jammerquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij gaat op een kloon verder. (voorlopig)
Jaaaaa baasquote:
Neequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Qunix het volgende:
Jett gaat weer.
Zou hij Slayer kunnen doen?
quote:
Ja, WOOOOHOOOOO van Blur.quote:
Lekker kort.quote:
2500kg zand? Niet likken, want dan ga je er Dotan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij biedt 2,5 ton voor het tegeltje van Dotan.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Qunix het volgende:
Jett gaat weer.
Zou hij Slayer kunnen doen?
Budum Tssquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2500kg zand? Niet likken, want dan ga je er Dotan.
quote:
quote:
Inso en Fylax wilden je ook al gebanned hebben.quote:
Sow her up?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net weer ergens Niels Geussebroek voorbij komen. Zou hij geen lied kunnen schrijven over vrouwen die van kop tot kont uitscheuren tijdens de bevalling? Dat zou dan een mooie opvolger zijn van Take Your Time Girl....
Wel terecht, D.Rose is echt een matige user.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inso en Fylax wilden je ook al gebanned hebben.
"Sow her up aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhrgggh"quote:
Fred Rutten?quote:
Wat een haat, waar moet dat naar toe met deze wereldquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inso en Fylax wilden je ook al gebanned hebben.
Had hij dat maar gedaan bij de 3FM awards van 2013quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net weer ergens Niels Geussebroek voorbij komen. Zou hij geen lied kunnen schrijven over vrouwen die van kop tot kont uitscheuren tijdens de bevalling? Dat zou dan een mooie opvolger zijn van Take Your Time Girl....
die zat al voor take your timequote:
Dat is ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Tikkeltje saai... maar de beste van deze week
Tuurlijk mag dat. Of ik het met je eens ben is een tweede.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:28 schreef PinkLow het volgende:
Serieus leuke demo, of mag ik dat niet zeggen
Daar gaat de demo...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Giel heeft weer eens een beroerde timing
Hebben ze het bonnetje nog?quote:
Alsof Giel de regie heeftquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Giel heeft weer eens een beroerde timing
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:30 schreef Paul het volgende:
Tevens GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL in het glazen huis
Het ging zolang goedquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:30 schreef Paul het volgende:
Tevens GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL in het glazen huis
Goede post.quote:
paul ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Nou Giel moet m naar beneden drukken
van alle cola ja?quote:
Als jij het zegt moet het zo zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:33 schreef Paul het volgende:
[..]nu je het zegt, zo ken ik mijn Gieltje niet
die was afgelopen vrijdagavond in het Patronaat ook al niet meer zo helder toen hij voor de zoveelste keer gebeld werd door Coen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:33 schreef Paul het volgende:
[..]nu je het zegt, zo ken ik mijn Gieltje niet
We hebben eerder vandaag een act gehoord waarbij dat waardeloos was.quote:
Fixedquote:
als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ze zo Living Doll gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Doe niet zo negatief!quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
Speelman en Speelman.
Roel vindt dit leuk.
Is die aan te vragen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het lied van Irene Moors, hebben ze nog gezegd hoe vaak die is aangevraagd aangezien de opbrengst ook naar SR gaat
Iddquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
De helft ging al het reffrein zingen.
Ja dat zei ze gisteren bij Boulevardquote:
xdquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
De helft ging al het reffrein zingen.
Nou, dat gaat wel heel verquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is erger dan DWDD Presents Band Aid 2014
Serious Talent 431quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef ddx het volgende:
Wie is die dame met die haarband die zo extreem vrolijk is ?
Een refund zou ook in plaats zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef Cee het volgende:
Ze hadden ook gewoon wat random mensen van het plein af kunnen plukken hiervoor.
Trustequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Mooi moment om mijn bed weer op te zoeken...
Tot morgenen slaap lekker vast...en Miieejjj Feli
over 18 min.
Anders was het nog erger geweestquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef JaneDoe het volgende:
en dan te bedenken dat dit professionele artiesten zijn
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Als die Afro zijn haar nog even uitklopt rolt er zo nog 5 euro extra uit
JEROEN!!!!!! GODVERDOMME!!!!!!!quote:
Dat krijg ik van nagels op een schoolbord ook.quote:
jacqueline?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is die blonde met die baard?
Jezus?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is die blonde met die baard?
Dat klinkt beter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg ik van nagels op een schoolbord ook.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Giel vindt zichzelf altijd veel te belangrijk
jammer is dat jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef TheVulture het volgende:
daar leek ie op jaquote:
Ah, die ken ik niet.quote:
Bomberjack oudersquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie daar nog een klein kind op de schouders zitten...
Je m'appelle ken ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Sommigen hebben nog geen artiestennaam... Serious Talents krijgen eerst een productienummerquote:
eventhough the flakes are falling...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb trouwens al de hele dag Gary Fomdeck in m'n hoofd zitten
Ik eerlijk gezegd niet echt. Althans, misschien ga ik het opzetten als achtergrond geluid, maar actief volgen niet.quote:
Ik kan wel wat plaatjes posten zodat Gary het laatste is waar je aan denkt, maar dat levert een ban opquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb trouwens al de hele dag Gary Fomdeck in m'n hoofd zitten
Ik ga het opnieuw actief volgenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet echt. Althans, misschien ga ik het opzetten als achtergrond geluid, maar actief volgen niet.
Wel de tv avonden. Daar kijk ik wel graag naar uit.
quote:
Nicequote:
Haar stem klinkt raar in dit liedje ja, eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ze had griep toen ze dit song.
Halloquote:
Dat is al jaren zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Er zit een hitsige stagiair achter de knoppen, ik zie alleen maar meisjes voorbij komen op de camera
Da's heel normaal hoor, meisjes zijn nou eenmaal leuker om naar te kijken dan jongensquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Er zit een hitsige stagiair achter de knoppen, ik zie alleen maar meisjes voorbij komen op de camera
Dat is elk jaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef TheVulture het volgende:
http://www.radio2.nl/top2000agogoquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga het opnieuw actief volgen
Jett Rebelquote:
dat doe ik in het nieuwe jaar welquote:
We worden oudquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Al zijn ze nu wat jonger dan normaal.
Trustequote:
Wij worden ouder, maar de meisjes van 16 blijven 16.quote:
quote:
Het leven is niet eerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wij worden ouder, maar de meisjes van 16 blijven 16.
Dat ookquote:
Ja, ik vind het veel beter dan Kensington gisteren met hun eigen liedjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Cee het volgende:
Niet slecht, mist natuurlijk ballen maar ik ben niet, zoals Mexicano zou zeggen, mad.
Dan haken de kijkers afquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Het zou uniek zijn als ie met zijn lul piano speelt
Nee dat is het 23.54 momentje waarop de streams van de npo altijd vastlopen, refreshen helpt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef D.Rose het volgende:
Stream is overbelast
Iedereen wil Jett zien
Dit is verreweg de minst slechte nachtkracht tot nog toequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
De mensen daar denken er hetzelfde over, beetje jammer voor de laatste nacht.
Moest elke keer werken dus heb er deze editie weinig van meegekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is verreweg de minst slechte nachtkracht tot nog toe
En een onwijs slecht Engels accentquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind em maar een zwakke stem hebben hoor
alsof hij steeds wat tekort komt
That's what she said.quote:
Tja, eerst Kensington en dan deze grapjas als slaapgast, ze maken die nachten niet echt aantrekkelijk zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
De mensen daar denken er hetzelfde over, beetje jammer voor de laatste nacht.
ook dat jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En een onwijs slecht Engels accent
Sjakkelien, Sjonnie, het was allemaal niks. Alleen Guus ging welquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Blester het volgende:
[..]
Tja, eerst Kensington en dan deze grapjas als slaapgast, ze maken die nachten niet echt aantrekkelijk zo.
Die heeft ie gewoon al thuis voorbereidquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Sms eens allemaal captain jack mensen.
Heb jij een buurthuis jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Op het open podium in mijn buurthuis zou dit weggehoond worden, flinterdunne stem
Misschien wordt het dan eens verstaanbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ariana Grande in een deep house versie.
Nee, kun je nagaanquote:
nick en simon waren ook wel okquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjakkelien, Sjonnie, het was allemaal niks. Alleen Guus ging wel
De hele dag. Paul actie was gisteren trouwens (?).quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef Blester het volgende:
Dit filmpje zien we nu wel echt heel vaak zeg...
Wie gingen er wel slapen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nick en simon waren ook wel ok
en gingen tenminste niet halverwege in bed liggen
Drommels, druppels, drommelsquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef Paul het volgende:
[..]Nee al paar maanden doet hij de middagshow van Radio Veronica ipv Rob van Someren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |