SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
STEMMEN OP JOUW FAVORIETE UTO-USER!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Stembuswooblabalurg![]()
goed geregeld van Lot
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
vannacht gaan ze die banner verneuken
hoor ik net jowie en wilco zeggen
brilletje snorretje erop tekenenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
ze moeten er een dikke moustache op tekenen Enzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
wilco en joey gaan erop tekenen![]()
![]()
Ik zeg : Doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
Voor mensen die moeilijk kunnen kakkenquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
met dezelfde lelijke foto er op als bij de pest campagne.quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
en logo van de keurslagerquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ze moeten er een dikke moustache op tekenen Enzo![]()
![]()
![]()
een zwart tandje doen ze ook,gaat de productie dit wel toe laten .ik hoop van welquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ze moeten er een dikke moustache op tekenen Enzo![]()
![]()
Eerst zien, dan geloven. Die grote bekken altijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
wilco en joey gaan erop tekenen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dat was natuurlijk wel te verwachten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
geleuf de gij da?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef bull1966 het volgende:
vannacht gaan ze die banner verneuken
hoor ik net jowie en wilco zeggen
brilletje snorretje erop tekenen
wordt wel een stokje voor gestoken."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Lot heeft nog nooit gepest, maar deze poster is er alleen om haar zelfvertrouwen te laten krijgen
SOONY![]()
Dan zijn de rapen gaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel te verwachten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat een vals rot pestkind.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef aimbotguru het volgende:
Bolle laat t zelfs aan de fles zien,dus speciaal om Gio te naaien
tot op het laatste moment kan ze niet sportief zijn."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
waar is Maurice de Hond als je hem nodig hebt ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef aimbotguru het volgende:
Bolle laat t zelfs aan de fles zien,dus speciaal om Gio te naaien![]()
![]()
anti dingen erop zettenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef DKUp het volgende:
Ik zou stront over dat spandoek flikkeren![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef chufi het volgende:
Een teiltje van 150 x 150 kost 70E
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ernaast, dan kan ze je nooit pakken dat je 'haar' spandoek gemold hebquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Varkens neus en oren erop spuitenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef DKUp het volgende:
Ik zou stront over dat spandoek flikkerenI will do what i must !!![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
volgens mij verkoopt de keurslager geen afgekeurd varkensvlees![]()
half om half gehakt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Varkens neus en oren erop spuitenwie kan dat ff maken hier
![]()
![]()
ik ben heel beschaafd maar inwendig... en het zal wel weer een "leuk" script zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat is wel de meest ingehouden kwalificatie van dat kind wat ik kan bedenken"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
die kunnen ze er natuurlijk ook tegenaan gooienquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef DKUp het volgende:
Ik ben echt sprakeloos, die tampon en nu dit weer![]()
![]()
![]()
How low can you go,idd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef DKUp het volgende:
Ik ben echt sprakeloos, die tampon en nu dit weer
nee hoor, zeggen dat iemand wat goed regelt maakt je geen fanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
kijk,we hebben hier een lot-fanThere's a virus in my system
is idd een typische lot actie dit....quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, zeggen dat iemand wat goed regelt maakt je geen fan![]()
![]()
jij?!quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef renevanlaaren het volgende:
welke foto shopper kan hem even aanpassen als varken"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
gio weet wat zoiets ongeveer kost
net ff gekeken voor een bedrukt zeil 2.5 bij 5 meter
ben je zeker een dikke ¤200 voor kwijtIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Dat stuk proleet houdt niet van spelletjes.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
DDM sssst het staat er heel kleinquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:42 schreef aimbotguru het volgende:
Valt me mee,dat er geen "rotte muis" logo op staat
SOONY![]()
Mag vast niet ,is pesten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:43 schreef asini het volgende:
Ik ben benieuwd wat de ZK ze vanavond met dat spandoek gaan laten doen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:43 schreef asini het volgende:
Ik ben benieuwd wat de ZK ze vanavond met dat spandoek gaan laten doen
SOONY![]()
RKV nu tegen Nicoline liegen dat ze het van poetsgeld betaald heeft.
Op deze cap zie je trouwens goed hoe dik RKV is, naast die andere hoeren.
wooblabalurg![]()
Lot: "Ze zeggen allemaal "ik speel geen spen en "liefde voor de dieren".
Was dit weer een sneer naar Isa?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek de verschillen.....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sorry ik zie ze niet...
[ Bericht 16% gewijzigd door DKUp op 23-12-2014 16:47:14 ]![]()
jij kan hem vat wel aanpassen met neus en orenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek de verschillen.....
[ afbeelding ]
[ Bericht 19% gewijzigd door DKUp op 23-12-2014 16:47:37 ]![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek de verschillen.....
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door DKUp op 23-12-2014 16:48:02 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het zou leuk zijn als er 15 van zulke spandoeken op de loods gehangen werden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:46 schreef asini het volgende:
[..]
Daarom juist.
Dan kunnen ze weer een keer in shownieuws.
nu slaat het als een tang op een varken.
en de febo lacht zich rot om al ons commentaar............................"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
dit is dus een tegen actie op gio
die buiten campagne zou voeren volgens het varkenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
O jee daar gaan ze weer, een paar vrouwen die denken te kunnen zingen en gitaar te spelen.
Ze zetten ze zich mooi voor lulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
goffer
is er geen stream buiten
op de zaag ofzoIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
als iemand die foto aan kan passen maak ik wel reclame voor gioquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:48 schreef bull1966 het volgende:
dit is dus een tegen actie op gio
die buiten campagne zou voeren volgens het varken![]()
![]()
![]()
Lot kan de hele loods wel aan de buitenkant behangen, maar als het niet in beeld wordt gebracht in de uitzendingen of op de streams heeft het natuurlijk geen effect.![]()
![]()
Zo lekker gewoon gebleven die meidquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek de verschillen.....
[ afbeelding ]
-Zullen we de varkens maar achterwege laten-
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
maar natuurlijk wordt het in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:49 schreef Verida het volgende:
Lot kan de hele loods wel aan de buitenkant behangen, maar als het niet in beeld wordt gebracht in de uitzendingen of op de streams heeft het natuurlijk geen effect.
je weet toch al wie er gaat winnen?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ze ziet er hier toch prima uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek de verschillen.....
[ afbeelding ]
-Zullen we de varkens maar achterwege laten-![]()
![]()
tja..............wie kent haar niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:50 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft haar naam er niet eens op staan"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
joey en wilco willen dat doen,maar of het magquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar?! Gvd, vannacht beschilderen. Als ze dat niet doen zijn het hommo's allemaal![]()
![]()
Tuurlijk wel, die moeten tv gaan makenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
joey en wilco willen dat doen,maar of het mag
SOONY![]()
Ze heeft hem gekocht van haar "poetsgeld"quote:Ze kon alleen de kleine betalen ...maar als ze de grote kon krijgen zou ze het verschil als ze gaat winnen bijbetalen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
is zeker net de padvinderij van vroeger.quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ik zie haar nooit poetsenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze heeft hem gekocht van haar "poetsgeld"Ze kon alleen de kleine betalen ...maar als ze de grote kon krijgen zou het verschil als ze gaat winnen bijbetalen
![]()
![]()
Mogen? geen wetten, geen regels! Afstraffen die holprop!quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
joey en wilco willen dat doen,maar of het mag![]()
![]()
het is net een willekeurig radiostation in december, maar dan vals.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:53 schreef heks29 het volgende:
[..]
is zeker net de padvinderij van vroeger.![]()
![]()
Klopt, ze voelt zich enorm goed nu. Waarom is een raadsel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
Kijk Lot zelfvoldaan en trots zitten ...wooblabalurg![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
jij kan hem vat wel aanpassen met neus en oren![]()
![]()
allemaal gescipt,we weten allemaal wie dit betaald heeft kom op zeg !quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze heeft hem gekocht van haar "poetsgeld"Ze kon alleen de kleine betalen ...maar als ze de grote kon krijgen zou ze het verschil als ze gaat winnen bijbetalen
![]()
WTF is dit?????quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek de verschillen.....
[ afbeelding ]
-Zullen we de varkens maar achterwege laten-
Gaan we ineens politiek correct worden, of zijn er dreigementen geuit vanuit de familie van La Cerda?![]()
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Ach ach heeft ze de maffiosi weer geroepen vanwege pestenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WTF is dit?????
Gaan we ineens politiek correct worden, of zijn er dreigementen geuit vanuit de familie van La Cerda?![]()
![]()
Je ging ook wel ver LS .....quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WTF is dit?????
![]()
De varkens moet je achterwege laten hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:00 schreef Baconbus het volgende:
Biggetje op de foto. Gezellig. Alleen 't hoofd toch?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze is ook net zo breed,als ze dik is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:59 schreef Baconbus het volgende:
Ze moet de hele tijd alles goed zetten want het blubbert nu alle kanten op.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
De varkens moet je achterwege laten hoorwooblabalurg![]()
-Zullen we biggetje maar even achterwege laten?-quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:00 schreef Baconbus het volgende:
Biggetje op de foto. Gezellig. Alleen 't hoofd toch?![]()
[ afbeelding ]![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
-Zullen we biggetje maar even achterwege houden?-wooblabalurg![]()
waar is dat varken gebleven in
zoek de tien verschillen ???
ik was nog aan het zoekenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
La Cerda.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
-Zullen we biggetje maar even achterwege houden?-![]()
![]()
Zou die DDOS aanval van laatst van Walter geweest zijn; Boodschap: Geen varkens of biggengrappen meer over mijn honingmosseltje anders gaan jullie op zwart!![]()
![]()
Wat een kul.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is te grof, daarmee ga je echt over de grenswooblabalurg![]()
Nee,was Noord Korea.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:04 schreef Jian het volgende:
Zou die DDOS aanval van laatst van Walter geweest zijn; Boodschap: Geen varkens of biggengrappen meer over mijn honingmosseltje anders gaan jullie op zwart!
Ik wacht nog steeds in spanning af wanneer ze Colinda gaan vertellen dat ze al 6 jaar dood is.wooblabalurg![]()
ging ook een foto die LS naast een foto had gezet en zoek de verschillen erbij, dat mocht nietquote:There's a virus in my system
ojee filmpje in de maakquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:04 schreef Jian het volgende:
Zou die DDOS aanval van laatst van Walter geweest zijn; Boodschap: Geen varkens of biggengrappen meer over mijn honingmosseltje anders gaan jullie op zwart!![]()
![]()
![]()
Nah! Hoeveel foto's hebben we al niet gehad... Billy met die lelijke vent ...Ruud met zijn gorilla's...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ging ook een foto die LS naast een foto had gezet en zoek de verschillen erbij, dat mocht niet
Waarom dit dan niet zou mogen
fles zal wel al plannen nu aan het maken zijn voor weer een vliegtuigjeIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef bull1966 het volgende:
fles zal wel al plannen nu aan het maken zijn voor weer een vliegtuigje
tis offtopicquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Nah! Hoeveel foto's hebben we al niet gehad... Billy met die lelijke vent ...Ruud met zijn gorilla's...
Waarom dit dan niet zou mogenThere's a virus in my system
Dat het op die loods mag crashen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef bull1966 het volgende:
fles zal wel al plannen nu aan het maken zijn voor weer een vliegtuigje![]()
Kim Jong-Un heeft haar rug. 10/10 Noord-Koreanen zou kogeltje vangen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar Walter en Kim Jong-un, zijn matties hè, Lot kent hem ook, is ook een vriend van 'rwooblabalurg![]()
Ivan vindt die Kersttoestanden too much, de hele tijd die kerstmuziek alles is kerst. Ik ga wel met hem mee hoor, commercieel kutfeest dat overal door je strot geduwd wordt.![]()
Yep,Dino kent ze ook.Is een soort van Bilderberg Groep.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar Walter en Kim Jong-un, zijn matties hè, Lot kent hem ook, is ook een vriend van 'r
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Nah! Hoeveel foto's hebben we al niet gehad... Billy met die lelijke vent ...Ruud met zijn gorilla's...
Waarom dit dan niet zou mogenPrima dat er ook eens een grens wordt getrokken als het gaat om beledigen en zwartmakenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom dit dan niet zou mogen![]()
![]()
High Fivequote:Op dinsdag 23 december 2014 17:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kim Jong-Un heeft haar rug. 10/10 Noord-Koreanen zou kogeltje vangen.![]()
![]()
Joey rekent zichzelf tot de kanshebbers.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
broek weer een maat te klein zeker. wordt binnenkort weer zeuren en janken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:59 schreef Baconbus het volgende:
Ze moet de hele tijd alles goed zetten want het blubbert nu alle kanten op.
[ afbeelding ]
o nee, volgende week gaat ze weg. met de poet."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
SOONY![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
dan mag dit ook niet zekerquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
[..]
Prima dat er ook eens een grens wordt getrokken als het gaat om beledigen en zwartmaken![]()
![]()
zelfde rodn al die 'feestdagen' wekenlang reclames over gourmetten en vretenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef Jian het volgende:
Ivan vindt die Kersttoestanden too much, de hele tijd die kerstmuziek alles is kerst. Ik ga wel met hem mee hoor, commercieel kutfeest dat overal door je strot geduwd wordt.
Naomi is nog geen maand binnen en steeds maar zeuren over kleding make-up kopen Missen van Kerstsfeer![]()
lot het ...... is echt niet met campagne bezig binnen
echt niet
( zo wel oke ??????)It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef Jian het volgende:
Ivan vindt die Kersttoestanden too much, de hele tijd die kerstmuziek alles is kerst. Ik ga wel met hem mee hoor, commercieel kutfeest dat overal door je strot geduwd wordt.eens
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:12 schreef bull1966 het volgende:
lot het ...... is echt niet met campagne bezig binnen
echt niet
( zo wel oke ??????)
SOONY![]()
ïs pat nou weer aan het janken
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Eigenlijk niet,dit is geen commentaar.quote:
ik moest ff kijken op welke site ik zatquote:
dacht dat het de topio-chat was
en ik vind het wel moeilijkIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Collie spoort hem ook niet, nu staat ze weer innig omstrengeld met Patrick ppff dat mens leert het ook never.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een niks niks die Naomi, wat moeten we daar nu mee, welke idioot heeft die gecast dan, ... hij weer natuurlijk, die buttsmurf![]()
![]()
Eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Collie spoort hem ook niet, nu staat ze weer innig omstrengeld met Patrick ppff dat mens leert het ook never.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:05 schreef Baconbus het volgende:
Ik wacht nog steeds in spanning af wanneer ze Colinda gaan vertellen dat ze al 6 jaar dood is.![]()
![]()
![]()
Noem er eens een op die wel iets is daarquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:15 schreef Jian het volgende:
Wat een niks niks die Naomi, wat moeten we daar nu mee, welke idioot heeft die gecast dan, ... hij weer natuurlijk, die buttsmurfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noompje kan heel veel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:15 schreef Jian het volgende:
Wat een niks niks die Naomi, wat moeten we daar nu mee, welke idioot heeft die gecast dan, ... hij weer natuurlijk, die buttsmurf
Het zal wel aan het terrein liggen, het doet rare dingen met een mens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Collie spoort hem ook niet, nu staat ze weer innig omstrengeld met Patrick ppff dat mens leert het ook never.![]()
Wel als jij 'm plaatstquote:![]()
![]()
Pfff om misselijk van te worden. Col trapt er weer in, op zo n manier verdient ze het om weer in een val van verderf te vallen. Had haar slimmer ingeschat.na al die tegenslagen trap je toch niet meer in dit soort mannen![]()
Dom wijf is het gewoobquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het zal wel aan het terrein liggen, het doet rare dingen met een mens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
True, maar dit is wel heel grijs hoor, godsamme zit helemaal niks bijquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noem er eens een op die wel iets is daar![]()
![]()
En vooral na die brieven van thuisquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:17 schreef maryo55 het volgende:
Pfff om misselijk van te worden. Col trapt er weer in, op zo n manier verdient ze het om weer in een val van verderf te vallen. Had haar slimmer ingeschat.na al die tegenslagen trap je toch niet meer in dit soort mannen
Ze moet straks niet weer moeilikj gaan doen bij de zoveelste bui van Patje,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedzo Ivan.... Die mails duren inderdaad 4 dagen. Ik kreeg over die Spaanse lessen een mail van Gio pas op zondagochtend. Die hij dinsdag na het CENTRAAL al had verstuurd. En mijn antwoord hebben ze zelfs helemaal geblokkeerd.![]()
Jammer, ze hebben Patrick niet hard genoeg op zijn bek geslagen helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een lelijk monster is die Col toch ook, zie haar nu staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die dikke volgevreten egoïstische egocentrische rancuneuze charlotte
zit wel overal d'r actie te verdedigen
ze weet dus dat het niet helemaal ok isIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Nog niet geprikkeld genoeg helaasquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:22 schreef tonja het volgende:
De toon van Parapatje wordt al wat geprikkelderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
iedereen is campagne aan het voeren ....quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:22 schreef bull1966 het volgende:
zit wel overal d'r actie te verdedigen
ze weet dus dat het niet helemaal ok is
Zij niet het is meer een soort grap en iedereen stemt toch voor Gio... Maar nee ze is er niet mee bezig ..![]()
noem eens een campagne van iemand anders op binnen de loods ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
iedereen is campagne aan het voeren ....
Zij niet het is meer een soort grap en iedereen stemt toch voor Gio... Maar nee ze is er niet mee bezig ..It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Wat hadden de andere bewoners te zeggen over die afschuwelijke spandoek?
En wat laat ze zich kennen zeg....als enige...triest figuur zo.![]()
Gio zijn vader ,voert campagne buiten de Loods.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
noem eens een campagne van iemand anders op binnen de loods ?
Zoiets vroeg Mark aan Lot.. Geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
noem eens een campagne van iemand anders op binnen de loods ?
Blablab mensen die opeens aardig doen en wel werken e bla bla ,,,, Eigenlijk wat ze zelf doet dus![]()
Voor een halve schutter zuigt ze het laken in je reet.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
heeft gio dat geregeld binnen de loodsquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gio zijn vader ,voert campagne buiten de Loods.
hij kan daar niets aan doenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor een halve schutter zuigt ze het laken in je reet.
En Isa ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gio zijn vader ,voert campagne buiten de Loods.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Vindt het meer een afgang.....laat zo zien dat ze een egoist is. Het is wat anders als andere bewoners ook iets hadden bedacht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:23 schreef abhinnaya het volgende:
Dat spandoek is ook een topactie van haar![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:27 schreef bull1966 het volgende:
[..]
heeft gio dat geregeld binnen de loods
hij kan daar niets aan doen
Kost wat maar denk dat ze hierdoor zich zelf in de vingers snijd met stemmen krijgen. Hebberd steeds maar zeggen dat ze hoopt dat Hem (V) wint. Had ze zo iets moeten maken voor Hem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:23 schreef abhinnaya het volgende:
Dat spandoek is ook een topactie van haar![]()
Puree Mafiaquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Nico had 2 netten tomaten, helaas pleite.![]()
zelfde verhaalquote:
hebben de bewoners zelf niets aan geregeldIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
De familie zal het wel geniaal vinden. uhhhhhh wacht......daar komt dit natuurlijk van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het meer een afgang.....laat zo zien dat ze een egoist is. Het is wat anders als andere bewoners ook iets hadden bedacht.![]()
verteld ff aan de mensen van wie ze geld geleend heeft
zodat ze het zelf ook weten
toch ??It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Taadaaaaah.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De familie zal het wel geniaal vinden. uhhhhhh wacht......daar komt dit natuurlijk van.
Hebben jullie ook met de streams dat alles dubbel gaat
EEn zin en dan weer terug naar dezelfde zin zo irritantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat de Dikke Beer ook nog wel met een campagne komt voor zijn honingzeugje.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik dacht dat ze goed kon koken. graag wilt dat het opgeruimd is en ? ja weet het eigenlijk niet meer Maar ik zie haar niets anders doen dan met haar fototoestel bezig zijn Achter Gio lopen en zuipen en wel heel erg veel zuipen. en oja in haar bed liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:27 schreef Ebinas het volgende:
Campagne Naomi: stem op mij , dan stem je op zittend denken rijk te worden.
[ afbeelding ]![]()
Ze moet nog wel even door poetsen voor haar banner
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kost wat maar denk dat ze hierdoor zich zelf in de vingers snijd met stemmen krijgen. Hebberd steeds maar zeggen dat ze hoopt dat Hem (V) wint. Had ze zo iets moeten maken voor Hem.![]()
![]()
En de moeder van Laura,wat gaat zij doen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat de Dikke Beer ook nog wel met een campagne komt voor zijn honingzeugje.
De familie van die toekan baalt al als ze haar zien komen met haar gitaar.
Goh..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
net zei ze dat ze het geleend had van lau en wilcoquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef snetje het volgende:
Ze moet nog wel even door poetsen voor haar banner
wilco en lau keken verbaasdIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Een ijskoude winter maken...... Ooh wachtquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de moeder van Laura,wat gaat zij doen?
SOONY![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
net zei ze dat ze het geleend had van lau en wilco
wilco en lau keken verbaasd![]()
![]()
Ze liegt vrij veel, maar het is allemaal een spelletje en ze zijn acteurs dus dan maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wilco en lau keken verbaasdwooblabalurg![]()
ik hoop in ieder geval dat wilco en jowie vannacht flink los gaan met verf en spuitbussenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Patrick wil maar een heel klein beetje en zegt met zielige stem "ik heb geen trek".
Wat nou weer......zucht......![]()
Ik bid NIE voor bruune bonen !!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:34 schreef Mirjam152 het volgende:
Weer in een serene bui?
[ afbeelding ]![]()
hij zei dat hij niet zoveel trek hadquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:34 schreef Mirjam152 het volgende:
Weer in een serene bui?
[ afbeelding ]
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Als ze maar niet Oink Oink ernaast tekenen, dan maak ik voor niks allemaal caps.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:34 schreef bull1966 het volgende:
ik hoop in ieder geval dat wilco en jowie vannacht flink los gaan met verf en spuitbussenwooblabalurg![]()
Misschien wel een heel vuil spelletje van Mark .... die laat Lot mooi haar gang gaan met uitgeven zodat ze zich zelf in der vingers snijd ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wilco en lau keken verbaasdWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
er staat niks op het programma vanavond en dus ook geen centraal.
Kunnen ze weer verder gaan met zich te pletter vervelenGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Aan het plaatje te zien wel, zelfs zijn bord eten lijkt een en al rust uit te stralenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:34 schreef Mirjam152 het volgende:
Weer in een serene bui?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of een "Andreatje" doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:34 schreef bull1966 het volgende:
ik hoop in ieder geval dat wilco en jowie vannacht flink los gaan met verf en spuitbussen
Spandoek weghalen/jatten en begraven in het bos.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:36 schreef Mirjam152 het volgende:
Zuchten en aandacht trekken, onze Pat.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
vanaf de eerste minuut kots kots kots![]()
Is pp het er niet mee eens?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
Pat scheur dat ding van de loods en flikker het over het hek klaar !!![]()
nog ff niet de streams afzetten
er gaat zo iets gebeuren
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Hij rukt de banner van de loods en zet de fik er inquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:38 schreef bull1966 het volgende:
er gaat zo iets gebeuren
[ afbeelding ]![]()
![]()
Collie doet alsof ze eten nodig heeft, dan heeft ze toch een beetje het gevoel dat ze bij de levenden hoort.wooblabalurg![]()
Leuke stunt van Charlotte, maar ze weet zelf toch ook wel dat de buitenwereld niks van haar moet hebben xD![]()
Ma wilde zo graag dat haar dochter bekend zou worden, dat is ze niet wel berucht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een ijskoude winter maken...... Ooh wacht
Lau met de losse handjes slaat oudere man
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef Baconbus het volgende:
Collie doet alsof ze eten nodig heeft, dan heeft ze toch een beetje het gevoel dat ze bij de levenden hoort.
SOONY![]()
Waar staat dat ergens?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:38 schreef Freule het volgende:
Ik heb net dat stuk gelezen van degene die in Utopia miss zou gaan , bizar gewoon![]()
Maar blijft het wel binnen dan, of valt het gewoon op de grond?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef Baconbus het volgende:
Collie doet alsof ze eten nodig heeft, dan heeft ze toch een beetje het gevoel dat ze bij de levenden hoort.![]()
Hopelijk vanavondquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij rukt de banner van de loods en zet de fik er in![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef renevanlaaren het volgende:
welke foto shopper kan hem even aanpassen als varken![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
[quote]Op dinsdag 23 december 2014 17:38 schreef bull1966 het volgende:
er gaat zo iets gebeuren
oke ,...
ben dr zo zat vanhij spingt van het dak
![]()
![]()
![]()
Ik wil hem over het hek tiefen hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Jammer, ze hebben Patrick niet hard genoeg op zijn bek geslagen helaasWerewolf![]()
Ze kan het wel naar binnen schuiven maar haar lichaam kan het simpelweg niet meer verwerken. Net als met mais dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar blijft het wel binnen dan, of valt het gewoon op de grond?wooblabalurg![]()
Maar ik zie dat Patrick nog in dezelfde trui zit als waar hij vannacht mee bij de koeien heeft geslapen. De douche heeft 'ie ook niet gezien?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja, en dat gekke wijf van hem er achteraan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik wil hem over het hek tiefen hehe![]()
![]()
???quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:38 schreef Freule het volgende:
Ik heb net dat stuk gelezen van degene die in Utopia miss zou gaan , bizar gewoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:41 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
net of Joey dat gefixst heeft die sneaky lach in de camera![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dan moet ze maar niet achterom kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze kan het wel naar binnen schuiven maar haar lichaam kan het simpelweg niet meer verwerken. Net als met mais dus.![]()
![]()
Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen, de aflevering is pas 2 dagen later.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:40 schreef asini het volgende:
Geen wetten, geen regels, dus er mogen geen andere mensen in de loods met oud en nieuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:24 schreef abhinnaya het volgende:
Iemand nog dat plaatje dat Mark een rookworst eet op een 'lullige' manier?
(Late reactie)
![]()
Dat zou helemaal gaaf zijn ja hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:42 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi gedaan. Ik hoop dat het varken h'm te zien krijgt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Einstein doet nog maar een Amsterdams liedje met bijbehorend nep-accent, best begrijpelijk, de hele tijd zware inhoud is ook niet leuk. Mooi in balans zo.wooblabalurg![]()
Nee, Wilco: "Geef mij even die pan met vlees aan."quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:42 schreef asini het volgende:
Patrick krijgt geen hap door z'n keel
En niemand vraagt door![]()
![]()
Ohhh kan iemand ff neus met kip cappen? plsssssHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Ach zie hem zielig zitten, Patrick de man met de vele gezichten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt?????quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij rukt de banner van de loods en zet de fik er in![]()
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:43 schreef Mirjam152 het volgende:
Pat: "Niet dwerg. Kutdwerg!!!!"
Over Wilco???![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:43 schreef Mirjam152 het volgende:
Pat: "Niet dwerg. Kutdwerg!!!!"
Over Wilco???![]()
'Dwergwerpen, zo het hek door'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Lijkt er wel op, hooop dat de streams het zo beter gaan doen want volgens mij knapt meneertje zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lot gaat dat ding niet betalen, als ze dat al zou doen, als anderen er mee gaan kutten. Gaat ze weer een heel drama van maken.![]()
er word jammer genoeg niet gereageerd op patje door die kut dwergIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
en dat is op zich al heel knap.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:45 schreef bull1966 het volgende:
er word jammer genoeg niet gereageerd op patje door die kut dwerg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:44 schreef Ebinas het volgende:
Veel beter heb ik nog niet
[ afbeelding ]zo lachen iedere keer...die kippen springen op d'r hoofd
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Cir jij bent man !!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:41 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
net of Joey dat gefixst heeft die sneaky lach in de camera![]()
![]()
![]()
Ik heb altijd gedacht vrouw![]()
![]()
![]()
Ze weten van gekheid niet meer waar ze het over moeten hebben. Af en toe luidkeels een liedje meelallen, maar meer hoef je er niet van te verwachten.wooblabalurg![]()
nee, dat weet ze volgens mij niet. we zien het verkeerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef Odaiba het volgende:
Leuke stunt van Charlotte, maar ze weet zelf toch ook wel dat de buitenwereld niks van haar moet hebben xD
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ben al aan het werkquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat zou helemaal gaaf zijn ja hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: