SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
STEMMEN OP JOUW FAVORIETE UTO-USER!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Stembuswooblabalurg![]()
goed geregeld van Lot
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
vannacht gaan ze die banner verneuken
hoor ik net jowie en wilco zeggen
brilletje snorretje erop tekenenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
ze moeten er een dikke moustache op tekenen Enzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
wilco en joey gaan erop tekenen![]()
![]()
Ik zeg : Doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
Voor mensen die moeilijk kunnen kakkenquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
met dezelfde lelijke foto er op als bij de pest campagne.quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
en logo van de keurslagerquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ze moeten er een dikke moustache op tekenen Enzo![]()
![]()
![]()
een zwart tandje doen ze ook,gaat de productie dit wel toe laten .ik hoop van welquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ze moeten er een dikke moustache op tekenen Enzo![]()
![]()
Eerst zien, dan geloven. Die grote bekken altijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
wilco en joey gaan erop tekenen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Dat was natuurlijk wel te verwachten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
geleuf de gij da?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef bull1966 het volgende:
vannacht gaan ze die banner verneuken
hoor ik net jowie en wilco zeggen
brilletje snorretje erop tekenen
wordt wel een stokje voor gestoken."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Lot heeft nog nooit gepest, maar deze poster is er alleen om haar zelfvertrouwen te laten krijgen
SOONY![]()
Dan zijn de rapen gaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel te verwachten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat een vals rot pestkind.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef aimbotguru het volgende:
Bolle laat t zelfs aan de fles zien,dus speciaal om Gio te naaien
tot op het laatste moment kan ze niet sportief zijn."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
waar is Maurice de Hond als je hem nodig hebt ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef aimbotguru het volgende:
Bolle laat t zelfs aan de fles zien,dus speciaal om Gio te naaien![]()
![]()
anti dingen erop zettenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef DKUp het volgende:
Ik zou stront over dat spandoek flikkeren![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef chufi het volgende:
Een teiltje van 150 x 150 kost 70E
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |