Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen serveersters proberen te hosselen
Denk je een beetje om je bloeddruk?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
Fuck jullie allemaal ik heb een 7 of een 8 voor inleiding Staats- en Bestuursrecht met 50% gokcorrectie
Mensen die zeiden dat ik het niet kon ik neuk jullie de moeder vader
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
Fuck jullie allemaal ik heb een 7 of een 8 voor inleiding Staats- en Bestuursrecht met 50% gokcorrectie
een 7 of een 8? Echt zeker is het dus nog niet...quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
Suriname? Argentinië? Australië? Cuba?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:11 schreef Yreal het volgende:
Ik ga ook weer eens op reis. Iemand een suggestie?
goedkope citytrip oid binnen Europa.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Suriname? Argentinië? Australië? Cuba?
Al kan ik niet in je portefeuille kijken en ben ik niet bepaald op de hoogte van je wensen.
Elke stad in Polen is goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
goedkope citytrip oid binnen Europa.
Leuk. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.quote:Op donderdag 25 december 2014 09:19 schreef Etsu het volgende:
Die vriend is al op Hawaii. Heb al wat foto's gekregen.
Viezerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 09:19 schreef Etsu het volgende:
Die vriend is al op Hawaii. Heb al wat foto's gekregen.
Ah, onze kansenjongere. Gefeliciteerd! Een heus tentamen gehaald.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:33 schreef mapima het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |