• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Dat doe ik niet hoor, geloof mijquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker
zou er niet te lang bij stil staan
geloof me maar, tiesNULTWEE
nounounouquote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor, geloof mij
Heb jou toch nooit serieus genomen
Nou gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
nounounou
Kunnen we uren over discussiëren maat ik weet wat waar is
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd!
Als jij niet man en paard noemt valt er niet zoveel te discussiëren he
Nee, dat jij gewoon autistisch bent.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goede reactie dit
Merk alweer dat je weer uit je nek loopt te lullen
Sorryquote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Ties02 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Zoetermeer__.html
Yreal waarom moet dit nou weer
madquote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat jij gewoon autistisch bent.
Ga je slapen?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
en toen was die stil
mooi dit
trusten guys
nee, ben mn koffer aan t inpakkenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Slapen wil nog niet echt lukken merk ik
Populair weer ditquote:Op woensdag 24 december 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen plek voor
er willen al teveel mensen in mn koffer
bestuurszakenquote:
want morgen is het kerst iddquote:Op woensdag 24 december 2014 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gezellige kerst met de familie zit er niet in merk ik
Als je er zelf maar in gelooftquote:Op woensdag 24 december 2014 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe geliefd ik ben
en normaal![]()
jij snapt dit
ga zuipenquote:Op woensdag 24 december 2014 02:31 schreef Ties02 het volgende:
Al 4 dagen bezig met 2 hoorcolleges, man man man
Uiteraard! Ben er al zelfs een tijdje. Lekker boodschappen voor niks! Heerlijk manquote:Op woensdag 24 december 2014 04:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Komen we elkaar toch nog tegen. Ga je naar thuisthuis voor de feestdagen?
quote:Op woensdag 24 december 2014 04:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uiteraard! Ben er al zelfs een tijdje. Lekker boodschappen voor niks! Heerlijk man
Ik ga vrijdag ook weer gratis schranzen. Eens kijken of ik nog een brandstofvergoeding los kan peuteren.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uiteraard! Ben er al zelfs een tijdje. Lekker boodschappen voor niks! Heerlijk man
quote:
Dat geloof ik graag, maar als wij een of andere buitenlandse client hebben gaan we ook niet midden in de nacht het mandje uit om te bellen. Kom nou zeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In Australie is het wat later dan bij ons. Vandaar.
Andere aard werkzaamheden he. Overigens moet ik ook eens leren om reguliere tijden aan te houden; zat ook nog tot laat met collega's in de Verenigde Staten te mailen.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar als wij een of andere buitenlandse client hebben gaan we ook niet midden in de nacht het mandje uit om te bellen. Kom nou zeg.
Gecondoleerdquote:
Dus lekker gedroogde pasta met kerst?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:15 schreef Etsu het volgende:
met deze dagen boodschappen doen
Gewoon voorraadkast leegplunderen tot het wat rustiger is
Uiteten.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dus lekker gedroogde pasta met kerst?
ik moet nog voor stokbrood. Dacht gister om 20.30 te gaan. Nog steeds een veldslagquote:Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef Blistering het volgende:
Was ff bij de Appie m'n lunch halen, alsof het gratis was zoveel mensen
Gelukkig ging er net een pinkassa open.
Nu een hoofdstukje Codificatie in Italië doorploegen
Een voorraad hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:15 schreef Etsu het volgende:
Ik moest van mijn vrouw thuisblijven van het boodschappen doen. Zogenaamd voor mijn gemoedsrust; stiekem voor de hare.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:15 schreef Etsu het volgende:
quote:
Vast niet, maar dan hoef je alleen op je kont te zitten en wordt er eten geserveerd. In een supermarkt kan je amper je kont keren.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O ja, want rond deze periode uiteten is veel rustiger.
Ah.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast niet, maar dan hoef je alleen op je kont te zitten en wordt er eten geserveerd. In een supermarkt kan je amper je kont keren.
Wat tsja?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/film/395(...)kere-james-bond.html
Tsja.
Zoveel grappen die hier opborrelenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast niet, maar dan hoef je alleen op je kont te zitten en wordt er eten geserveerd. In een supermarkt kan je amper je kont keren.
Dit.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoveel grappen die hier opborrelen
Insgelijks!quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
Alvast een fijne kerst, rechten vriendjes
Hij is in Frankrijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef Blistering het volgende:
Waar is Joosie de laatste tijd?Ik wil mijn passie voor rechtsgeschiedenis met hem delen.
Lekker hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 16:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb een biefstuk gemarineerd, vind ik wel weer voldoende voor vandaag.
Misschien nog een HC'tje kijken.
Ah jammer.quote:
Jawel. Alleen niet in het alleen vliegen.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah jammer.
Heb je al zin in vrijdag?
Als er iets mis gaat dan moet het zo zijn he. Je vliegt gelukkig niet over Oekraïnequote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Alleen niet in het alleen vliegen.Straks gaat er iets mis.
![]()
Gelukkig sneeuwt het zaterdag hier, dan ben ik al weg dus geen problemen met het vliegtuig.
Ik bedoel meer dat ik het land niet inkom ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als er iets mis gaat dan moet het zo zijn he. Je vliegt gelukkig niet over Oekraïne
Dat lijkt me minder erg dan in zee stortenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als er iets mis gaat dan moet het zo zijn he. Je vliegt gelukkig niet over Oekraïne
I'm too old for this shit.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:51 schreef Ties02 het volgende:
Even alle Lethal Weapons weer opnieuw kijken deze kerst
Ik ben thuisthuis met een downloadlimietquote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef Blistering het volgende:
Waar is Joosie de laatste tijd?Ik wil mijn passie voor rechtsgeschiedenis met hem delen.
En de soap Den Haag continuesquote:De wet werd aangenomen, maar de voltallige VVD-senaatsfractie keerde zich ertegen. Verdere verlaging is voortijdig en onzorgvuldig, vinden de liberale senatoren, want de effecten van de eerste verlaging zijn nog niet duidelijk. Verder worden topmensen over één kam geschoren, menen de VVD'ers. Ook CDA, D66 en OSF stemden tegen. VVD-senator Heleen Dupuis beklaagde zich over de 'doorrazende' Plasterk die de wet 'met stoom en kokend water' door wilde voeren.
Enigszins onsamenhangend verhaal Joosie.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben thuisthuis met een downloadlimietIn the middle of nowhere kan je wel internet fixen, maar bruikbaar internet? Ho maar. Ergo: tijd voor andere zaken.
![]()
De wet werd aangenomen, maar de voltallige VVD-senaatsfractie keerde zich ertegen. Verdere verlaging is voortijdig en onzorgvuldig, vinden de liberale senatoren, want de effecten van de eerste verlaging zijn nog niet duidelijk. Verder worden topmensen over één kam geschoren, menen de VVD'ers. Ook CDA, D66 en OSF stemden tegen. VVD-senator Heleen Dupuis beklaagde zich over de 'doorrazende' Plasterk die de wet 'met stoom en kokend water' door wilde voeren.
En de soap Den Haag continuesPvdA begon, VVD komt met 'ja maar zij deden het ook' kinderachtige retoriek. Als dit nu opvolging gaat krijgen bij elk wetsvoorstel voor de eerste kamer, dan hebben we spoedig nieuwe TK verkiezingen nadat de PS verkiezingen geweest zijn.
![]()
Nou en.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Enigszins onsamenhangend verhaal Joosie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |