Japanners zijn zo nep als maar zijn kan.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja- de 'IS' gebrukt grren screen tech en manipuleerd de vids zelf want ze willen hun locatie geheim houden en de onthoofdingen zijn echt natuurlijk.
En wat is jouw wetenschappelijke onderbouwing over die ouders van Foley?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ouders van James Foley en de "foto" van de 2 Japanners zijn zo nep als maar zijn kan.
Vergelijkbaar slordig met jouw wetenschappelijkequote:Het wordt steeds slordiger, maar blijkbaar komen ze met dat soort propaganda gewoon weg. De mensheid slikt het gulziger dan een aflevering van The Voice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |