Leg me geen woorden in de mond die ik niet heb gesproken, Lambiek. Ik weet dat jij vaak dingen leest die er niet staan of dingen ziet om je heen die er niet zijn, maar daar heb je vast je medicijnen voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
BNW moet zeker een msm worden van scrummie.
Het moet juist besproken worden.
Dat impliceert het wel. Want volgens het artikel waren de overledenen passagiers van de verdwenen vlucht. Ergo, de echte passagiers waren niet aan boord en zijn derhalve niet overleden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het impliceert dus niet dat de passagiers niet hebben bestaan. Het wijkt dus af van
de MSM-versie van Timmerfrans (baarlijke nonsens versie dus).
Het waren gebalsemde lijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef Copycat het volgende:
they were bleeding but not human remains flowed a colorless liquid with strong smell of formaldehyde;
Say whut?
dat is echt iets TOTAAL anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe rijm je dat dan met dit topic, dat je hebt gesloten?
BNW / schietpartij enschede Hoax
dat impliceert het niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat impliceert het wel. Want volgens het artikel waren de overledenen passagiers van de verdwenen vlucht. Ergo, de echte passagiers waren niet aan boord en zijn derhalve niet overleden.
Waarom plaats je dat hier? dit bericht is vanmiddag al gepost in het juiste topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:24 schreef Lambiekje het volgende:
De nabestaande van 9/11 zijn al wat verder
Families of 9/11 Victims On Verge of Proving Government Cover Up in Court
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat impliceert het niet.
Die mensen die op de mh17 zouden zitten zijn wel dood (of zoek) ... maar die zijn niet gebruikt in het schaakspel (of levend-stratego) tussen Rusland en VS.
Omdat Lambiekje. Die is dankzij voortdurende schuring een parel geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat hier? dit bericht is vanmiddag al gepost in het juiste topic.
wow die headline ook!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:06 schreef Copycat het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)d-CIA-Vladimir-Putin
Dat zou toch wel wat zijn.quote:’Crash MH17 door bom in de cockpit’
De Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst bestudeert een mysterieus onderzoeksrapport, dat een nieuwe theorie bevat over de oorzaak van de crash met vlucht MH17. Het rapport is vorige week aangeboden door een Russische bron aan Nederlanders. Die speelden het door aan MIVD-directeur Pieter Bindt.
De kern van de conclusies in het mysterieuze MH17-dossier, dat ook in handen is van De Telegraaf en bestaat uit een usb-stick met daarop documenten, geluids- en videofragmenten, is dat de crash zou zijn veroorzaakt door een explosief dat was geplaatst in de cockpit van vlucht MH17.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze zo geheimzinnig doen over het lichaam van de piloot, niemand mag het lichaam zien. Zelfs zijn familie mocht niet in de kist kijken.
Mijn oom kwam bij een auto ongeval om het leven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze zo geheimzinnig doen over het lichaam van de piloot, niemand mag het lichaam zien. Zelfs zijn familie mocht niet in de kist kijken.
Het maakt wel een verschil of het afgeraden is of dat het echt niet mocht inderdaad. Daar ben ik wel benieuwd naar in het geval van de piloot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn oom kwam bij een auto ongeval om het leven.
auto vs vrachtwagen, van het lichaam was niet veel meer over.
Wij hebben het lichaam ook niet gezien, in dit geval... vliegtuig valt 10 km uit de lucht..
http://www.wanttoknow.nl/(...)port-van-de-piloten/quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Het maakt wel een verschil of het afgeraden is of dat het echt niet mocht inderdaad. Daar ben ik wel benieuwd naar in het geval van de piloot.
Heeft dat iets te maken met een open of dichte kist van de piloot voor de nabestaanden van de piloot?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.wanttoknow.nl/(...)port-van-de-piloten/
dit misschien?
Dit is de wat...6e versie van Russische kant? Het was eerst 100% zeker weten, geen twijfel mogelijk een fighter jet. Hier, zie al die radar-data eens die we voor jullie openbaar maken. Toen werd dat ontkracht. Toen was het 100% zeker weten een ander soort jet, hier, hebben we nog wat mooie plaatjes van een satellietfoto en verdomd zeg op het moment van schieten van de foto vuurt hij net een raket af! Toen werd dat ontkracht. Op een bepaald moment kwam toen (ik dacht) Jeroen Akkermans met stukken van de crashite van een raket die hij door ongeveer 9 onderzoekers in 5 landen had laten onderzoeken en verdomd, het bleken nog stukjes te zijn van een BUK-raket ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:10 schreef jogy het volgende:
Schopke.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bom_cockpit___.html
[..]
Dat zou toch wel wat zijn.
Want als uit het autopsierapport ‘simpelweg’ blijkt dat de piloten door kogels werden gedood, dan is de verklaring over de oorzaak door een op de grond afgevuurde (BUK-)raket niet alleen onjuist, het is dan een regelrechte hoax gebleken. Dus: waar blijft dat autopsierapport van de vliegers, captain Wan Amra en co-piloot captain Eugene Choo.?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met een open of dichte kist van de piloot voor de nabestaanden van de piloot?
Maar is er ook ergens een bron van dit? Ik kan het namelijk niet terug vinden ergens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Het maakt wel een verschil of het afgeraden is of dat het echt niet mocht inderdaad. Daar ben ik wel benieuwd naar in het geval van de piloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |