Vertelquote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah. Tijdje best actief aan het daten geweest, maar nu al een hele tijd niet meer. De laatste date die ik heb gehad was wel erg ja. Eerste keer dat ik spontaan 'ziek' ben geworden tijdens een date en naar huis ben gevlucht.
Mwah, niet de moeite waard. Zo'n geval dat zich online compleet anders voordeed dan in het echt met foto's uit een erg gunstige hoek. In het echt liep ik hem namelijk 2x voorbij voordat ik hem uberhaupt herkende.quote:
heerlijk akwardquote:Op zondag 28 december 2014 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, niet de moeite waard. Zo'n geval dat zich online compleet anders voordeed dan in het echt met foto's uit een erg gunstige hoek. In het echt liep ik hem namelijk 2x voorbij voordat ik hem uberhaupt herkende.
Ligt er aan wat voor avontuur je wil hequote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Wat voor avonturen zal ik nu toch weer gaan beleven...![]()
Ah,herkenbaar. Zo'n date had ik een maand of twee geleden ook. Je hebt nu beter gezocht?quote:Op zondag 28 december 2014 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, niet de moeite waard. Zo'n geval dat zich online compleet anders voordeed dan in het echt met foto's uit een erg gunstige hoek. In het echt liep ik hem namelijk 2x voorbij voordat ik hem uberhaupt herkende.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Fripsel het volgende:
Volgens mij heb ik een Fokker op Tinder. Zijn openingszin gaat over hoe lelijk hij kort fel gekleurd haar vind en of ik dat toch niet van plan was te gaan doen..
Ben nu met een hele leuke meid aan het chatten op Paiq, maar het probleem is dat we elkaar niet zó vaak mee praat als met die meid waar ik dus nog een beetje moeite mee heb...quote:Op zondag 28 december 2014 13:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leuke(re) dame vinden en je bent haar zo vergeten.
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat had ook een heel flink verslag voor je studie kunnen zijn
Misschien een rare vraag hoor maar je scharrelde toch alleen met je date? Als je meer had gewild had je dat moeten zeggen, is het niet meer een ego-dingetje?quote:Op zondag 28 december 2014 21:15 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ben nu met een hele leuke meid aan het chatten op Paiq, maar het probleem is dat we elkaar niet zó vaak mee praat als met die meid waar ik dus nog een beetje moeite mee heb...
Daar had ik serieus periodes mee dat we 10-15,000 berichten verstuurde in een weekend op Whatsapp... Dat ging écht nergens meer over.. Gesprekken vielen nooit stil.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:47 schreef Fripsel het volgende:
Volgens mij heb ik een Fokker op Tinder. Zijn openingszin gaat over hoe lelijk hij kort fel gekleurd haar vind en of ik dat toch niet van plan was te gaan doen..
Ik wilde ook meer, heb ik haar gemeld, toen zei ze dat er ook zeker wel iets tussen ons speelde wat meer was dan friends with benefits (in het begin that is) maar dat ze het nog geen naam wilde geven..quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag hoor maar je scharrelde toch alleen met je date? Als je meer had gewild had je dat moeten zeggen, is het niet meer een ego-dingetje?
Wat niet wegneemt dat als je een leuk contact hebt (of scharrel) dat je dat kunt missen hoor, leuke gesprekken. Maar gewoon niet gaan vergelijken joh.
Zit je tampon verkeerd? Er word toch om wat meer details gevraagd? Ik kan het nou eenmaal niet wat simpeler uitdrukken.quote:Op maandag 29 december 2014 00:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je dan de volgende keer gewoon even je moeder bellen. Want dit heeft allemaal geen reet met het doel van dit topic te maken.
Nee poes. Jij zit verkeerd. Zoek een ander topic voor je misere.quote:
Is er gezoend?quote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Nice!
Morgen date 2 met de date van gisteren
Ik ben wel gewoon lekker aan het datenquote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee poes. Jij zit verkeerd. Zoek een ander topic voor je misere.
De wat vastere posters doen hier ook wel eens huilie, zolang het niet de spuigaten uitloopt vind ik het wel meevallen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je dan de volgende keer gewoon even je moeder bellen. Want dit heeft allemaal geen reet met het doel van dit topic te maken.
Heb het niet allemaal feit voor feit meer gelezen hoor. Er is een topic voor ludduvuddu, misschien een idee?quote:Op maandag 29 december 2014 00:58 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon lekker aan het datenMaar als iemand mij vraagt om meer info dan ga ik daar gewoon op in logischerwijs, ben hier totaal niet om het topic om zeep te helpen, verre van
![]()
Nee, ik wil me er niet meer druk om gaan maken eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De wat vastere posters doen hier ook wel eens huilie, zolang het niet de spuigaten uitloopt vind ik het wel meevallen.
[..]
Heb het niet allemaal feit voor feit meer gelezen hoor. Er is een topic voor ludduvuddu, misschien een idee?
Was meer een tip om niet zo te vergelijken. Gewoon leuk chatten en dan heb je vanzelf wel weer eens een date te pakken.
Mooi toch, succes!quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Nee, ik wil me er niet meer druk om gaan maken eigenlijk
Ben wat ik al zei leuk met een meid aan het chatten via Paiq en dat verloopt prima, nog geen nummers uitgewisseld dus de gesprekken verlopen soms wat langzaam omdat we niet constant op die site zitten, maar de gesprekken die we hebben verlopen zonder moeite.
Vergeet vertelbijeenvrijduidelijkgedefinieerdevraagwaaransicheenantwoordvan5woordenvolstaatmaargelijkjehalvelevensverhaalalswareheteenwarewoensdagavondfilmtopic niet!quote:Op maandag 29 december 2014 07:41 schreef ook_gek het volgende:
Dus het is ondertussen een inline date, tinder, daten algemeen, ze wilt alleen maar klootzakken ipv lieve jongens en..... Liefdes verdriet topic geworden?
Gaat lekker. Ik kreeg gister een appje weer van een oude date (de Brabo, voor de kenners), of ik weer af wilde spreken. Heb ja gezegd, maar dan wel voor eind januari. Weet nog niet of ik echt doorzet thoquote:Op maandag 29 december 2014 09:38 schreef douche-eendje het volgende:
T schijnt dat ik nog een date geregeld heb. Ofzo..
das kut hoor. 24, dan ben je net klaar met je studie en begin je je te realiseren wat een dom gedoe dat allemaal was met die verenigingen enzo, en dan met iemand daten die die hele fase nog door moet.quote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn chicks van 20 die mannen van boven de 30 daten, dus ik denk dat zij er niet zo mee zal zitten
Ik denk niet dat dat verenigingsmeisjes zijn.. die gaan er wel met een leuke medestudent vandoor.quote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
das kut hoor. 24, dan ben je net klaar met je studie en begin je je te realiseren wat een dom gedoe dat allemaal was met die verenigingen enzo, en dan met iemand daten die die hele fase nog door moet.
Niet iedereen gaat dezelfde fase door.quote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
das kut hoor. 24, dan ben je net klaar met je studie en begin je je te realiseren wat een dom gedoe dat allemaal was met die verenigingen enzo, en dan met iemand daten die die hele fase nog door moet.
Precies, dat gebeurt in die fase toch allemaal binnen de vereniging. Eerstejaars-meisjes die gaan voor de prominente figuren in bestuursfuncties etc, die gaan juist amper met 'burgers' daten.quote:Op maandag 29 december 2014 10:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat verenigingsmeisjes zijn.. die gaan er wel met een leuke medestudent vandoor.
Kerels die zich de ballen uit de broek neuken ook niet hequote:Op maandag 29 december 2014 11:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dat gebeurt in die fase toch allemaal binnen de vereniging. Eerstejaars-meisjes die gaan voor de prominente figuren in bestuursfuncties etc, die gaan juist amper met 'burgers' daten.
Maargoed, gasten van 30+ die een vriendinnetje hebben van 19 of 20...daar is eigenlijk ook altijd wel iets mee aan de hand. Helemaal sjofel zijn ze nooit. #overéénkam #maarikhebwelgelijk
Ah dat viel me op.quote:Op maandag 29 december 2014 11:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dat gebeurt in die fase toch allemaal binnen de vereniging. Eerstejaars-meisjes die gaan voor de prominente figuren in bestuursfuncties etc, die gaan juist amper met 'burgers' daten.
Maargoed, gasten van 30+ die een vriendinnetje hebben van 19 of 20...daar is eigenlijk ook altijd wel iets mee aan de hand. Helemaal sjofel zijn ze nooit. #overéénkam #maarikhebwelgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |