Duidelijk fake.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef Izzy73 het volgende:
Kijk hier maar eens naar, analyse van de laatste IS video.
Waar 2 russen worden "doodgeschoten" is niets van te zien.
Er zit een cameraman recht voor het pistool.
Achter de jongen is niets of niemand te zien en ineens is er een shot
vanaf achter de jongen. Geheel met geluidseffecten en fade-outs.
Als je niet ziet dat dit nep is kan je beter stoppen met films kijken.
Koekoek.
Yup, netjes gestreken ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Duidelijk fake.
Zijn ze allemaal pas naar de laundromat geweest?
http://www.isispace.nl/cms/quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:28 schreef Angelyna het volgende:
Is dit de website van de echte ISIS?
Integrated Systems Improvement Services
ISIS provides worldwide security, intelligence, technology and training to government and private enterprises.
https://public.isishq.com/public/SitePages/Home.aspx
Ik weet niet precies wat is 't ergste,'t feit dat er zijn mensen die faken dit soort dingen of dat mensen blijven dit soort troep geloven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yup, netjes gestreken ook.
Dit geloof je toch niet. Je ziet die jongen schieten en wordt vanaf de achterkant gefilmd.
Dan ineens zit de cameraman aan de voorkant. Als je de jongen nog een paar keer ziet schieten.
Het wordt vanaf minstens 3 camerastandpunten gefilmd zonder dat je een andere cameraman in beeld zit.
Het bestaat niet dat dit in 1 keer is gefilmd zoals het gegaan is.
Compleet met slow-mow's geluidseffecten, en ja hoor ineens worden de Russen ook betrokken bij
het conflict met IS.
Eigenlijk is het filmpje lachwekkend, maar dat ze ons dit willen doen laten geloven is zeer ernstig.
Dat er mensen zijn die dit faken is erger vindt ik, dat betekend dat ze bewust de boel manipuleren metquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat is 't ergste,'t feit dat er zijn mensen die faken dit soort dingen of dat mensen blijven dit soort troep geloven.
ik heb nog een interresant filmpje over ebolaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:05 schreef Tingo het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen dit soort BS blijven geloven.
http://www.dailymail.co.u(...)-Iraqi-hospital.html
ISIS fighters 'have contracted Ebola': World Health Organisation investigating reports militants showed up at Iraqi hospital with lethal disease
Militants allegedly attended hospital in Mosul showing signs of disease
WHO spokesman said they are trying to 'reach out' to officials in ISIS areas
Disease reportedly brought to Mosul by 'terrorists from several countries'
Extremist group said to have executed 11 Mosul doctors in past few weeks
off topicquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb nog een interresant filmpje over ebola
Ttjacka je moet in ander topic zijn voor dezequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dank jequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ttjacka je moet in ander topic zijn voor deze
BNW / Ebola #7 nog steeds een grote ramp
quote:
Kijk hier is hijquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ttjacka je moet in ander topic zijn voor deze
BNW / Ebola #7 nog steeds een grote ramp
Dat is reuze attent van je Tingo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef Tingo het volgende:
Speciaal voor jou Lav...'n hele mooie verzameling van rotverhalen over de beestachtige daden van de IS/ISL/ISIS/whatever they're called :
The Rise and Fall of the ISIS
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1751
Allemaal zo logisch. IS is verlichting, Ebola is verlichting. Depressies? Ook verlichting. En wat wij tegenwoordig allemaal niet verlichting noemen. Als men hier bij de mafia gaat of men blaast zn appartement op, dan zijn dat duidelijk daden van verlichting.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Terwijl de oplossing voor IS zo simpel is. Gewoon meer voetbalvelden!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Allemaal zo logisch. IS is verlichting, Ebola is verlichting. Depressies? Ook verlichting. En wat wij tegenwoordig allemaal niet verlichting noemen. Als men hier bij de mafia gaat of men blaast zn appartement op, dan zijn dat duidelijk daden van verlichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |