Wat tsja?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/film/395(...)kere-james-bond.html
Tsja.
Zoveel grappen die hier opborrelenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast niet, maar dan hoef je alleen op je kont te zitten en wordt er eten geserveerd. In een supermarkt kan je amper je kont keren.
Dit.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoveel grappen die hier opborrelen
Insgelijks!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
Alvast een fijne kerst, rechten vriendjes
Hij is in Frankrijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef Blistering het volgende:
Waar is Joosie de laatste tijd?Ik wil mijn passie voor rechtsgeschiedenis met hem delen.
Lekker hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 16:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb een biefstuk gemarineerd, vind ik wel weer voldoende voor vandaag.
Misschien nog een HC'tje kijken.
Ah jammer.quote:
Jawel. Alleen niet in het alleen vliegen.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah jammer.
Heb je al zin in vrijdag?
Als er iets mis gaat dan moet het zo zijn he. Je vliegt gelukkig niet over Oekraïnequote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Alleen niet in het alleen vliegen.Straks gaat er iets mis.
![]()
Gelukkig sneeuwt het zaterdag hier, dan ben ik al weg dus geen problemen met het vliegtuig.
Ik bedoel meer dat ik het land niet inkom ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als er iets mis gaat dan moet het zo zijn he. Je vliegt gelukkig niet over Oekraïne
Dat lijkt me minder erg dan in zee stortenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als er iets mis gaat dan moet het zo zijn he. Je vliegt gelukkig niet over Oekraïne
I'm too old for this shit.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Ties02 het volgende:
Even alle Lethal Weapons weer opnieuw kijken deze kerst
Ik ben thuisthuis met een downloadlimietquote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef Blistering het volgende:
Waar is Joosie de laatste tijd?Ik wil mijn passie voor rechtsgeschiedenis met hem delen.
En de soap Den Haag continuesquote:De wet werd aangenomen, maar de voltallige VVD-senaatsfractie keerde zich ertegen. Verdere verlaging is voortijdig en onzorgvuldig, vinden de liberale senatoren, want de effecten van de eerste verlaging zijn nog niet duidelijk. Verder worden topmensen over één kam geschoren, menen de VVD'ers. Ook CDA, D66 en OSF stemden tegen. VVD-senator Heleen Dupuis beklaagde zich over de 'doorrazende' Plasterk die de wet 'met stoom en kokend water' door wilde voeren.
Enigszins onsamenhangend verhaal Joosie.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben thuisthuis met een downloadlimietIn the middle of nowhere kan je wel internet fixen, maar bruikbaar internet? Ho maar. Ergo: tijd voor andere zaken.
![]()
De wet werd aangenomen, maar de voltallige VVD-senaatsfractie keerde zich ertegen. Verdere verlaging is voortijdig en onzorgvuldig, vinden de liberale senatoren, want de effecten van de eerste verlaging zijn nog niet duidelijk. Verder worden topmensen over één kam geschoren, menen de VVD'ers. Ook CDA, D66 en OSF stemden tegen. VVD-senator Heleen Dupuis beklaagde zich over de 'doorrazende' Plasterk die de wet 'met stoom en kokend water' door wilde voeren.
En de soap Den Haag continuesPvdA begon, VVD komt met 'ja maar zij deden het ook' kinderachtige retoriek. Als dit nu opvolging gaat krijgen bij elk wetsvoorstel voor de eerste kamer, dan hebben we spoedig nieuwe TK verkiezingen nadat de PS verkiezingen geweest zijn.
![]()
Nou en.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Enigszins onsamenhangend verhaal Joosie.
Spuit elfquote:Op woensdag 24 december 2014 18:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Drugsdealer in een Bentley in Turkije doodgeschoten, je verwacht het niet hè.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ul-geliquideerd.html
En het is niet zomaar een drugsdealer natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef Ties02 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)age_vermoord___.html
Nee, een drugsdealer in een Bentleyquote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Spuit elf
[..]
En het is niet zomaar een drugsdealer natuurlijk
Jij ook Y.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
Jij ook Y!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
Ze mogen wel eens stoppen, al lang over het hoogtepunt heen. Dat blijkt nu ook wel, gezien dat eindbedrag. De jeu is er uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beetje rustig in Haarlem bij het Glazen huis.
net nog 3 ons zalm op de gourmet gegooid voor de poesjesquote:Op woensdag 24 december 2014 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Ytje
Ben je lekker aan het chillen met je kat?
Liefquote:Op woensdag 24 december 2014 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
net nog 3 ons zalm op de gourmet gegooid voor de poesjesen jij ?
nog geregeld in Hongarije?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lief
Ik ben een beetje aan het chillen, tvtje erbij. Je kent het wel.
Genoten van streekproducten zoals goulashsoup en Palinka. Dat laatste was overigens vrij smerigquote:
dus je bent voor ghoulash naar Hongarije gegaan?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Genoten van streekproducten zoals goulashsoup en Palinka. Dat laatste was overigens vrij smerig
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je bent voor ghoulash naar Hongarije gegaan?
Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen serveersters proberen te hosselen
Denk je een beetje om je bloeddruk?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
Fuck jullie allemaal ik heb een 7 of een 8 voor inleiding Staats- en Bestuursrecht met 50% gokcorrectie
Mensen die zeiden dat ik het niet kon ik neuk jullie de moeder vader
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
Fuck jullie allemaal ik heb een 7 of een 8 voor inleiding Staats- en Bestuursrecht met 50% gokcorrectie
een 7 of een 8? Echt zeker is het dus nog niet...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
Suriname? Argentinië? Australië? Cuba?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef Yreal het volgende:
Ik ga ook weer eens op reis. Iemand een suggestie?
goedkope citytrip oid binnen Europa.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Suriname? Argentinië? Australië? Cuba?
Al kan ik niet in je portefeuille kijken en ben ik niet bepaald op de hoogte van je wensen.
Elke stad in Polen is goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
goedkope citytrip oid binnen Europa.
Leuk. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.quote:Op donderdag 25 december 2014 09:19 schreef Etsu het volgende:
Die vriend is al op Hawaii. Heb al wat foto's gekregen.
Viezerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 09:19 schreef Etsu het volgende:
Die vriend is al op Hawaii. Heb al wat foto's gekregen.
Ah, onze kansenjongere. Gefeliciteerd! Een heus tentamen gehaald.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |