Gaat lekker. Ik kreeg gister een appje weer van een oude date (de Brabo, voor de kenners), of ik weer af wilde spreken. Heb ja gezegd, maar dan wel voor eind januari. Weet nog niet of ik echt doorzet thoquote:Op maandag 29 december 2014 09:38 schreef douche-eendje het volgende:
T schijnt dat ik nog een date geregeld heb. Ofzo..
das kut hoor. 24, dan ben je net klaar met je studie en begin je je te realiseren wat een dom gedoe dat allemaal was met die verenigingen enzo, en dan met iemand daten die die hele fase nog door moet.quote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn chicks van 20 die mannen van boven de 30 daten, dus ik denk dat zij er niet zo mee zal zitten
Ik denk niet dat dat verenigingsmeisjes zijn.. die gaan er wel met een leuke medestudent vandoor.quote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
das kut hoor. 24, dan ben je net klaar met je studie en begin je je te realiseren wat een dom gedoe dat allemaal was met die verenigingen enzo, en dan met iemand daten die die hele fase nog door moet.
Niet iedereen gaat dezelfde fase door.quote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
das kut hoor. 24, dan ben je net klaar met je studie en begin je je te realiseren wat een dom gedoe dat allemaal was met die verenigingen enzo, en dan met iemand daten die die hele fase nog door moet.
Precies, dat gebeurt in die fase toch allemaal binnen de vereniging. Eerstejaars-meisjes die gaan voor de prominente figuren in bestuursfuncties etc, die gaan juist amper met 'burgers' daten.quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat verenigingsmeisjes zijn.. die gaan er wel met een leuke medestudent vandoor.
Kerels die zich de ballen uit de broek neuken ook niet hequote:Op maandag 29 december 2014 11:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dat gebeurt in die fase toch allemaal binnen de vereniging. Eerstejaars-meisjes die gaan voor de prominente figuren in bestuursfuncties etc, die gaan juist amper met 'burgers' daten.
Maargoed, gasten van 30+ die een vriendinnetje hebben van 19 of 20...daar is eigenlijk ook altijd wel iets mee aan de hand. Helemaal sjofel zijn ze nooit. #overéénkam #maarikhebwelgelijk
Ah dat viel me op.quote:Op maandag 29 december 2014 11:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dat gebeurt in die fase toch allemaal binnen de vereniging. Eerstejaars-meisjes die gaan voor de prominente figuren in bestuursfuncties etc, die gaan juist amper met 'burgers' daten.
Maargoed, gasten van 30+ die een vriendinnetje hebben van 19 of 20...daar is eigenlijk ook altijd wel iets mee aan de hand. Helemaal sjofel zijn ze nooit. #overéénkam #maarikhebwelgelijk
Over 2 weken is de hele "romantische sfeer" weer om gegooid en mogen we ons zelf weer opmaken voor carnaval en valentijn.quote:Op maandag 29 december 2014 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg ook zin in een nieuwe date![]()
het zullen de feestdagen wel zijn
meid?quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Over 2 weken is de hele "romantische sfeer" weer om gegooid en mogen we ons zelf weer opmaken voor carnaval en valentijn.
Genoeg tijd om dus een date te scoren meid
Meid, jongedame.... elke vrouw hoort liever wat anders.....quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meid?
Ik heb al iemand voor de romance hoor dus daar word ik niet heel erg door beinvloed
quote:Op maandag 29 december 2014 14:10 schreef K44S het volgende:
Meid, jongedame.... elke vrouw hoort liever wat anders.....
Maar je wil alsnog gaan date? Dus ik begrijp dat je een fuckbuddy hebt ?
Hoe helpt een fb in de romantiek?quote:Op maandag 29 december 2014 14:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Meid, jongedame.... elke vrouw hoort liever wat anders.....
Maar je wil alsnog gaan date? Dus ik begrijp dat je een fuckbuddy hebt ?
http://ikzoekbaas.dierenb(...)n/dierenasiel/48/katquote:Op maandag 29 december 2014 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zwaai heen en weer tussen "seks is vies m'n libido is dood" en "HOOOOOOLD MEEEEEEEE"
Geen idee,nog geen ervaring mee.quote:Op maandag 29 december 2014 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe helpt een fb in de romantiek?
Nee ik heb een vriend. En ja ik vind daten nog steeds leuk en doe het nog steeds. En nee ik ga niet vreemd, mijn lief vind het ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |