Dat is meestal als je ze zelf maakt, dat moet je blijven doen. Maar is nog steeds goedkoper en daar ging het om.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou moet ik weer sigaretten gaan maken.
Volgens mij valt er niets te klagen.. En anders de geijkte personen zoals altijdquote:Op woensdag 24 december 2014 04:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan snel lezen gelukkig alhoewel er best zinnige dingen tussen zitten soms.
Hoe noem je eigenlijk nou deze hele sc en hoe noem je dit deel? Gebruik je daar beide het woord "topic" voor?quote:Op woensdag 24 december 2014 04:36 schreef sig000 het volgende:
Dit topic is wel vermakelijk meestal.
quote:Op woensdag 24 december 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe noem je eigenlijk nou deze hele sc en hoe noem je dit deel? Gebruik je daar beide het woord "topic" voor?
Heb geen idee, we doen maar wat hier.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe noem je eigenlijk nou deze hele sc en hoe noem je dit deel? Gebruik je daar beide het woord "topic" voor?
Waar je zat en vandaan kwam ,,, Hoe noemde je dat SC topic of ..??quote:Op woensdag 24 december 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is soms lastig. Als iemand bijvoorbeeld zegt: goede topic. Bedoelt hij dan deel 504 of alle delen?quote:
Laatste deel meestalquote:Op woensdag 24 december 2014 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is soms lastig. Als iemand bijvoorbeeld zegt: goede topic. Bedoelt hij dan deel 504 of alle delen?
Moeilijk? Eigenlijk onnozel terwijl ie het gewoon weet..quote:Op woensdag 24 december 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
Brain, wat een moeilijke vragen weer midden in de nacht.
Ik weetz. Dat zijn de grote vragen des levens.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
Brain, wat een moeilijke vragen weer midden in de nacht.
Zo kan je het ook omschrijven.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeilijk? Eigenlijk onnozel terwijl ie het gewoon weet..
Dat vind ik geen grote vragen hoor, maar voor jouw leven misschien wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weetz. Dat zijn de grote vragen des levens.
Nee, echt niet. Ik wil het gewoon weten. Een boek heeft ook hoofdstukken en paragrafen maar ik begreep dat je alle delen van deze sc topic noemt maar ook alleen deel 504.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeilijk? Eigenlijk onnozel terwijl ie het gewoon weet..
De alcohol begint net weer te werken.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is toch geen newbie toch? EN uit de UTO SC .. het zal wel ik ga tegen 5 uur pitten
Klopt geen newbie. En doe dat, slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is toch geen newbie toch? EN uit de UTO SC .. het zal wel ik ga tegen 5 uur pitten
Zal proberen om het uit te leggen.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar de sc in zijn geheel is ook een topic?
Ja dat begrijp ik. Volgens mij heb je meer gezopen als ik. Het gaat erom wat een topic is. Zijn er verschillende benamingen voor de hele sc en alleen dit hoofdstuk (504). Noem je dat beide een topic?quote:Op woensdag 24 december 2014 04:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal proberen om het uit te leggen.
Omdat al die users op Fok! nogal offtopic reageren vaak in serieuze tipocs, heeft zowat elk subforum een SC in het leven geroepen om daarmee de grootste werklast van de vrijwillig modjes wat weg te nemen.
Wat snap je niet aan het begrip Slowchat, lullen in de ruimte.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Volgens mij heb je meer gezopen als ik. Het gaat erom wat een topic is. Zijn er verschillende benamingen voor de hele sc en alleen dit hoofdstuk (504). Noem je dat beide een topic?
quote:Op woensdag 24 december 2014 04:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het begrip Slowchat, lullen in de ruimte.
quote:Op woensdag 24 december 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds mijn zus kinderen heeft vind ik ze ook wel leuk. De hare iig.
En ik vind het ook erg leuk om ze te plagen.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gelukkig maar dan, dat je die in ieder geval wel leuk vind.
Dat weet ik. En daar ben je ook oom voor, dan mag dat ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En ik vind het ook erg leuk om ze te plagen.
Baby's vind ik niks aan maar als het andere dingen kan naast pissen, poepen en janken dan is het leuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds mijn zus kinderen heeft vind ik ze ook wel leuk. De hare iig.
Tot nu moet ie steeds lachen als opa langskomt.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En ik vind het ook erg leuk om ze te plagen.
Ze heeft 2 meisjes. Een van 4 en een van 2. Die van 2 praat nog niet, die van 4 half Engels, half Nederlands. Dat is wel schattig.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Baby's vind ik niks aan maar als het andere dingen kan naast pissen, poepen en janken dan is het leuk.
Deze is net een jaar, wijst dan met vinger en doet uh uh.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze heeft 2 meisjes. Een van 4 en een van 2. Die van 2 praat nog niet, die van 4 half Engels, half Nederlands. Dat is wel schattig.
Nog ff en hij kan lopen, dan mag ie met opa mee op stap.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kinderen zijn soms gemeen. Aaah, nee hoor, die kleintjes zijn nog zo leuk.
Dat is zo leuk, als ze gaan lopen.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nog ff en hij kan lopen, dan mag ie met opa mee op stap.
Die van 2 is erg langzaam met taalontwikkeling. Die andere sprak al veel eerder. Maar ze begrijpt wel een hoop. Dat is wel vreemd. Als mijn zus bijvoorbeeld zegt: Gooi dat maar in de prullenbak, dan doet ze dat soms en zo weet ze wel meer betekenissen van woorden.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is net een jaar, wijst dan met vinger en doet uh uh.
Een jaar oud weten ze al meer dan je denkt.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die van 2 is erg langzaam met taalontwikkeling. Die andere sprak al veel eerder. Maar ze begrijpt wel een hoop. Dat is wel vreemd. Als mijn zus bijvoorbeeld zegt: Gooi dat maar in de prullenbak, dan doet ze dat soms en zo weet ze wel meer betekenissen van woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |