Nou, dat vind ik echt stom en lui van degene die jou heeft getrokken...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef Elleska het volgende:
ja dat zei mijn moeder ook al, gewoon bewaren als cadeautje.
Ff kijken of ik de lootjes volgend jaar kan manipuleren is ook een optie
Ik had bepaalde dingen al heel specifiek uitgeschreven.
bijvoorbeeld stretch en jeans naaimachinenaalden, met typenummer en alles erbij. makkelijk online te bestellen en het kan niet missen zou je denken.
J zit nog van ja zoiets moeten we niet met kinderen doen. Maar dan heb ik weer zoiets, als je er 700km van vandaan zit met kinderen, zoiets vergeten de oudste 2 nooit meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef livelink het volgende:
Ik duim met je mee, Ticootje. Zou inderdaad wel heel leuk zijn als dat zou kunnen.
Ik heb als goed voornemen voor 2015 ook dat we dit jaar weer eens op vakantie gaan. We zijn nu al zoveel jaren niet geweest. Ik denk dat mijn paspoort al zeker 3 jaar is verlopen.
Daar heb ik busladingen van. Ik deel de frustratie graagquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:20 schreef livelink het volgende:
Oh, wauw Swets![]()
Dit had ik niet moeten zien, weer een onhaalbaar verlangen erbij.
*Highfive*quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:20 schreef livelink het volgende:
Oh, wauw Swets![]()
Dit had ik niet moeten zien, weer een onhaalbaar verlangen erbij.
Oh heerlijk!!! ik vind het zo fijn als iemand een duidelijk lijstje heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef Elleska het volgende:
ja dat zei mijn moeder ook al, gewoon bewaren als cadeautje.
Ff kijken of ik de lootjes volgend jaar kan manipuleren is ook een optie
Ik had bepaalde dingen al heel specifiek uitgeschreven.
bijvoorbeeld stretch en jeans naaimachinenaalden, met typenummer en alles erbij. makkelijk online te bestellen en het kan niet missen zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |