Man dat lukt Mapima in dr uppie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
Denken dat de wereld 3,5 miljard Afrikanen kan trekken
We moeten dus nu al beginnen met het koppelen van ontwikkelingsgeld aan geboortebeperking.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
Denken dat de wereld 3,5 miljard Afrikanen kan trekken
Waarom zou je mij weg willen? Met mijn superieure ongeëvenaarde intelligentie ben ik een verrijking voor dit landquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:27 schreef Rezania het volgende:
Wanneer ga jij weer terug naar je land van herkomst?
Oh god, daar gaan we weer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom zou je mij weg willen? Met mijn superieure ongeëvenaarde intelligentie ben ik een verrijking voor dit land
Laatste keer dat ik checkte kwamen Turken uit Turkije hoor, niet uit Nederland.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef polderturk het volgende:
Bovendien is Nederland het land van mijn herkomst. Ik ben immers in Nederland geboren en ik ben een Nederlander
Een man of vrouw die de Westerse cultuur volgd kan Nederlander zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god, daar gaan we weer.
[..]
Laatste keer dat ik checkte kwamen Turken uit Turkije hoor, niet uit Nederland.
Taalbeheersing lijkt me ook wel een zinvolle eis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:51 schreef FelixDB het volgende:
[..]
Een man of vrouw die de Westerse cultuur volgd kan Nederlander zijn.
Oops vergeten. En een erkend diploma.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Taalbeheersing lijkt me ook wel een zinvolle eis.
Dan gaat u de helft van uw inkomen aan unicef geven?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:17 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat het eerlijker verdelen van de welvaart en het niet verkopen van wapens aan dubieuze regimes en personen een betere oplossing is. Dan komen er geen vluchtelingen meer.
Ik betaal belasting daar zou het denk ik wel mee bekostigd kunnen worden. De burger wordt in dit land al voldoende geplunderd door de overheid die het geld bijvoorbeeld aan veel projecten besteed die te duur uitvallen zoals de JSF. Of de mislukken zoals de ICT met dat geld kan je al een hoop doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:23 schreef FelixDB het volgende:
[..]
Dan gaat u de helft van uw inkomen aan unicef geven?
Haha dus bent het met Robin Hood eens zolang hij bij jouw wegblijft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik betaal belasting daar zou het denk ik wel mee bekostigd kunnen worden. De burger wordt in dit land al voldoende geplunderd door de overheid die het geld bijvoorbeeld aan veel projecten besteed die te duur uitvallen zoals de JSF. Of de mislukken zoals de ICT met dat geld kan je al een hoop doen.
En moreel gezien natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:24 schreef GSbrder het volgende:
We zouden een systeem kunnen overwegen dat lijkt op de Amerikaanse Green Card lottery.
De vraag is of we het politiek kunnen verkopen asielzoekers met een lange tijdelijke verblijfsvergunning terug te sturen.
Dat laatste toetsen onze volksvertegenwoordigers, denk ik.quote:
Welnee, dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat laatste toetsen onze volksvertegenwoordigers, denk ik.
Als we een PVV-kabinet krijgen, dan acht ik de kans aanwezig dat we asielzoekers na 30 jaar alsnog buiten schoppen.
Kan je dat toelichten?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, dat kan helemaal niet.
Het gaat tegen de mensenrechten in, er komt geen pvv-kabinet (want geen enkele partij wil dat), Geertje is een man van woorden en niet van daden enz enz.quote:
De EVRM heeft geen letterlijke termijn opgenomen, hoewel het inderdaad niet al te humaan is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat tegen de mensenrechten in, er komt geen pvv-kabinet (want geen enkele partij wil dat), Geertje is een man van woorden en niet van daden enz enz.
Maak je niet druk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EVRM heeft geen letterlijke termijn opgenomen, hoewel het inderdaad niet al te humaan is.
Een PVV-kabinet komt er (hopelijk) niet, maar er zijn gekkere dingen gebeurd in het verleden en Geertje kan uiteindelijk vervangen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |