Ik lig dubbelquote:Geachte,
Ik ben op Kreta en ving hier twee kogelvissen met een stuk brood.
Ik stuur U in bijlage mijn verhaal.
edit 2:quote:Veel succes met je examen. Pap
quote:Beste redactie, ik maak een lang verhaal kort... ik heb begrepen van familie en vrienden dat ik akelig veel op Snowden lijk. Jammer dan ook dat ik niet gevraagd ben voor de film over Snowden ;-)
Wellicht dat jullie er iets mee willen en kunnen voor een grappig artikel. Ik ga iig niet naar Noord-Amerika op vakantie om alle risico uit te sluiten ;-)
Ligt er nogal aan wat je leuk vindt natuurlijk. Ik vond de Century-triologie van Ken Follett erg gaaf. Drie boeken die zich in begin, midden en eind 20e eeuw afspelen. Ben je ook lekker lang mee bezig (1000 bladzijdes per deel ongeveer).quote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef KOG het volgende:
Heeft iemand een boekentip voor mij, Engels of Nederlands? Januari onderwijsvrij, daar moet ik gebruik van maken natuurlijk.
Normaliter kunnen burgers van de Unie zich pas op de richtlijn over vrij verkeer van burgers beroepen als ze hun recht hebben geactiveerd door te verhuizen buiten hun eigen land. In de Zambrano-zaak beriep een man met een niet-EU-nationaliteit zich op de richtlijn omdat hij gescheiden dreigde te worden van zijn kinderen met Belgisch paspoort die nooit België hadden verlaten. Normaal gesproken kan dat dus, maar alleen als ze hun rechten geactiveerd hebben en dat hadden de kinderen niet. In de Zambrano-zaak ging het Hof om wat betreft die harde eis van het activeren van hun recht op vrij verkeer.quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Reddead het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de essentie van het arrest Zambrano is?
Het verhaal is duidelijk, maar ik begrijp niet wat voor rechtsregel is gecreerd m.b.t. vrije verkeer en het grensoverschrijdend element.
Dus het Hof heeft bevestigd dat EU-burgers die niet verhuisd hebben buiten hun eigen land zich toch kunnen beroepen op de richtlijn over vrije verkeer van burgers als..quote:Op zondag 28 december 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Normaliter kunnen burgers van de Unie zich pas op de richtlijn over vrij verkeer van burgers beroepen als ze hun recht hebben geactiveerd door te verhuizen buiten hun eigen land. In de Zambrano-zaak beriep een man met een niet-EU-nationaliteit zich op de richtlijn omdat hij gescheiden dreigde te worden van zijn kinderen met Belgisch paspoort die nooit België hadden verlaten. Normaal gesproken kan dat dus, maar alleen als ze hun rechten geactiveerd hebben en dat hadden de kinderen niet. In de Zambrano-zaak ging het Hof om wat betreft die harde eis van het activeren van hun recht op vrij verkeer.
Arno Bonte?quote:Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef Yreal het volgende:
Morgen gaat de vuurwerk hel weer beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |