Dan is het goed toch? Leuk Nikkie!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
daarom heb k ook ja gezegd.. tis maar een benaming.. is gewoon mn bindingsangst die de kop opsteekt dat ik voorzichtig ben in mn woordkeus.. heb nog geen grote negatieve dingen van hem ontdekt
ja gezegd? Hij vroeg je ten huwelijk? Of kreeg je zo'n ouderwets briefje met 'wil je verkering?'quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
daarom heb k ook ja gezegd.. tis maar een benaming.. is gewoon mn bindingsangst die de kop opsteekt dat ik voorzichtig ben in mn woordkeus.. heb nog geen grote negatieve dingen van hem ontdekt
Ik kende haar al langer, al waren we het contact verloren. Maar als je me zelfs aan het schaatsen krijgt terwijl ik werkelijk geen ene fuck geef of ik nu wel of niet op mijn smoel ga heb je een verdomd sterk effect op me, dus eh, ja. Ik bleef tot mijn eigen verbazing overeind zelfs. Goed, ik zag eruit als een rondzwalkende Frankenstein, maar na 80 jaar niet meer op die dingen te hebben gestaan mag dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:24 schreef -Splash- het volgende:
Wait whut? Heeft HJ een vriendin? Of heeft hij het daten opgegeven?
Welke? Nog steeds die ene waar je al jaren mee aanrommelt of was dat helemaal klaar nu?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef BeamofLight het volgende:
En hier voor de 4e keer samen op vakantie met haar.
Niks mis met paardrijden toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Weissman het volgende:
Aan het chatten met een speeddate op Paiq; interesse's ''paardrijden''.
Ik wil inderdaad dit jaar wel eens afzwaaien in dit topic. Al zal ik altijd blijven teruglezen, denk ik. Nostalgiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Like that will ever happen.En Eef en Q moeten nog aan de man!
Die schrijfster?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef BeamofLight het volgende:
En hier voor de 4e keer samen op vakantie met haar.
'Ik wil jouw Stallion wel zijn'quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Weissman het volgende:
Ze vroeg wat mijn hobby's waren, waar op ik antwoordde met ''vrouwen''. Vond ze volgens mij niet leuk, werd gelijk geblokkeerdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:45 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ik wil jouw Stallion wel zijn'
Nat slipje gegarandeerd
Doen! En inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad dit jaar wel eens afzwaaien in dit topic. Al zal ik altijd blijven teruglezen, denk ik. Nostalgie![]()
Leuk trouwens, van je date!
Klinkt goed man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kende haar al langer, al waren we het contact verloren. Maar als je me zelfs aan het schaatsen krijgt terwijl ik werkelijk geen ene fuck geef of ik nu wel of niet op mijn smoel ga heb je een verdomd sterk effect op me, dus eh, ja. Ik bleef tot mijn eigen verbazing overeind zelfs. Goed, ik zag eruit als een rondzwalkende Frankenstein, maar na 80 jaar niet meer op die dingen te hebben gestaan mag dat.
Dat laatste wat je zegt klopt ook. Ik was net een paar weken totaal klaar met daten, het hing me de keel uit en toen kwam ik haar weer tegen met alle gevolgen van dien. Ongelofelijk ironisch wel...
Nu weer thuis na er het grootste deel van afgelopen week te hebben gespendeerd. De week ging echt te hard.
Nee man.. 6 dates... zo snel hoeft het van mij toch niet te gaan.quote:
Het werd wel wat te burgelijk, dus nu gaan we eerst weer epic dingen doen hoor...quote:
uhmm uit mn eigen gemeente hihi.. net een dorpje verderquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dan is het goed toch? Leuk Nikkie!Waar komt hij vandaan?
geen briefje maar wel heel schattig gevraagdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja gezegd? Hij vroeg je ten huwelijk? Of kreeg je zo'n ouderwets briefje met 'wil je verkering?'
Wat staat er behalve sport eigenlijk vaak bij interesses?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Weissman het volgende:
Muziek, boeken, TV-programma's, gerechten, beroepen, steden etc.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:08 schreef Chai het volgende:
Wat staat er behalve sport eigenlijk vaak bij interesses?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |