Oh dat is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Jezus and Samzz, sitting in a tree.....
In gedachten is hij altijd bij jequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon ranzig. Hoe lang is die vent al dood inmiddels
.
Ja, na de wederopstanding natuurlijk. Dhuuhquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon ranzig. Hoe lang is die vent al dood inmiddels
.
Nee daarom, ik zeg toch dat ik ook weleens beledigd ben, maar dat het wentquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en wat dan nog? Iemand is beledigd, nou en? Geeft dat je meer rechten ofzo?
Ik ben ook wel eens "beledigd" idd, dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom, ik zeg toch dat ik ook weleens beledigd ben, maar dat het went
Ja eh, dat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens "beledigd" idd, dat heb je wel eens.
Ik werd vroeger op school alleen maar beledigd, toen kraaide er niemand naarquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens "beledigd" idd, dat heb je wel eens.
Whooptie-dooquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In gedachten is hij altijd bij je
Lekker dan, zoenen met een geanimeerd lijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, na de wederopstanding natuurlijk. Dhuuh.
Ja, dat is mijn punt dus, je bent alleen beledigd als je je er ook daadwerkelijk druk om maakt.quote:
Nou ok, zoenen dan maar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-doo.
[..]
Lekker dan, zoenen met een geanimeerd lijk.
HeatWave warmt 'm wel voor je opquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-doo.
[..]
Lekker dan, zoenen met een geanimeerd lijk.
Kaartjes sturenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n zus een kaartje stuur, zet ik er ook altijd je-zus onder
quote:
Weer een reden om naar Amsterdam te komenquote:
Ja, voornamelijk bij de kebabboer, zo gek is het niet, spul kost geen fuck daar, zal wel grijze import zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef hugecooll het volgende:
Is het bij jullie wel eens gebeurd dat je eten + wat te drinken bestelde en ook echt gewoon een fucking Turks blikje Coca Cola kreeg?
Dat mag toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk bij de kebabboer, zo gek is het niet, spul kost geen fuck daar, zal wel grijze import zijn.
Is toch raar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef Tally het volgende:
Wij kochten een tray coca cola in Venlo (op vakantie) en dat waren arabische blikjes.
quote:Verkoopt u voorverpakte levensmiddelen? Dan moeten deze aanduidingen en vermeldingen op het etiket staan:
• de naam van het product;
• een lijst van ingrediënten;
• de netto hoeveelheid;
• de minimale houdbaarheidsdatum of uiterste consumptiedatum;
• gegevens over voedingswaarde en allergenen;
• de gebruiksaanwijzing;
• het alcoholvolumegehalte;
gegevens over oorsprong, producent, verpakker of verkoper.
Deze gegevens vermeldt u in de Nederlandse taal. Alle verplichte etiketinformatie op een levensmiddelenverpakking moet ook online beschikbaar zijn
Ik las bukkakequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk bij de kebabboer, zo gek is het niet, spul kost geen fuck daar, zal wel grijze import zijn.
Sja, er mag zoveel niet, als dit het ergste is.quote:
You need to get laid morequote:
Ik doe het nooitquote:
Ik ga m'n lijstje meteen aanvullen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een reden om naar Amsterdam te komen.
EIGEN BLIKJES EERSTquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, er mag zoveel niet, als dit het ergste is.
Ik beloof je dat je niet naar de Toppers hoeftquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het nooit.
[..]
Ik ga m'n lijstje meteen aanvullen!
Maakt het uit man, het is gewoon hetzelfde spul.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EIGEN BLIKJES EERST
Maar het punt is dat je er gewoon een etiketje op moet plakkenMaar dan ben je je voordeel zeker al kwijt?
Dat is aardigquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik beloof je dat je niet naar de Toppers hoeft.
Het moet voor 2 leuk zijn he?quote:
In DIT geval wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het uit man, het is gewoon hetzelfde spul.
Ik zou niet snel ergens heen gaan als ik het niet leuk vind, neequote:
Dat moeten we natuurlijk zien te voorkomenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet snel ergens heen gaan als ik het niet leuk vind, nee.
Al denk ik dat ik de Toppers wel leuk ga vindenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moeten we natuurlijk zien te voorkomen.
Ja, daar waren we het wel over eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik de Toppers wel leuk ga vinden.
Koptelefoon heb je afgezet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:12 schreef Samzz het volgende:
Aaaargh, ik heb de laatste dagen echt een fucking irritante ruis in m'n oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |