Naar m'n ouders.quote:
Ach ja, het is werk hequote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf!
[..]
Dat je het aantal nog weet.
Hier viel ik ook over.quote:
Rob had begin van de zomer een hartaanval gehad en kreeg tijdens zijn herstel te horen dat hij thuis mocht blijven en Somertijd geschrapt was.... Paar dagen geleden werd bekend dat hij 2e week van Januari bij Radio10 verder mag met Somertijd (ook Sven en Dingetje enzo gaan allemaal mee)quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat is er sinds een paar dagen bekend dan?
Ahh eindhoven ofzo ?quote:
25 km zuidelijker.quote:
Ergens in belgie ?quote:
nee dat wist ik al, dat dat je nieuwe info hadquote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Rob had begin van de zomer een hartaanval gehad en kreeg tijdens zijn herstel te horen dat hij thuis mocht blijven en Somertijd geschrapt was.... Paar dagen geleden werd bekend dat hij 2e week van Januari bij Radio10 verder mag met Somertijd (ook Sven en Dingetje enzo gaan allemaal mee)
Veronica![]()
![]()
![]()
Darude - Sandstormquote:Op woensdag 24 december 2014 00:50 schreef Strani het volgende:
Hey zeg, wat een leuk liedje is ditHoe heet het?
Nee, Budel.quote:
Ik vind dit wel een lekker nummer eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 00:50 schreef Strani het volgende:
Hey zeg, wat een leuk liedje is ditHoe heet het?
Radio Veronica is niet meer te redden denk ik al is Erik de Zwart van plan weer alles om te gooien en andere dj's erin te gooienquote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Rob had begin van de zomer een hartaanval gehad en kreeg tijdens zijn herstel te horen dat hij thuis mocht blijven en Somertijd geschrapt was.... Paar dagen geleden werd bekend dat hij 2e week van Januari bij Radio10 verder mag met Somertijd (ook Sven en Dingetje enzo gaan allemaal mee)
Veronica![]()
![]()
![]()
Belgische bieren?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja, het is werk he.
Maar wel leuk ja. En dat voor meerdere bieren (dat dan weer wel). Welke bieren, die van abinbev.
Waar?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Waarom staat One Direction in de OP?
quote:
Ze deed het live vandaag, maar dat was het ook welquote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef Paul het volgende:
Ik hoor nummer van Claudia de Breij te weinig
Ja, Darude - Sandstormquote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde eigenlijk deze die nu speelt
Is het ook wel hoor. Maar Oceaan was net wat beter (voor mij).quote:Op woensdag 24 december 2014 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een lekker nummer eigenlijk. Iets te vaak ja, maar toch lekker.
Leffe, hoegaarden, hertog jan, stella, dommelsch, enz en alle variantenquote:
Tof. Ga je zeker binnendoor via Achelse Kluis?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]Daar komen meerdere van mijn collega's vandaan
. Ik kom er ook weleens
. Ik rij er wel via belgie heen, klopt mijn gok dus nog een beetje
.
Weinig mis mee, zal een prima proeverij worden dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leffe, hoegaarden, hertog jan, stella, dommelsch, enz en alle varianten.
Jupquote:Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof. Ga je zeker binnendoor via Achelse Kluis?
Gegroetquote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens slapen
Tot morgen bij de grande finale
Slaap lekker bakkerquote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens slapen
Truste Mex!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens slapen
Ik ken dat hele nummer niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet langs horen komen
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens slapen
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah jij zit natuurlijk naar de radio te luisteren, dat zou het verklaren.
Dat.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef JaneDoe het volgende:
weer dat dunne stemmetje
tis echt niks
hint..quote:Op woensdag 24 december 2014 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah jij zit natuurlijk naar de radio te luisteren, dat zou het verklaren.
Echt helemaal niks inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef JaneDoe het volgende:
weer dat dunne stemmetje
tis echt niks
Dat ben ik niet met je eens hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef JaneDoe het volgende:
weer dat dunne stemmetje
tis echt niks
Snap die hele meme niet, maar goed.quote:
dat magquote:Op woensdag 24 december 2014 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor.
't is het defacto nummer waar mensen vaak de titel niet van wisten. En ook on-googlebaar omdat instrumentaal, maar wel enorm TMF-volk mainstraim-isch. Dus hij is bekend geworden als HET nummer waarvan mensen de titel niet weten en toen door wat reddit paupers een standaard joke geworden voor als iemand een titel vraagtquote:Op woensdag 24 december 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Snap die hele meme niet, maar goed.
Ah zo, ik luister hem net en denk 'Oooooh, dat nummer'quote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
't is het defacto nummer waar mensen vaak de titel niet van wisten. En ook on-googlebaar omdat instrumentaal, maar wel enorm TMF-volk mainstraim-isch. Dus hij is bekend geworden als HET nummer waarvan mensen de titel niet weten en toen door wat reddit paupers een standaard joke geworden
WIJ ZIJN FOK! GEEN REDDIT!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
't is het defacto nummer waar mensen vaak de titel niet van wisten. En ook on-googlebaar omdat instrumentaal, maar wel enorm TMF-volk mainstraim-isch. Dus hij is bekend geworden als HET nummer waarvan mensen de titel niet weten en toen door wat reddit paupers een standaard joke geworden voor als iemand een titel vraagt
Dit, zijn pianospel was prima maar gewoon mondje houden Jelte.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef JaneDoe het volgende:
jetje moet dat zingen gewoon achterwege laten en in een band gaan spelen of wibi soerjadi worden
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit, zijn pianospel was prima maar gewoon mondje houden Jelte.
Hij is ook veel te jong om muziekkennis te hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:58 schreef DaMook het volgende:
Het is officieel, Domien heeft geen muziekkennis en zou dus geen dj moeten zijn.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:58 schreef DaMook het volgende:
Het is officieel, Domien heeft geen muziekkennis en zou dus geen dj moeten zijn.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen in deze subFOK!?
Foo Fighters hebben het helaas nogal druk zo vlak voordat de grote tour begint.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef DaMook het volgende:
Ow wacht het gaat om de centjes en echte artiesten willen niet komen, ja dan is het goed.
Sukkelquote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is ook veel te jong om muziekkennis te hebben.
Wacht. Loop ik mezelf nu uit de branche te kwalificeren
Wist ik al jaren hoorquote:
Jaquote:Op woensdag 24 december 2014 01:00 schreef Strani het volgende:
Zit ik trouwens in het Jelte-haattopic?
de échte artiesten kwamen een paar uur geleden toch merry christmas zingen onder de bezielende leiding van giel?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Foo Fighters hebben het helaas nogal druk zo vlak voordat de grote tour begint.
Hij komt van onder de rivieren, daar ligt het aan.quote:
Die hebben het te druk met handjes en groupiesquote:Op woensdag 24 december 2014 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Foo Fighters hebben het helaas nogal druk zo vlak voordat de grote tour begint.
De echte artiest was natuurlijk Claudia de B. Niet voor niets zo vaak aangevraagd.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de échte artiesten kwamen een paar uur geleden toch merry christmas zingen onder de bezielende leiding van giel?
Daar ligt het niet aan hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij komt van onder de rivieren, daar ligt het aan.
Pfiew, saved myself.
Irene Moors was wel ok trouwensquote:Op woensdag 24 december 2014 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De echte artiest was natuurlijk Claudia de B. Niet voor niets zo vaak aangevraagd.
de misselijkheid neemt toequote:Op woensdag 24 december 2014 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De echte artiest was natuurlijk Claudia de B. Niet voor niets zo vaak aangevraagd.
Iemand van onder de rivieren gespot.quote:
co signquote:Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Irene Moors was wel ok trouwens. Niet verwacht iig .
Jup meldquote:Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand van onder de rivieren gespot.
Aankomende tour:quote:Op woensdag 24 december 2014 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hebben het te druk met handjes en groupies.
DAMN dat zijn ook heel wat groupies waar ze de hands niet van off kunnen gaan houdenquote:
Doet ie ook nog andere dingen, want anders kunnen ze beter Geraldine en Chuckie weer even bellenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij speelt wel aardig, maar zn zang is onder de maat
Geloof ik kreeg hij het ook niet uit zijn mond, maar het was wel waar het op neer komt. Ze worden zo fysiek misbruikt dat ze doodop zijn einde van de dag.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier viel ik ook over.
Het is al sneu zat, pas je woordkeuze even aan kutkarton.
Onder andere mij in Edinburg en Werchter.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
DAMN dat zijn ook heel wat groupies waar ze de hands niet van off kunnen gaan houden.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder andere mij in Edinburg en Werchter.
En ik ga waarschijnlijk ook naar Pinkpop.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
of je zegt gewoon dat je naar pinkpop gaat
over en weer flirten met domienquote:Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Doet ie ook nog andere dingen, want anders kunnen ze beter Geraldine en Chuckie weer even bellen
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder andere mij in Edinburg en Werchter.
Beetje jammer wel van Robbie Williams op zaterdagquote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En ik ga waarschijnlijk ook naar Pinkpop.
Die wil ik dan wel weer eens in het echie zienquote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje jammer wel van Robbie Williams op zaterdag
Daarom, wil Muse ook wel zien maar met Williams op de zaterdag is het maar matig.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Robbie is wel een baasquote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet echt flirten, het is bijna gewoon liefdesdingen uitwisselen.quote:
jaquote:Op woensdag 24 december 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zullen we doen, zal ik nog een biertje verorberen of ehh..
Doenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Muse is ook okquote:Op woensdag 24 december 2014 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom, wil Muse ook wel zien maar met Williams op de zaterdag is het maar matig.
De grote bedragen komen altijd binnen op de laatste dag. Bedrijven en zo.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:07 schreef richolio het volgende:
Ze zitten nu "pas" (uhuh) op 6 miljoen. Vorig jaar was de eindstand bijna 12,5 miljoen toch? Gaan ze dat nog halen of komen er morgen ontiegelijk hoge bedragen bij?
Moet ik ook nog doen, maar moet ook nog ncis en person of interest kijken, komt er alleen niet vanquote:
Ah oke, dacht ik al.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
De grote bedragen komen altijd binnen op de laatste dag. Bedrijven en zo.
of ehh een stuk of 6 ?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat ze het niet halenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:07 schreef richolio het volgende:
Ze zitten nu "pas" (uhuh) op 6 miljoen. Vorig jaar was de eindstand bijna 12,5 miljoen toch? Gaan ze dat nog halen of komen er morgen ontiegelijk hoge bedragen bij?
Kom ik morgen met een krat bier de trap aflopenquote:
Niks mis meequote:Op woensdag 24 december 2014 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom ik morgen met een krat bier de trap aflopen
Ik denk dit jaar nog net wel, maar je hebt gelijk hoor, we moeten een keer van die jaarlijkse verbrekingen af.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah oke, dacht ik al.
Ik hoop dat ze het record niet verbreken.Het moet niet standaard worden dat dat gebeurt. Het moet nog wel spannend blijven zeg maar
Je vergeet dequote:
11quote:Op woensdag 24 december 2014 01:08 schreef Sked het volgende:
Hoe dronken zijn die meiden op een schaal van 1 tot 10
7.5quote:Op woensdag 24 december 2014 01:08 schreef Sked het volgende:
Hoe dronken zijn die meiden op een schaal van 1 tot 10
Blikjes kopen, valt minder opquote:Op woensdag 24 december 2014 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom ik morgen met een krat bier de trap aflopen
quote:
Owja dat moet ik ook, ik wilde nog een kerstkaart fotosjoppen voor de vereniging waar ik de communicatiecommissie van benquote:Op woensdag 24 december 2014 01:11 schreef Strani het volgende:
Ik moet jullie helaas betichten van het mij van m'n werk afhouden
Daar kan elke dooie winnen met mazzelquote:Op woensdag 24 december 2014 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar, hij was tenmiste wel goed in de Slimste Mens. Dat moet ik 'm nageven.
Laten we dan samen proberen te stoppen met FOK!ken.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owja dat moet ik ook, ik wilde nog een kerstkaart fotosjoppen voor de vereniging waar ik de communicatiecommissie van ben.
Neuhquote:Op woensdag 24 december 2014 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we dan samen proberen te stoppen met FOK!ken.
Nee hoor, dat valt best mee.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kan elke dooie winnen met mazzel
Het is absurd afhankelijk van welke vragen je krijgt en hoe vaak je er zit, dan wordt het al relatief makkelijk. Niet voor niets dat de nieuwe vaak afvaltquote:
Daarom inderdaad, dan is de spanning er ook een beetje vanaf. Gewoon één keertje niet, dan is het prima.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dit jaar nog net wel, maar je hebt gelijk hoor, we moeten een keer van die jaarlijkse verbrekingen af.
Hij is niet de enigequote:Op woensdag 24 december 2014 01:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je fantaseert nu dat ze op jouw huppen, ik weet het zeker
Moah dat ervaar ik niet zo. Wel dat de derde puzzel in ronde drie vaak belachelijk moeilijk is.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is absurd afhankelijk van welke vragen je krijgt en hoe vaak je er zit, dan wordt het al relatief makkelijk. Niet voor niets dat de nieuwe vaak afvalt
Vanmorgen ook, stonden er om 5 uur een stel 4 jarigen voor de microfoonquote:Op woensdag 24 december 2014 01:14 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind het trouwens wel maf dat mensen hun kleine kinderen meeslepen... net weer een van, doe eens gek, jaartje of 3?
Zo vroeg mogelijk lerenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:14 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind het trouwens wel maf dat mensen hun kleine kinderen meeslepen... net weer een van, doe eens gek, jaartje of 3?
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je fantaseert nu dat ze op jouw huppen, ik weet het zeker
Druk.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ben net weer thuis.
Hoe is Jett Rebel?
Om lekker te nivelleren. Fotoronde is trouwens ook eentje waar je geluk moet hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah dat ervaar ik niet zo. Wel dat de derde puzzel in ronde drie vaak belachelijk moeilijk is.
Ik vind 'm leuk maar je moet het niet aan de rest hier vragen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ben net weer thuis.
Hoe is Jett Rebel?
Song 2 was oke, rest mehquote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ben net weer thuis.
Hoe is Jett Rebel?
Ik had liever nog een keer Geraldine gehadquote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef AF_ het volgende:
Jan komt de avond redden zoals geraldine gister?
Nee.quote:
Klopt. Ook valt het op dat vrouwen het heel slecht doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Om lekker te nivelleren. Fotoronde is trouwens ook eentje waar je geluk moet hebben
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Paul het volgende:
Ik vind die belletjesstok zo grappig met Domiens hoofd eraan die animatie
Kan niet iemand die als gifje maken?
Ik laat de lullige opmerkingen maar even achterwegequote:Op woensdag 24 december 2014 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ook valt het op dat vrouwen het heel slecht doen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ben net weer thuis.
Hoe is Jett Rebel?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had liever nog een keer Geraldine gehad
Ik vind hem leuk zolang hij niet zingt.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ben net weer thuis.
Hoe is Jett Rebel?
Pizza ?quote:
Ze moeten harder slaan hij doet het nogquote:
Zal als ik er straks nog aan denk eens een betere proberen te maken. Was nu een haastwerkje omdat hij al in me vetraagde stream aan de gang wasquote:Op woensdag 24 december 2014 01:17 schreef Paul het volgende:
[..]
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Neuh. Stukje kaasquote:
Geraldine is altijd aantrekkelijkquote:Op woensdag 24 december 2014 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze was erg aantrekkelijk, zo helemaal vermoeid en zo.
OP een gegeven moment gaat het hoofd van Domien een rondje maken in dat liedje van Domienquote:Op woensdag 24 december 2014 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze moeten harder slaan hij doet het nog.
Da's waar. Terwijl ze op zich niet knapper is dan veel van de vrouwen buiten het glazen huis. Maar het is haar houding, denk ik.quote:
Deze man weetquote:
Vind het jammer dat ze nooit eens een borstel door dat haar haalt. Ziet er slonzig uit.quote:
Dat heb ik niet gezien, ben idd bij Kensington afgehaakt.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwam ze de nacht redden, omdat Kensington echt kut was
Ik heb cheesestringsquote:
Slechte keuzequote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, ben idd bij Kensington afgehaakt.
Nee nee, dat is juist woest aantrekkelijk. (Gratis tipje)quote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ze nooit eens een borstel door dat haar haalt. Ziet er slonzig uit.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ze nooit eens een borstel door dat haar haalt. Ziet er slonzig uit.
En dit:quote:Op woensdag 24 december 2014 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. Terwijl ze op zich niet knapper is dan veel van de vrouwen buiten het glazen huis. Maar het is haar houding, denk ik.
Ze is geen opmaaktrutje, leve puur natuurquote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zitten die lekker?quote:
Je moest eens zien hoe dat haar eruit ziet als ik klaar ben met d'rquote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben zelf zeker geen modepopje ofzo, maar vind het gewoon zonde van het potentieelquote:
Denk het niet, ze smaken welquote:
picsquote:Op woensdag 24 december 2014 01:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben zelf zeker geen modepopje ofzo, maar vind het gewoon zonde van het potentieel
Het is toch wel een issue zo te zienquote:
Welkom, je bent de eerste en waarschijnlijk de enigequote:
Ik was hier in Enschede er toen ook in de nacht. Maar het staat gewoon echt mega zacht, amper te volgen met de drukte van het lamme volk ervoorquote:Op woensdag 24 december 2014 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is toch wel een issue zo te zien.
Nee, we zijn op z'n minst met twee man.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welkom, je bent de eerste en waarschijnlijk de enige.
Niets, niet niet veel, niets.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zit nu een tijdje te kijken, maar voegt nog niet veel toe
Of haken afquote:Op woensdag 24 december 2014 01:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog steeds 9.000. Mensen wachten af.
Ik was er in ehv overdag, weet niet hoe het snachts was.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik was hier in Enschede er toen ook in de nacht. Maar het staat gewoon echt mega zacht, amper te volgen met de drukte van het lamme volk ervoor
Whoppaquote:Op woensdag 24 december 2014 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, we zijn op z'n minst met twee man.
Nja, ik denk dat als iedereen nu door blijft bieden dat het bedrag echt absurd wordt. Gaat altijd zo, piek aan het begin en aan het eindquote:
Het glas is al 5x leeg geweestquote:Op woensdag 24 december 2014 01:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik probeerde het glas nog een beetje te vullen
Daarom, en laten we zeggen dat er zo'n 10 mensen hier posten nu, dan is dat al 20%. Meer dan genoeg om hoog te scoren op iTunes en Spotify.quote:
Whehehquote:Op woensdag 24 december 2014 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, we zijn op z'n minst met twee man.
Slaapt dat lekker?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:25 schreef JaneDoe het volgende:
annelies gaat nu slapen met dr handen in dr broekje
Doet ze goedquote:Op woensdag 24 december 2014 01:25 schreef JaneDoe het volgende:
annelies gaat nu slapen met dr handen in dr broekje
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, en laten we zeggen dat er zo'n 10 mensen hier posten nu, dan is dat al 20%. Meer dan genoeg om hoog te scoren op iTunes en Spotify.
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Al die zuipschuiten hier, potverdorie zeg
M'n vrouw vind 'm ook leuk. En ze is niet eens Nederlands dus hij heeft al een internationale fanbase.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wel typisch dat t 2 mannen zijn..
Schuiten?quote:Op woensdag 24 december 2014 01:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Al die zuipschuiten hier, potverdorie zeg
Ga ik morgen meteen doen!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan annelies vragen
Jet is de hond van de buren van mijn buren.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n vrouw vind 'm ook leuk. En ze is niet eens Nederlands dus hij heeft al een internationale fanbase.
Doe de groeten!quote:Op woensdag 24 december 2014 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jet is de hond van de buren van mijn buren.
Top post. +1quote:
Zo'n kuttenlikker is het.quote:
Goed bezig, alles om erbij te horen, heet je toevallig Domienquote:Op woensdag 24 december 2014 01:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan trek ik er ook nog maar een open om tof te zijn
God zijn dank nietquote:Op woensdag 24 december 2014 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig, alles om erbij te horen, heet je toevallig Domien.
Sorry die was te erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |