Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]ik vraag me nog af wat hij daar nou deed
JE MOET JE MUIL HOUDEN!quote:
zn side-kick afsnauwenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Paul het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
90% op het plein kent het nummer niet.
er zit niet eens een Humberto in de OPquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
grappig die Humberto in de OP
Ik hoop dat hij niet in het nieuwe seizoen van Penoza zit, maar ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan Corton onderhand ook echt wurgen
Tijd voor een update danquote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Mijn handen zijn te klein voor de nek van Roosquote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen we jou maar beter in een gesticht stoppen met je gekke gedachtes!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Eric Corton ben ik al jaren zat. Wegwezen met die gozertquote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Dacht ik ook jaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij boos werd op Paul
Haha, je trapte er inquote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
er zit niet eens een Humberto in de OP
Dat wil hij ook juist!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
er zit niet eens een Humberto in de OP
hij was bezig met z'n radioshow.. En Paul bleef maar praten hem.. Vond ie niet zo leukquote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat wij iets teveel kijken vergeleken met de normale Nederlanderquote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef Blester het volgende:
Die updates krijg ik wel een beetje de ***** van. Hele dag hetzelfde.
Verstandelijk gehandicapten zijn vaak echt keihard tegen elkaar of tegen anderen. Ik heb eens met zo'n jongen samengewerkt, het is dat je weet dat ze niet beter weten maar ik heb echt op mijn lip moeten bijtenquote:
Ze moeten ook rekening houden met de abnormale Nederlandersquote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat wij iets teveel kijken vergeleken met de normale Nederlander
Volgens Ekdom mag je maximaal een half uur per dag luisteren.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kijk echt puur als het me even uitkomt, maar alleen dat blok met updates van net al 5 keer gezien. Misschien kijk ik op de verkeerde momenten.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer zei ie dat?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens Ekdom mag je maximaal een half uur per dag luisteren.
k*tcakes weerquote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
lange update ditWe missen de eerste plaat
twitter:FonsdeBaksteen twitterde op zondag 19-12-2010 om 22:39:34#Fons de #Baksteen is hip en steunt #SR10 #3FM reageer retweet
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:
Heb hem gewoon hier opstaan ipv gewone radio maar elke keer als ik even zit ( zit midden in een. Verhuizing) komt dit gejank langs.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Toen ik hem eens vertelde dat hij wel heel vaak dezelfde grappen maaktquote:
Tegen Panda, op Twitter een tijdje terug.quote:
Toen zei ie 'dan moet je maar een half uur radio per dag luisteren'?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toen ik hem eens vertelde dat hij wel heel vaak dezelfde grappen maakt
Tweetje ter bewijsvoering?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tegen Panda, op Twitter een tijdje terug.
twitter:FonsdeBaksteen twitterde op zondag 19-12-2010 om 19:12:44Hello
#3FM #sr10 FEEEESTTTJJUUUUUHHHHH!!! reageer retweet
quote:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 12:59:55@Pandaplint In ELK programma zit dagelijks op HETZELFDE tijdstip HETZELFDE item. Mensen luisteren gemiddeld 30 minuten. reageer retweet
Nou, vooruit, ik moest glimlachenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelen jullie met alt j
Gebeurt niets bij mij
Zo zei hij het niet. De gemiddelde luisteraar luistert een half uur (schijnt) en daardoor merkt ie niet wat wij als (semi-)radiorukkers wel merken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geklaag over Dr Pop enz enz is wel een beetje treurig inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 12:59:55@Pandaplint In ELK programma zit dagelijks op HETZELFDE tijdstip HETZELFDE item. Mensen luisteren gemiddeld 30 minuten. reageer retweet
Ik ben het hier zeer mee eens.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet. De gemiddelde luisteraar luistert een half uur (schijnt) en daardoor merkt ie niet wat wij als (semi-)radiorukkers wel merken.
Is de band van het nummer onder het kutcake stukjequote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelen jullie met alt j
Gebeurt niets bij mij
Ooooh ja dat is met de normale radio. Ja daarom draaien ze ook elke dag dezelfde liedjes bij 3fm en Veronica en Sky etc omdat mensen meestal maar ff lusiterenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 12:59:55@Pandaplint In ELK programma zit dagelijks op HETZELFDE tijdstip HETZELFDE item. Mensen luisteren gemiddeld 30 minuten. reageer retweet
Mensen luisteren vaak wel op hetzelfde tijdstip. Of tijdens het autorijden of tijdens het werk, heel vaakquote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet. De gemiddelde luisteraar luistert een half uur (schijnt) en daardoor merkt ie niet wat wij als (semi-)radiorukkers wel merken.
Wat een artiest he?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan hij nou house maken op z'n piano?
quote:
wie is eerste?quote:
Waar staan die ook alweer ?quote:
Wow Gerard was wel boos op je daar. ik zou niet kunnen slapen als Giel zo tegen me tweettequote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Pandaplint het volgende:
Maar niet zo aandachtig als wij. Daarbij houden de meeste mensen niet van verandering, ik noem maar het gevraag om Living Doll...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen luisteren vaak wel op hetzelfde tijdstip. Of tijdens het autorijden of tijdens het werk, heel vaak
Ik sta er niet eens inquote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Insomnia
[..]
GC / Dagcijfers #234
Verrassend.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Qunix het volgende:
Domien doet playbacken voor een Youtube itempje.
Wat dacht je van Giel. Die blijft ook al 10 jaar dezelfde items houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar niet zo aandachtig als wij. Daarbij houden de meeste mensen niet van verandering, ik noem maar het gevraag om Living Doll...
Ekdom begint een beetje de oom te worden die op elke verjaardag de zelfde moppen verteld.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar niet zo aandachtig als wij. Daarbij houden de meeste mensen niet van verandering, ik noem maar het gevraag om Living Doll...
Nee he, dat was de eerste keer hilarisch, nu uitgemolken en nouja.. nee gewoon nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je staat ook amper in de top #500quote:
Begint?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ekdom begint een beetje de oom te worden die op elke verjaardag de zelfde moppen verteld.
En ik moet ook eens wat meer gaan posten als ik in de top 500 wil blijven staanquote:
Dat is ie altijd al geweest.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ekdom begint een beetje de oom te worden die op elke verjaardag de zelfde moppen verteld.
Zie onderquote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je staat ook amper in de top #500
Boven vanaf hier gezienquote:
Het ging mij niet zo zeer om de items. Maar meer om dezelfde 'grapjes'quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat dacht je van Giel. Die blijft ook al 10 jaar dezelfde items houden
Ik sta bijna op #179.quote:
Die staat weer camerageil te zijn na Gitaarlem ( wel een mooie woordgrap) cheque gebracht en nu issie weer niet weg te slaan.quote:
ik op 49quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je staat ook amper in de top #500
Damn, daar stond ik ooitquote:
Soms lijkt het wel een 3fm topic op Fok!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het ging mij niet zo zeer om de items. Maar meer om dezelfde 'grapjes'
- Niet likken!
- Ik houd niet van honden
- Co de Geel
- FIRE
- Naamgrapjes over de eerste beller in de uitzending
etc etc
Ik stond ooit bij jou in de buurt.quote:
Ik heb er twee xDquote:Op woensdag 24 december 2014 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel een 3fm topic op Fok!
Spijker, kop, alles.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel een 3fm topic op Fok!
Is nu wat moeilijker om omhoog te komen. Nee, dat zei mijn vriendin niet vannacht. Nee, ik heb ook geen vriendin.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn, daar stond ik ooit, hoger zelfs
.
Als je nou Galantis had aangevraagd...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn request nog nooit zo vaak gehoord
Omlaag is makkelijker dan omhoogquote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is nu wat moeilijker om omhoog te komen. Nee, dat zei mijn vriendin niet vannacht. Nee, ik heb ook geen vriendin.
All it takes is inzet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omlaag is makkelijker dan omhoog.
Ik zak alleen maar, ik FOK de laatste jaren amper nog. Nu deze dagen toevallig weer wat meerquote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik stond ooit bij jou in de buurt.
In die lijst dan he.
Oh ik ben al blij met die 4 keer hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je nou Galantis had aangevraagd...
galantis?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn request nog nooit zo vaak gehoord
Dat heb ik ook, maar ik zak toch echt stukken harder dan jijquote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zak alleen maar, ik FOK de laatste jaren amper nog. Nu deze dagen toevallig weer wat meer
Sunday Sunquote:
Tong80 haalt in ieder geval niemand nog inquote:Op woensdag 24 december 2014 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik zak toch echt stukken harder dan jij.
Ik post ook amper, zelfs nu amper. Vorig jaar veel meer tijdens SR.
hard voor je, AFquote:Op woensdag 24 december 2014 00:18 schreef AF_ het volgende:
Hopen dat het niet weer z'n baggernacht wordt
Tip: "Koning Kaak"quote:Op woensdag 24 december 2014 00:19 schreef Qunix het volgende:
Één dikke lul voor het hele spul.
De kenners snappen hem
Pfffffff 10 voudige van mij ofzoquote:Op woensdag 24 december 2014 00:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Tong80 haalt in ieder geval niemand nog in
Haha ik snap hem dat je je piemol in meerdere vrouwen doet zoquote:Op woensdag 24 december 2014 00:19 schreef Qunix het volgende:
Één dikke lul voor het hele spul.
De kenners snappen hem
MIDNR ?quote:
Ik mis MIDNRquote:
3FM kanaal op Youtubequote:Op woensdag 24 december 2014 00:23 schreef Blester het volgende:
Staat er ergens al een gemist online van alle Klusjesmannen?
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mis MIDNR. Had ik altijd graag opstaan tijdens het werken
.
Trouwens ik vergeet een traditie!quote:
Mark in the Dark was DE nachtshowquote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mis MIDNR. Had ik altijd graag opstaan tijdens het werken
.
Ik wou dus op een normale manier vragen of die jongen een beetje een sociale stoornis heeft..quote:
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Trouwens ik vergeet een traditie!
OLSENTWINNETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Niks mis met die traditie.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Trouwens ik vergeet een traditie!
OLSENTWINNETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dat kan je beter niet doenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
.
Ik moet trouwens weer eens uitzoeken hoe ze er nu uitzien.
Ik gok dat ie zichzelf heeft opgedrongenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef JaneDoe het volgende:
waarom is jett eigenlijk gevraagd voor vannacht
doe maar nietquote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
.
Jaaaaaaaaaaa Yorin FM was cool.quote:
Yup. Leuk bandje.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Zij verdienen de titel Serious Talent in ieder geval wél
Nah, doorgaan.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
.
Dat vermoedde ik alquote:
en jensenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa Yorin FM was cool.
Je had toen daar Stenders, Timur, Mark in the Dark, Henk Westbroek
En Jensenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa Yorin FM was cool.
Je had toen daar Stenders, Timur, Mark in the Dark, Henk Westbroek
hahaha echt hequote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij vinden zij die piano ook maar kut
Jezus, op die foto moet ik gokken wie wie isquote:
*vermoedenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jezus, op die foto moet ik gokken wie wie is, al heb ik wel een vermoedde
. Vroeger kon ik het zien terwijl niemand het zag
.
dacht dat giel ze allemaal had opgekochtquote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Domien aandelen Jett Rebel ofzo?
heel 3fmquote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef TheVulture het volgende:
zijn vriendjes denk ik zo :pquote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Heel 3fm denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef TheVulture het volgende:
*Bierquote:
Bedankt Hansquote:
Nee dat is Jett Rebelquote:
Ik trek net een Gulpener Ur-Hop open.quote:
Met plant?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Jett Rebel al twee keer live gezien trouwens.
jeeemig wat ben ik blij dat giel dit jaar niet in het glazen huis zitquote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht dat giel ze allemaal had opgekocht
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik trek net een Gulpener Ur-Hop open.
Ik na 8 uur hertog jan maken een Dommelschquote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klinkt alsof je al een krat Hertog op hebtquote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik na 8 uur hertog ja maken een Dommelsch.
Vanavond een La Chouffe en een Vedette gehad. Is wel weer genoeg voor een doordeweekse dag.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de rotmoffen in mofrika! Met dat beschadigde jassie van je! 5 euro?! Op je muil!quote:
Nope, geen druppel in die 8 uur. Alhoewel ik volgens mij wel per ongeluk een druppel in mijn mond gekregen hebquote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Klinkt alsof je al een krat Hertog op hebt![]()
Ik had hiervoor een Texel's Dubbel en een Texel's Skuumkoppe.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik na 8 uur hertog jan maken een Dommelsch.
Skuumkoppequote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had hiervoor een Texel's Dubbel en een Texel's Skuumkoppe.
Je zit aan je derde ? ,quote:Op woensdag 24 december 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
En nog steeds zo productief op FOK! zijn met al die kwaliteitsposts. Het is een wonder!
Trustequote:
Ik moet elke keer 2 trappen op en af.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zit aan je derde ? ,, amateur
.
De groetenquote:
Twee tegelijk meenemen, had je er nu 6 gehadquote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet elke keer 2 trappen op en af.
Koelkast op je kamer zettenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet elke keer 2 trappen op en af.
NOG beter ideequote:
Klonk wel ok.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit soort covers vind ik wel tof
Dan kom ik nooit meer beneden, zullen m'n ouders leuk vinden.quote:
En dan was de koelkast leeg geweest, had ik morgen weer boodschappen moeten doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Twee tegelijk meenemen, had je er nu 6 gehad.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer beneden, zullen m'n ouders leuk vinden.
Struggles.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan was de koelkast leeg geweest, had ik morgen weer boodschappen moeten doen.
Computer beneden neerzetten kan dan ook nog, al klagen ze dan over je drankgebruik waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer beneden, zullen m'n ouders leuk vinden.
Slaap lekkerquote:
Vooruit denken en meer inslaanquote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan was de koelkast leeg geweest, had ik morgen weer boodschappen moeten doen.
"Past niet in de kamer" krijg ik dan te horen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Computer beneden neerzetten kan dan ook nog, al klagen ze dan over je drankgebruik waarschijnlijk.
En over zijn computer gebruikquote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Computer beneden neerzetten kan dan ook nog, al klagen ze dan over je drankgebruik waarschijnlijk.
Ik had aardig wat, kan toch niet weten dat ik zo'n alcoholist benquote:
Dan heb je een probleem als je morgen niet inslaat, met kerst zijn de winkels dichtquote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had aardig wat, kan toch niet weten dat ik zo'n alcoholist ben
Goed dat je het zegt, morgen sowieso naar de supermarkt dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem als je morgen niet inslaat, met kerst zijn de winkels dicht
Heb ik nooit klachten over gehoord en wij hadden nog 2 jaar 56k terwijl er al kabel was. Maar dat komt omdat de zaak de telefoonkosten betaalde en niet de kabelquote:
In wording, je bent er nog nietquote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had aardig wat, kan toch niet weten dat ik zo'n alcoholist ben
Eergisteren zelfs alquote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef tralalala het volgende:
Morgen wil je echt niet naar de supermarkt, gisteren was het al teringdruk.
Vroeg in de ochtend is opzich nog wel te doen. Iedereen zit al in kerstvakantie ritme dus pas vanaf een uurtje of 12 staat het vol. Was er vanmorgen ook rond 9 uur en was prima te doenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef tralalala het volgende:
Morgen wil je echt niet naar de supermarkt, gisteren was het al teringdruk.
Ik weet nog vorig jaar februari dat ik 16 dagen lang minimaal 2 liter bier per dag dronk.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
In wording, je bent er nog niet.
quote:
Amateurquote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog vorig jaar februari dat ik 16 dagen lang minimaal 2 liter bier per dag dronk.Een week wintersport + een week uitwisseling = briljant.
Ja, dit wilde ik nog zeggenquote:
wat doet maurice verschuuren eigenlijk tegenwoordig?quote:
Ondertussen smaakt m'n Ur-Hop eigenwijs bitter met een uitgesproken hoparoma.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Amateur.
Fok zegt dat ik te snel post.
Westbroek met zijn schildpadquote:
Bij Radio 10, waar Somertijd ook zit vanaf januariquote:Op woensdag 24 december 2014 00:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat doet maurice verschuuren eigenlijk tegenwoordig?
In je huiskamer hoor je het beter en heb je het warmer.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef Blester het volgende:
Volgens mij hoor je geen klote op dat plein.
Ik heb zin in een kroket.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef ChatGirl het volgende:
Door jullie heb ik zin in bier gekregen
Wat zag Timur er anders uit hequote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Westbroek met zijn schildpadIk was toen echt verslaafd aan die zender.
ah okquote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Bij Radio 10, waar Somertijd ook zit vanaf januari
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ondertussen smaakt m'n Ur-Hop eigenwijs bitter met een uitgesproken hoparoma.
Radio10 is goed bezig ja. Heb Veronica al een paar dagen (sinds bekend is dat Rob overkomt) gedumpt, stel hufters daarquote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Bij Radio 10, waar Somertijd ook zit vanaf januari
Kom er een drinkenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef ChatGirl het volgende:
Door jullie heb ik zin in bier gekregen
Kom er een etenquote:
Is zo'n cursus niet gewoon een excuus om zoveel mogelijk verschillende bieren in zo kort mogelijke tijd weg te tikken?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..], daar letten alcoholisten niet op
, je zit goed dus
.
Ik krijg binnenkort zelfs een cursus in het proeven.
Die ga ik dadelijk ook een maken denk ik, pizzaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Strani het volgende:
Nou, dat was een smakelijke pizza. Nou wat werken met SR en jullie op de achtergrond.
#liefdagboek
Gewoon eigen radio meenemenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:42 schreef Blester het volgende:
Volgens mij hoor je geen klote op dat plein.
Als dat zou kunnen. Heb hier wel een frituur met nog goed vet maar niets om erin te flikkeren.quote:
Radio 10 is wel baas ja, ik luister het meestal. Ben benieuwd hoe de zender wordt met Rob van Someren en Tim Klijn vanaf januariquote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Radio10 is goed bezig ja. Heb Veronica al een paar dagen (sinds bekend is dat Rob overkomt) gedumpt, stel hufters daar![]()
Radio10
Verstandige keuze! Ik had er gewoon één uit de koeling van de supermarkt maar wel een lekkere: Mozarella en pesto.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ga ik dadelijk ook een maken denk ik, pizza.
Nee ik moet echt de subtiele verschillen in één bier leren herkennen (werk bij een brouwerij.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is zo'n cursus niet gewoon een excuus om zoveel mogelijk verschillende bieren in zo kort mogelijke tijd weg te tikken?
Alleen voor de eckte alco'squote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is zo'n cursus niet gewoon een excuus om zoveel mogelijk verschillende bieren in zo kort mogelijke tijd weg te tikken?
Daarom is dit zo'n kromme maatschappij waarin we leven, er zou geen excuus nodig moeten zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik ben morgen in de buurtquote:
Ik heb zat voor erin, maar het vet is twijfelachtig an het worden, maar nog goed genoegquote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen. Heb hier wel een frituur met nog goed vet maar niets om erin te flikkeren.
Dat is wel gaaf!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik moet echt de subtiele verschillen in één bier leren herkennen (werk bij een brouwerij.
Dat je het aantal nog weet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alleen voor de eckte alco's![]()
Ik was laatst bij het whisky-festival in Den Haag en had iets van 23 whisky's weggetikt in 3 uur![]()
*Hoi ik ben CrashO, HOOOI CRASHOOO, mompelen doet
Whisky/ey vind ik echt niet te zuipen, dat komt over 40 jaar waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alleen voor de eckte alco's![]()
Ik was laatst bij het whisky-festival in Den Haag en had iets van 23 whisky's weggetikt in 3 uur![]()
*Hoi ik ben CrashO, HOOOI CRASHOOO, mompelen doet
wat is er sinds een paar dagen bekend dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Radio10 is goed bezig ja. Heb Veronica al een paar dagen (sinds bekend is dat Rob overkomt) gedumpt, stel hufters daar![]()
Radio10
Ik heb nog mini pizza'squote:Op woensdag 24 december 2014 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Verstandige keuze! Ik had er gewoon één uit de koeling van de supermarkt maar wel een lekkere: Mozarella en pesto.
Dat Rob overkomt, denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat is er sinds een paar dagen bekend dan?
Dat Rob v Someren (Somertijd) naar Radio 10 gaat, en paar weken terug dat Tim Klijn van 538 ook naar Radio 10 gaatquote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat is er sinds een paar dagen bekend dan?
Waar ga je heen ?quote:
Mag ik je de vierkazen aanraden? Met een guitig rood wijntje?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog mini pizza's. 4 kazen en hawaii nog volgens mij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |