Oh dat is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Jezus and Samzz, sitting in a tree.....
In gedachten is hij altijd bij jequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon ranzig. Hoe lang is die vent al dood inmiddels
.
Ja, na de wederopstanding natuurlijk. Dhuuhquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon ranzig. Hoe lang is die vent al dood inmiddels
.
Nee daarom, ik zeg toch dat ik ook weleens beledigd ben, maar dat het wentquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en wat dan nog? Iemand is beledigd, nou en? Geeft dat je meer rechten ofzo?
Ik ben ook wel eens "beledigd" idd, dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom, ik zeg toch dat ik ook weleens beledigd ben, maar dat het went
Ja eh, dat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens "beledigd" idd, dat heb je wel eens.
Ik werd vroeger op school alleen maar beledigd, toen kraaide er niemand naarquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens "beledigd" idd, dat heb je wel eens.
Whooptie-dooquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In gedachten is hij altijd bij je
Lekker dan, zoenen met een geanimeerd lijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, na de wederopstanding natuurlijk. Dhuuh.
Ja, dat is mijn punt dus, je bent alleen beledigd als je je er ook daadwerkelijk druk om maakt.quote:
Nou ok, zoenen dan maar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-doo.
[..]
Lekker dan, zoenen met een geanimeerd lijk.
HeatWave warmt 'm wel voor je opquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-doo.
[..]
Lekker dan, zoenen met een geanimeerd lijk.
Kaartjes sturenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Als ik m'n zus een kaartje stuur, zet ik er ook altijd je-zus onder
quote:
Weer een reden om naar Amsterdam te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |