quote:Op woensdag 24 december 2014 04:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het begrip Slowchat, lullen in de ruimte.
quote:Op woensdag 24 december 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds mijn zus kinderen heeft vind ik ze ook wel leuk. De hare iig.
En ik vind het ook erg leuk om ze te plagen.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gelukkig maar dan, dat je die in ieder geval wel leuk vind.
Dat weet ik. En daar ben je ook oom voor, dan mag dat ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En ik vind het ook erg leuk om ze te plagen.
Baby's vind ik niks aan maar als het andere dingen kan naast pissen, poepen en janken dan is het leuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds mijn zus kinderen heeft vind ik ze ook wel leuk. De hare iig.
Tot nu moet ie steeds lachen als opa langskomt.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En ik vind het ook erg leuk om ze te plagen.
Ze heeft 2 meisjes. Een van 4 en een van 2. Die van 2 praat nog niet, die van 4 half Engels, half Nederlands. Dat is wel schattig.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Baby's vind ik niks aan maar als het andere dingen kan naast pissen, poepen en janken dan is het leuk.
Deze is net een jaar, wijst dan met vinger en doet uh uh.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze heeft 2 meisjes. Een van 4 en een van 2. Die van 2 praat nog niet, die van 4 half Engels, half Nederlands. Dat is wel schattig.
Nog ff en hij kan lopen, dan mag ie met opa mee op stap.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kinderen zijn soms gemeen. Aaah, nee hoor, die kleintjes zijn nog zo leuk.
Dat is zo leuk, als ze gaan lopen.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nog ff en hij kan lopen, dan mag ie met opa mee op stap.
Die van 2 is erg langzaam met taalontwikkeling. Die andere sprak al veel eerder. Maar ze begrijpt wel een hoop. Dat is wel vreemd. Als mijn zus bijvoorbeeld zegt: Gooi dat maar in de prullenbak, dan doet ze dat soms en zo weet ze wel meer betekenissen van woorden.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is net een jaar, wijst dan met vinger en doet uh uh.
Een jaar oud weten ze al meer dan je denkt.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die van 2 is erg langzaam met taalontwikkeling. Die andere sprak al veel eerder. Maar ze begrijpt wel een hoop. Dat is wel vreemd. Als mijn zus bijvoorbeeld zegt: Gooi dat maar in de prullenbak, dan doet ze dat soms en zo weet ze wel meer betekenissen van woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |