niet voor niets zijn Rab en Coen er dit jaar op uitgestuurdquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind wel dat ze volgend jaar een keer iemand anders die reportages moeten laten maken... met alle respect voor Corton en wat hij doet, maar je moet voorkomen dat het ook maar enigszins een trucje begint te lijken
Zal SR daardoor ook niet helemaal veranderen volgend jaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stopt sowieso bij 3fm dus dat zit er dik in
Alleen laten ze daar dan weer helemaal niks van horen, sterker nog, Coen doet net alsof hij daar helemaal niet geweest is geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet voor niets zijn Rab en Coen er dit jaar op uitgestuurd
Wat doet ie dan nog meer, behalve als stem van het station?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Corton stopt niet hoor Mex. Ja met z'n programma. Meer niet.
Jawel, voor de eerste keer in het buitenland.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:36 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zal SR daardoor ook niet helemaal veranderen volgend jaar?
Poep je dan nog wel? en zo ja, is dit een harde substantie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weleens een paar dagen op vloeibare voeding moeten levendat voel je echt wel.
Hij zei het daarstraks één keer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen laten ze daar dan weer helemaal niks van horen, sterker nog, Coen doet net alsof hij daar helemaal niet geweest is geloof ik
That's Live deed hij nog toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doet ie dan nog meer, behalve als stem van het station?
Hele jaar dor Afrika reizenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rab heeft toch verslag uitgebracht van de resultaten van vorig jaar. Ik heb Coen er trouwens al over horen vertellenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen laten ze daar dan weer helemaal niks van horen, sterker nog, Coen doet net alsof hij daar helemaal niet geweest is geloof ik
SRquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo ging het metquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Corton stopt niet hoor Mex. Ja met z'n programma. Meer niet.
Ik geloof niet dat je die details in dit topic wilquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Poep je dan nog wel? en zo ja, is dit een harde substantie?
#dtv
Precies wat ik al dachtquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
En zo zie je maar weer..... wat je in een studio allemaal kan doen
De tering wat vasl
Er is nbog hoop voor mij om popster te wordenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
En zo zie je maar weer..... wat je in een studio allemaal kan doen
De tering wat vals
Geloof me, het is SilentChaos, die is oprecht geïnteresseerd. Fascinatie voor faeces.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je die details in dit topic wil
Ja zo kan ik het ook man..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is nbog hoop voor mij om popster te worden![]()
![]()
Jup, geldt voor vele artiesten helaasquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Geloof me, het is SilentChaos, die is oprecht geïnteresseerd. Fascinatie voor faeces.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Geloof me, het is SilentChaos, die is oprecht geïnteresseerd. Fascinatie voor faeces.
Hierdoor las ik wat andersquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hierdoor las ik wat anders
Ik nu ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Vergeet Lorde niet!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef TheVulture het volgende:
De One Directions, Britney Spears, Lana del Reys en Katy Perry's van deze wereld zouden niet veel erger klinken dan Ekdom
Lorde kan prima zingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vergeet Lorde niet!
[ afbeelding ]
Godverquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Randy bedoel jequote:
I am Lordequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:42 schreef Qunix het volgende:
En nu bij de eindshow bij de bekendmaking van het eindbedrag moet 'ie het weer doen.
GODVERDOMME TYFUSAIDS!quote:
Met z'n allen dan zekerquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:42 schreef Qunix het volgende:
En nu bij de eindshow bij de bekendmaking van het eindbedrag moet 'ie het weer doen.
Nee, dan nodigen ze de echte Gary Fomdeck uit en blijkt dus dat Gerard dubbel heeft getrolld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:42 schreef Qunix het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dan nodigen ze de echte Gary Fomdeck uit en blijkt dus dat Gerard dubbel heeft getrolld.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dan nodigen ze de echte Gary Fomdeck uit en blijkt dus dat Gerard dubbel heeft getrolld.
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef Cee het volgende:
[..]
maar dit is niet live, dit is gewoon vanaf een plaatjequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Dit was live zo slecht trouwensGeronimo
Haha dit had ik niet van jou verwacht Mexiquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die dit lekker vindt?
Blijk het Giel te zijn geweestquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef Cee het volgende:
[..]
mariah Carey hoort tegenwoordig ook in dit rijtjequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef TheVulture het volgende:
De One Directions, Britney Spears, Lana del Reys en Katy Perry's van deze wereld zouden niet veel erger klinken dan Ekdom
Lekker opzwepend, gezellig britpopplaatje. Ik dig dit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dit had ik niet van jou verwacht Mexi
Giel zit tandenknarsend in zijn roze pak te huilen nu, die houdt er niet van als collega's zijn thunder stelenquote:
twitter:Sersjee twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 11:45:14Vergeet Sigur Rós. Vergeet Crowded House. Vergeet Bruce Springsteen. Beste concert wat ik ooit heb meegemaakt? @GaryFomdeck! #SR14
reageer retweet
Taylor Swift ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mariah Carey hoort tegenwoordig ook in dit rijtje
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Sersjee twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 11:45:14Vergeet Sigur Rós. Vergeet Crowded House. Vergeet Bruce Springsteen. Beste concert wat ik ooit heb meegemaakt? @GaryFomdeck! #SR14
reageer retweet
reageer retweet
reageer retweet
Mooi.quote:
Die is in ieder geval nog van 'm zelfquote:
idd liever irene dan claudiaquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Fomdeck wordt wel de meest aangevraagde plaat, daar gaat Galantis niet overheen komen...
Ik hoop dat die plaat van Irene Moors trouwens ook flink wat geld opbrengt, geweldige tekst
XDquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Giel kan gelijk zijn nieuwe vriendin uitkiezen daar
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van 5ive is beter.
Dan ben ik nog niet eens begonnen over Britney Spearsquote:
Deze zijn bijna ouder dan zijn laatstequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Maar plintje welquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
Het origineel van Spears vind ik toch beter
Godverdomme Mexquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van 5ive is beter.
looord haha!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef TheVulture het volgende:
30 kinderen die naar de bouncende balzak van Giel staan te kijken... priceless
Soms ben ik zo blij dat ik geen beeld hebquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Giel Beelen. Met zijn bouncende zak.
schudt ze zo uit zn mouw hequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer elf is ook 22 hè...quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Zou die dochter van d'r wel geven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Er kan zometeen gedweild worden voor het huis als die vrouw haar selfie binnen heeft
Zijn pinkie zou ook van een 11-jarige kunnen zijnquote:
Godverdomme, kom je nou meequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn pinkie zou ook van een 11-jarige kunnen zijn
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme, kom je nou mee
Zit ik met 1 vriendin van 30... ik begrijp dat ik er dus 2 van 15 had kunnen hebben?
Godverdomme
al jarenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat ziet die Sander eruit trouwens
quote:Veiling
Ingelijste foto Alain Clark uit het Huis van Gitaarlem
resterende tijd: 35 sec
Ik wacht op zijn urnquote:
Worst Case Scenario... de rest was echt te flauwquote:
Nee hoor, hij ziet er nu juist stukken beter uit. Hij heeft toen een burnout gehad en is daarna veel gezonder gaan leven, minder drinken, volgens mij ook gestopt met roken, afgevallen.quote:
Lachen is gezondquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Worst Case Scenario... de rest was echt te flauw
quote:
quote:
Ik denk dat het vooral eenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Worst Case Scenario... de rest was echt te flauw
ok, dan issie gewoon lelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, hij ziet er nu juist stukken beter uit. Hij heeft toen een burnout gehad en is daarna veel gezonder gaan leven, minder drinken, volgens mij ook gestopt met roken, afgevallen.
Fleur telt voor 3quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wolfrolf, allemaal chickies voor je!
Hardcore Vibesquote:
Ze is gewoon zwangerquote:
Ik wilde net zeggen...quote:
Ik denk dat het BJ Cune wasquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik durf het niet te tweet naar fleur als felicitatie
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er al feministes in opstand gekomen over het 'mokkeltje' van Domien?
quote:
Verdomme Ceequote:
Je kan alles zeggen over Domien, maar ik zie hem niet als het type wat van korte pittige kapsels houdtquote:
Mannen hebben over het algemeen geen lang haarquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen over Domien, maar ik zie hem niet als het type wat van korte pittige kapsels houdt
Volgens mij is dit haarquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe ziet die babe van Domien er eigenlijk uit?
Verdommequote:
behalve als je frank vd lende heetquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mannen hebben over het algemeen geen lang haar
Niks mis meequote:
Hoe weet je dat nou, misschien heeft ze wel een verrot karakter of ingegroeide teennagels.quote:
Daar kijk ik wel doorheenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, misschien heeft ze wel een verrot karakter of ingegroeide teennagels.
vertelquote:
quote:
Hij viert het Vedder nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, gefeliciteerd allemaal hè! Eddie Vedder is vandaag 50 geworden!
[ afbeelding ]
Goeie.quote:
quote:
Ik ga lachen als ze echt zwanger isquote:
Gebeurd haar vaker hoorquote:
twitter:fleurwallenburg twitterde op woensdag 11-01-2012 om 09:45:02En NEE ik ben niet zwanger! #alsjeblieftzeg reageer retweet
Gebeurt*quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gebeurd haar vaker hoortwitter:fleurwallenburg twitterde op woensdag 11-01-2012 om 09:45:02En NEE ik ben niet zwanger! #alsjeblieftzeg reageer retweet
Godverdommequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gebeurd haar vaker hoortwitter:fleurwallenburg twitterde op woensdag 11-01-2012 om 09:45:02En NEE ik ben niet zwanger! #alsjeblieftzeg reageer retweet
Net als het presenteren van z'n eigen show.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Van Coen heb ik altijd het idee dat ie er eigenlijk helemaal geen fuck aan vindt om in dat huis te zitten
Hij is wel ziekjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Van Coen heb ik altijd het idee dat ie er eigenlijk helemaal geen fuck aan vindt om in dat huis te zitten
Klopt. Alleen *handjes* als hij fit is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Coen vindt helemaal niks leuk lijkt het wel...
Rivkah op het Veld.quote:
in januari 2012!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is vaker met Olifanten. (18 tot 22 maanden)quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in januari 2012!
Die draagt lang, dan!
Stiekem een olifantquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in januari 2012!
Die draagt lang, dan!
GMTAquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is vaker met Olifanten. (18 tot 22 maanden)
GMTFquote:
Lijkt wel een opblaaspopquote:
Daar kan jij goed mee overweg, dus dat scheelt.quote:
Serieus?quote:
Jarenlange ervaringquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar kan jij goed mee overweg, dus dat scheelt.
Ze is wel jouw leeftijd ongeveer.quote:
En het type lichaam waar ik wel wat mee kanquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze is wel jouw leeftijd ongeveer.
Straks >>>>quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En het type lichaam waar ik wel wat mee kan![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Toen moest je zeker constant naar de WCquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ooit nog naar een concert van Kane geweest... dat zou ik nu niet meer zo snel doen
In die tijd waren ze nog best tofquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toen moest je zeker constant naar de WC
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ooit nog naar een concert van Kane geweest... dat zou ik nu niet meer zo snel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |