Dat was twee dates terug. Mijn huidige date is geen fokster, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zei hij niet laatst ook toevallig een fokster te daten?
HJ is onder de pannen Splashje, wel bijblijven he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:24 schreef -Splash- het volgende:
Wait whut? Heeft HJ een vriendin? Of heeft hij het daten opgegeven?
nope helaas... bij mij is t wat sneller gegaan dan ik eigenlijk wilde... maar t zit geloof ik wel goedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 07:43 schreef -Splash- het volgende:
Wait what?! What has happened?!
Hj bezet... Nikkie bezet.. Mijn hele Fok!-wereld stort in....
Nu moet ik teruglezen... Je kan ook geen sabbatical nemen hier he.
Je hebt er niet echt vertrouwen inquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope helaas... bij mij is t wat sneller gegaan dan ik eigenlijk wilde... maar t zit geloof ik wel goed
haha doe ik al best veel hoor.. maar ach we zagen elkaar al best veel dus de stempel ontbrak alleen nog maar..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:19 schreef -Splash- het volgende:
Eh ja... je kan toch zelf op die rem trappen?
als je alles uit de weg wilt gaan... wat doe je hier dan??quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Start in godesnaam niet die discussie
Ja, maar dan nog.. .als jij er nog niet klaar voor bent dan kan je dat toch ook uitleggen? Het is maar een benaming..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha doe ik al best veel hoor.. maar ach we zagen elkaar al best veel dus de stempel ontbrak alleen nog maar..
Like that will ever happen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
Nu is het nog wachten tot uberdater Silenus ook onder de plak zit....dat zal dan ook het einde van deze reeks zijn.
daarom heb k ook ja gezegd.. tis maar een benaming.. is gewoon mn bindingsangst die de kop opsteekt dat ik voorzichtig ben in mn woordkeus.. heb nog geen grote negatieve dingen van hem ontdektquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. .als jij er nog niet klaar voor bent dan kan je dat toch ook uitleggen? Het is maar een benaming..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |