Hardlopen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:13 schreef lily het volgende:
Nee, niet precies.
Als ik er maar energie van krijg en volgens mij maakt het dan niet uit wat het gaat worden.
Ik heb aan yoga gedacht...of sporten. Zwemmen..
Als ik maar iets ga doen. Voor mezelf i.p.v. voor werk of gezin. De balans is zoek.
Dat heb ik al eens geprobeerd.quote:
quote:
Carolus Thermen in akenquote:
Dankje!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Vicky het volgende:
Oehh heerlijk! Ik wil ook weer een keer naar de sauna!
it's my birthday!!
![]()
gefeliciteerd Amaranta!
thnx..quote:Op woensdag 24 december 2014 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dankje!
Jij ook!
Ik heb het zowaar gevierd!!!
Wow, wat een kerstboom moet jij hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 10:23 schreef Saffier het volgende:
Nog van harte Amaranta en Vicky
Dit staat sinds gister bij ons onder de kerstboom 😍
[ link | afbeelding ]
doen wij al jaren zo...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Mag ik hier nog een promotiepraatje houden voor het: 'ieder kookt een gang' kerstdiner.![]()
Je ziet de mannen ook in de keuken 'groeien'. Middelste maakte net gewoon een custardpudding zelf, voor een trifle.en ik zit ondertussen relaxed aan een wijntje
(Somewhere in the world it's 5 o'clock)
ik bedoel meer binnen ons gezin. Oudste zoon ontfermt zich over het voorgerecht, middelste over het nagerecht, hus en ik het hoofdgerecht en mini maakt een amuse.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
doen wij al jaren zo...
dit jaar hebben wij het voorgerecht. Vorig jaar b het nagerecht.
ahh..quote:Op donderdag 25 december 2014 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoel meer binnen ons gezin. Oudste zoon ontfermt zich over het voorgerecht, middelste over het nagerecht, hus en ik het hoofdgerecht en mini maakt een amuse.
Zelf recept uitzoeken. Ingredienten kopen en dus plannen en maken.
Het was noodzaak een nieuwe auto en toeval dat we hem de dag voor kerst op konden halen. Maar ik ben er erg blij mee!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat zijn de betere kadootjes.dat past bij ons niet onder de boom.
Vanaf het kerstontbijt allemaal hele fijne dagen!
Nergens voor nodig joh!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, wat een kerstboom moet jij hebben![]()
Ik ben jaloers.
Onderwijskunde aan een Australische universiteit. Alweer heel lang, want parttime en tijdens ons verhuisjaar vorig jaar heb ik een jaar vrij genomen. Het wordt tijd dat het afkomtquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:56 schreef Sjeen het volgende:
Gaoxing, wat studeer jij en hoe? Ik zit nu midden in de herhaling van een module Psychologie. Het certificaat heb ik al gehaald, maar dat is al 12 jaar geleden.
nee ik hou niet van glazuur e.d.quote:
Wat een prachtig gelukte koeken 😍quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het bewonderenswaardig hoe je het iedere keer weer oppakt na een onderbreking. ik zou er de motivatie niet meer voor kunnen opbrengen
ik heb gisteren 8 koekjes gebakken
[ afbeelding ]
toen was mn bakblik vol en mijn deeg op
Nou, dat vind ik echt stom en lui van degene die jou heeft getrokken...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef Elleska het volgende:
ja dat zei mijn moeder ook al, gewoon bewaren als cadeautje.
Ff kijken of ik de lootjes volgend jaar kan manipuleren is ook een optie
Ik had bepaalde dingen al heel specifiek uitgeschreven.
bijvoorbeeld stretch en jeans naaimachinenaalden, met typenummer en alles erbij. makkelijk online te bestellen en het kan niet missen zou je denken.
J zit nog van ja zoiets moeten we niet met kinderen doen. Maar dan heb ik weer zoiets, als je er 700km van vandaan zit met kinderen, zoiets vergeten de oudste 2 nooit meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef livelink het volgende:
Ik duim met je mee, Ticootje. Zou inderdaad wel heel leuk zijn als dat zou kunnen.
Ik heb als goed voornemen voor 2015 ook dat we dit jaar weer eens op vakantie gaan. We zijn nu al zoveel jaren niet geweest. Ik denk dat mijn paspoort al zeker 3 jaar is verlopen.
Daar heb ik busladingen van. Ik deel de frustratie graagquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:20 schreef livelink het volgende:
Oh, wauw Swets![]()
Dit had ik niet moeten zien, weer een onhaalbaar verlangen erbij.
*Highfive*quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:20 schreef livelink het volgende:
Oh, wauw Swets![]()
Dit had ik niet moeten zien, weer een onhaalbaar verlangen erbij.
Oh heerlijk!!! ik vind het zo fijn als iemand een duidelijk lijstje heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef Elleska het volgende:
ja dat zei mijn moeder ook al, gewoon bewaren als cadeautje.
Ff kijken of ik de lootjes volgend jaar kan manipuleren is ook een optie
Ik had bepaalde dingen al heel specifiek uitgeschreven.
bijvoorbeeld stretch en jeans naaimachinenaalden, met typenummer en alles erbij. makkelijk online te bestellen en het kan niet missen zou je denken.
Hmz... alles bij elkaar kan ik dan toch 5 nieren harvesten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:23 schreef Ticootje het volgende:
En wat brengen kinderniertjes op tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga er natuurlijk ook gewoon vanuit dat ik met eindcijfer 7 die 30 miljoen binnenhark.
Mocht dat zo zijn neem ik swets wel mee naar het ijshotel...
Dan gaat gewoon alles mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Laat je die lelijke vent en die kinderen dan thuis? Of nemen we ALLES mee (arme andere gasten)
Gewoon alle reserveringen afkopen en het hele hotel afhuren. Het mag wat kosten.quote:
Oe, ook tof.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Joene het volgende:
Oriental Express lijkt me ook wel wat.
Ik ben geen fan van vliegen. J heeft een slechte aan mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe, ook tof.
En ik wil nog een keer met E.T. naar Hongkong, Shanghai en Taipei.
ik geef je wel een slaappil op schipholquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van vliegen. J heeft een slechte aan mij.
Neem dan ook Singapore mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, ook tof.
En ik wil nog een keer met E.T. naar Hongkong, Shanghai en Taipei.
We gaan het toch maar proberen geloof ik. Het scheelt dat zijn vader, mijn grootste broer, mij ook al jong vrij heftige films liet zien zonder medeweten van mijn oudersquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:22 schreef livelink het volgende:
Ik vind 9 jaar nog best jong voor Jurassic Park, maar het is een twijfelgeval.
Lekker!quote:Op woensdag 31 december 2014 08:21 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ben vandaag vrij en start maar meteen met oliebollen bakken 😍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |