heuhquote:
Jetteket AZ!quote:
Disclosurequote:
fuck, TT niet gezien. Iedereen in VBL kort mn naam af tot AZ, daar ben ik de verwarring gewendquote:
Was beter geweestquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht daarna aan 'you can leave your jett on'
Die mis ik vandaagquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
wutquote:
Nee is grapje naar Fokker.quote:
uh okquote:
Ik zei nergens dat het een goede grap was.quote:
muzikaal uiteraard primaquote:
Klopt, maar ik vond 'grap' al hooggegrepenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het een goede grap was.
Ik vind het een raar figuur.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Met betrekking tot Jet: Ik heb nog nooit iemand gezien die ik er zowel van verdenk dat hij naar oud zweet en andere lichaamssappen stinkt, maar tegelijkertijd ook de Gloria Vanderbiltfles van zijn moeder leeggespoten zou kunnen hebben op zijn lijf.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Met betrekking tot Jet: Ik heb nog nooit iemand gezien die ik er zowel van verdenk dat hij naar oud zweet en andere lichaamssappen stinkt, maar tegelijkertijd ook de Gloria Vanderbiltfles van zijn moeder leeggespoten zou kunnen hebben op zijn lijf.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:40 schreef TheVulture het volgende:
dat zeker, maar ik ben altijd wel fan van rare figuren.quote:
ik zei t tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Lekker muziekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zeker, maar ik ben altijd wel fan van rare figuren.
Dat zeiden ze op de Filipijnen ookquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zeker, maar ik ben altijd wel fan van rare figuren.
Nee man, dat is live echt leuk!quote:
quote:
Ik vind het ook niet slecht, zelfs best aardig, maar wel zijn reet zit iets te vol met pluimenquote:
er zijn uitzonderingenquote:
Nou boeie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook niet slecht, zelfs best aardig, maar wel zijn reet zit iets te vol met pluimen
Is aangevraagd, kennelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Shiny
Happy
People
![]()
. Waarom toch dit schijtnummer blijven draaien?
omdat Kate Piersongodin. Verder geen redenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Shiny
Happy
People
![]()
omdat mensen ervoor betaald hebben misschien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Shiny
Happy
People
![]()
twitter:mulderronald twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 22:42:37zooo 'petje af' @SeriousRequest Jett Rebel die Joe Cocker - 'you can leave your hat on' speelt. Gaaf" reageer retweet
E-Bow the Letter of Pilgrimage mogen ze wel draaienquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Againzender het volgende:
gvd, zoveel mooie nummers gemaakt, maar toch steeds dit kutnummer blijven draaien
Het nummer moet verboden worden!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat mensen ervoor betaald hebben misschien?
dat is dan ook het enige. Maar zij heeft met de B52's ook veel leuker spul gemaakt dan dit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat Kate Piersongodin. Verder geen reden
Dat kent niemand, dus kan men niet meeblerrenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
E-Bow the Letter of Pilgrimage mogen ze wel draaien
Rock Lobsterquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is dan ook het enige. Maar zij heeft met de B52's ook veel leuker spul gemaakt dan dit.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeiden ze op de Filipijnen ook
Is hij beroempt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef hole1988 het volgende:
twitter:mulderronald twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 22:42:37zooo 'petje af' @SeriousRequest Jett Rebel die Joe Cocker - 'you can leave your hat on' speelt. Gaaf" reageer retweet
maak een tr aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het nummer moet verboden worden!
dat is nog een minieme radiohit geweest in Nederland, hoorde het alleen bij VARA en VPRO.quote:
Godverquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeiden ze op de Filipijnen ook
mad?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:50 schreef muzas het volgende:
is dit een inzending van de sociale werkplaats ofzo?
Een abso-fuckin'-lute klassieker. Dat is het.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:51 schreef Cee het volgende:
Oh what fun it is to ride in a one horse open slayer.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:51 schreef Cee het volgende:
Oh what fun it is to ride in a one horse open slayer.
Hij is al hyper en nu met dit helemaal!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Jett Rebel kan dit vast heel gevoelig naspelen
Denk het ookquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:51 schreef Againzender het volgende:
Mijn oudste zus is metal fan, ben hiermee opgegroeid
Dat was die van within tempt en epica netquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Slechtste nummer van de dag ook weer gehad.
als hier 10 euro voor betaald is.. Ga ik ff klagen wanneer mijn liedje komt..quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit flink wat geld heeft opgeleverd.
ik vond het wel leukquote:
Wij klagen ook wanneer jouw liedje komtquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
als hier 10 euro voor betaald is.. Ga ik ff klagen wanneer mijn liedje komt..
Ik wilde net zeggen, catchy melodielijn wel.quote:
Ja, mooi bruggetje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, catchy melodielijn wel.
hhmm ga jij klagen als toto voorbij komt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Wij klagen ook wanneer jouw liedje komt
Dit is de 15 minuten versiequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef PinkLow het volgende:
Jezus Hoe lang duurt deze takkeherrie nog?
Hm, nouja, misschien, omdat dat van mij verwacht wordtquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
hhmm ga jij klagen als toto voorbij komt?
Ik moest even aan de meidenband denken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef muzas het volgende:
Ik speel te weinig WoW om die muziek te begrijpen.
ooh ja hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, nouja, misschien, omdat dat van mij verwacht wordt
daarom was ik ook meer fan van Anthrax. Zang was beter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef muzas het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik sommige gitaarstukken nog best vet vind.
Maar die krijsende kutmongool waardeer ik minder.
Gelukkig nog iemand die het kan waarderen. Ik ben overigens echt geen Slayer-fanquote:
Anthrax en Death Angelquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom was ik ook meer fan van Anthrax. Zang was beter.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even aan de meidenband denken.
Daar wordt ook niet veel meer mee gespeeldquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even aan de meidenband denken.
FOK! radio is al jaren niet meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Roland010 het volgende:
Pleur nou eens op met die metal mongolen muziek![]()
Voor die 'muziek' is er toch wel FOK! radio ofzo?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Roland010 het volgende:
Ik bemerk hier echt enorme madness.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Roland010 het volgende:
Doe eens lievquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb sowieso een idee".
Aldus de Grote Denker Jett Rebel.
Ik heb alleen Reign In Blood in de kast staan. Want dat moet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die het kan waarderen. Ik ben overigens echt geen Slayer-fan
Kunnen ze niet een of andere speciale fok metal-zender opzetten ofzo? Dan hoeven wij die klote herrie niet te horenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
FOK! radio is al jaren niet meerNever Forget
Of je zet je radio uit, zeikerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een of andere speciale fok metal-zender opzetten ofzo? Dan hoeven wij die klote herrie niet te horen
Ik heb veel andere metalalbums in de kast staan, maar geen Slayer. Wel het genoemde Death Angel en Deafheaven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb alleen Reign In Blood in de kast staan. Want dat moet.
"Piemel;Billetjes;Domien;Plop"quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb sowieso een idee".
Aldus de Grote Denker Jett Rebel.
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een of andere speciale fok metal-zender opzetten ofzo? Dan hoeven wij die klote herrie niet te horen
dat dus, als er happy hardcore wordt gedraaid pleur ik gewoon de radio uit, net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bemerk hier echt enorme madness.
Het is juist tof dat dat kan, en als je het niet wil horen zet je je radio uit
Ik heb Angel of Death zelfs in mijn collectiequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb veel andere metalalbums in de kast staan, maar geen Slayer. Wel het genoemde Death Angel en Deafheaven.
Nee, ga hem niet steeds uit en aan zetten als er een of andere josti een metalplaat aanvraagt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Of je zet je radio uit, zeikerd.
Jett is net als Roel van Velzen, maar met 50 cm verschil en het feit dat Roel alleen over Baby Get Higher ZINGT.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef Qunix het volgende:
Maar Jett wilt Roel nadoen? Roel is niet te overtreffen!
Dat vind ik wel vrolijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus, als er happy hardcore wordt gedraaid pleur ik gewoon de radio uit, net zo makkelijk.
Vrij land enzo
Het is één nummer. ÉÉN. Intolerante zeikerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Sws is er niets high aan Roel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jett is net als Roel van Velzen, maar met 50 cm verschil en het feit dat Roel alleen over Baby Get Higher ZINGT.
Ik zag hem een uur geleden pas voor het eerst.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:58 schreef Paul het volgende:
Ok ik heb teveel SR gekeken, al voor de zoveelste keer dat filmpje van Jeroen v Inkel
Ik moet zeggen dat ik wel denk dat Sunbather het meest extreme is in mijn muziekcollectie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Angel of Death zelfs in mijn collectie
jij wel, ik niet, dus ik zet de radio uit en ga niet klagen, en jij bent blijquote:
Dat kunnen we ook over Dotan zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is één nummer. ÉÉN. Intolerante zeikerd.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is één nummer. ÉÉN. Intolerante zeikerd.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jett is net als Roel van Velzen, maar met 50 cm verschil en het feit dat Roel alleen over Baby Get Higher ZINGT.
Ik ken dat niet, maar ik heb van alles.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel denk dat Sunbather het meest extreme is in mijn muziekcollectie.
Heb jij nog zo'n 40-45 toeren plaat thuis?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee hoor.Vind alleen dat deze muziek niet thuishoort op de radio.
Mwoah, mijn smaak is het ook niet, maar dat er iets anders dan '13-in-een-dozijn' gedraaid wordt kan ik alleen maar toejuichten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
plage?quote:
Ik vind dat alles thuishoort op de radioquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb jij nog zo'n 40-45 toeren plaat thuis?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken dat niet, maar ik heb van alles.
Dat mag je vinden. Maar het is een beetje overdreven hoe je er op reageert. Niet alles wat ze deze week (of uberhaupt op 3FM) draaien is mijn muziek, maar dan ga ik een paar minuten wat anders doen en dan luister ik weer gewoon verder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik vind 'wat anders' voor een keer zeker wel leuk. Zolang het geen metal-herrie isquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Mwoah, mijn smaak is het ook niet, maar dat er iets anders dan '13-in-een-dozijn' gedraaid wordt kan ik alleen maar toejuichten.
Risico daaraan is dat er soms iets voorbij komt wat je minder vindt.
Angel of Death draaien ze wel een stuk vaker op 3 sinds het top 2000-geintjequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Maar het is een beetje overdreven hoe je er op reageert. Niet alles wat ze deze week (of uberhaupt op 3FM) draaien is mijn muziek, maar dan ga ik een paar minuten wat anders doen en dan luister ik weer gewoon verder.
En met SR hoor je gelukkig ook eens platen die je anders nooit op de radio hoort, en dat hoort bij SR.
Neuh, da's echte radiomuziek. Kijk, dat ze niet elke dag Slayer (of welke metalband dan ook) draaien, snap ik. Heel goed zelfs. Maar dat ze het dan nú doen, en dan nog niet eens om 03.00 o.i.d., dat is klasse.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook over Dotan zeggen
ik slik ff het woord fascist inquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik vind 'wat anders' voor een keer zeker wel leuk. Zolang het geen metal-herrie is
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik vind 'wat anders' voor een keer zeker wel leuk. Zolang het geen metal-herrie is
Ah, ja ik zal het niet voor mijn plezier opzetten. Maar een nummer ergens tussendoor vind ik wel grappig.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Piemel;Billetjes;Domien;Plop"
Ik heb hem nog nooit gehoord op 3, maar ik zie ook dat ze die voornamelijk diep in de nacht draaienquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Angel of Death draaien ze wel een stuk vaker op 3 sinds het top 2000-geintje
Dat is waar ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gehoord op 3, maar ik zie ook dat ze die voornamelijk diep in de nacht draaien
Weet nog dat Corton hem draaide toen hij een vast contract had gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gehoord op 3, maar ik zie ook dat ze die voornamelijk diep in de nacht draaien
Haha ik snap hem, dan lijkt het net dat zij 25 cent per minuut kostquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
Roos in beeld met eronder in een balk 25 cent per minuut.
Ik kan hier heel veel dingen over zeggen, maar ik denk da'k dat maar niet doe. Tegen een muur lullen is niet zo mijn ding.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
hahahahahah11!!1!!1!!1einzzweipolizeiquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snap hem, dan lijkt het net dat zij 25 cent per minuut kost
Is die al aangevraagd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hahahahahah11!!1!!1!!1einzzweipolizei
Ach, gewoon harde muziek erbij betrekken die precies geen metal is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan hier heel veel dingen over zeggen, maar ik denk da'k dat maar niet doe. Tegen een muur lullen is niet zo mijn ding.
Zeggen dat je erbij was en dat het tofste was dat je ooit hebt meegemaakt, dan past een oorwurmgezicht niet bij het plaatjequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:07 schreef D. het volgende:
Wat me opvalt is dat veel mensen pas lachen als er een camera op hen gericht staat. Waarom dan daarheen gaan?
Ik gok dat dat meneer ook bloedende oren oplevert...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, gewoon harde muziek erbij betrekken die precies geen metal is.
A Place to Bury Strangers ofzo
En Domien is geen woordquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
die dag heet 24 december?
tsja, dat is een datum
Hard voor hemquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat dat meneer ook bloedende oren oplevert...
Heeft ie ook nog een 'normale'?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef JaneDoe het volgende:
de lesbische dochter van frits barend
Als je weet waar ze heen gaan kun je ze daar opwachtenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef PinkLow het volgende:
Ik loop weer eens achter de feiten aan haha
Gefeliciteerd alvast, loop ik een keer voor de feiten uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef miieejj het volgende:
Ooohhhh over een uurtje ben ik jarig!!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:10 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, loop ik een keer voor de feiten uit
Lauraquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik had een request van de Scissor Sisters verwacht
dankjequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:10 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, loop ik een keer voor de feiten uit
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik had een request van de Scissor Sisters verwacht
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Beveiligster van het Anne Frankhuis, dan is ze 70 jaar te laat
XDquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:11 schreef TheVulture het volgende:
at heeft Anne Frank met Barbera Barend gemeen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:11 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme. Waar haal je het vandaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef muzas het volgende:
[..]
at heeft Anne Frank met Barbera Barend gemeen?Beide jood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik ook altijd aan jou vragenquote:
Ik over 25 uurquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef miieejj het volgende:
Ooohhhh over een uurtje ben ik jarig!!!!
zou je niet zeggen.quote:
quote:
Ik wil nog steeds deze trui hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG birthday buddies met Jesus Christ.
dat is het zeker!quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd alvast miieejj. Lijkt me een verrekte lastige datum om jarig te zijn.
Ik ben in januari jarig...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef PinkLow het volgende:
Iedereen alvast gefeliciteerd voor het hele jaar. Zo ben ik daar gelijk vanaf
En volgend jaar danquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef PinkLow het volgende:
Iedereen alvast gefeliciteerd voor het hele jaar. Zo ben ik daar gelijk vanaf
De mijne heb ik geloof ik nooit betraptquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders hebben geen seks gehad
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders hebben geen seks gehad
Ja, alleen dan met een boeing ipv een ezel.quote:
Jij ook geen fijn kerstfeestquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:18 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen gefeliciteerd, gelukkig nieuwjaar en vrolijk pasen alvast!
Gefeliciteerd!quote:
quote:
Een Fokker in hart en nieren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alleen dan met een boeing ipv een ezel.
Je bent geadopteerd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alleen dan met een boeing ipv een ezel.
Nou, dat eerste klopt niet, moet ik tot mijn spijt zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ouders hebben geen seks en vrouwen poepen niet.
Tot zover de wijsheid van de dag.
stopt ie nu met fokken?quote:
Het is weer eens wat anders dan de ooievaarquote:
Nee, hij gaat op een kloon verder. (voorlopig)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |