Staat wel in het systeem als 'Guru Josh - Infinity' terwijl het duidelijk 'Guru Josh Project - Infinity 2008' begaatquote:Op maandag 22 december 2014 23:53 schreef Qunix het volgende:
Guru Josh
(hopelijk niet de remix).
Edit: Helaas....
Giro 450quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net staan dat Jett Rebel de laatste slaapgast is... waar kan ik geld storten om dat te voorkomen?
Je kan z'n pillen verstoppen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net staan dat Jett Rebel de laatste slaapgast is... waar kan ik geld storten om dat te voorkomen?
quote:
Ik geef je mijn Iban welquote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Eén ja. Eén. Niet drie.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jett rebelgod verdient een documentaire
Cee
Laat het gewoon op zijn beloopje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Liliane Fonds. Geef om dit kind.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Vergeleken met voorgaande jaren is het vele malen beter. Die updates waren kut, maar nu prima!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Blester het volgende:
Lekkere switches hoor, gratis TV reclame
http://freaknacht.hole1988.nl/quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Geef mij maar 2 zenders. 1 helemaal zonder de updates. Dus zoals de 2 schermen op de markt.
Wat een bedragenquote:
Da's knap want ze ziet ze zelf al niet meer tegenwoordigquote:
Wat the fuck?quote:
Wat was het druk zeg op Pinkpop, man man man.quote:
Ok. Nu weet ik zeker dat je gay bent. Dit niet kennenquote:
Uit welke film/serie komt dit?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok. Nu weet ik zeker dat je gay bent. Dit niet kennen
Turkse Chick.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit welke film/serie komt dit?
Goeie post dit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdommequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit welke film/serie komt dit?
Kut man, hoe was het daar?quote:
Gezelligquote:
Ik ken het ook niet, ben ik ook gay?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Trustequote:
Op Niels Geusebroek?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
The Vulture is momenteel aan het fappen.
Ik denk het. Vraag het hem!quote:
Nah, ik word er niet warm vanquote:
Straks komen die handjes wel weer hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer in de nacht is dodelijk...
Wel goed nummer hoor...
Pff... Mijn vakantie is bijna omquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig is het vakantie. Hoef pas met oudjaar weer te reizen.
Ik vind het vooral de editie waarbij ik kijk terwijl ik loop te blafhoesten achter m'n PC. Krijg er braaknijgingen van, van die hoest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef Cee het volgende:
Het is dit keer toch wel 't jaar van de selfies met DJ's en het hoereren met nutteloze teksten op je mobieltje voor de camera. Verder vind ik het eigenlijk wel een prima editie.
Trustequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:18 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het een beetje saai, ik ga slapen. Weltrusten
Gary Fomdeckquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Paul het volgende:
Ik vind het het jaar van de standaard dingen. Gewoon zoals andere jaren. Geen uitspattingen tot nu toe. Ja misschien dat van Irene en Domien, dat is het enige wat ik zo kan bedenken.
Gary Fomdeckquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Paul het volgende:
Ik vind het het jaar van de standaard dingen. Gewoon zoals andere jaren. Geen uitspattingen tot nu toe. Ja misschien dat van Irene en Domien, dat is het enige wat ik zo kan bedenken.
Je mist Gary Fomdeck en Dé.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Paul het volgende:
PAULTJUHHH!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Paul het volgende:
De laatste nog levende fan van Jeroen van Inkelquote:
quote:
Dat.quote:
Ik heb de link zo niet bij de hand, maar Paul Rabbering ging vanochtend bij Dé op bezoek die z'n eigen Glazen Huis had en toen kwam er een verrassing voor hem en toen ging Dé LOS.quote:
Daar was ik bij heee, was dat afgelopen nacht niet heequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
En Coen die werd gedist door Nick & Simon.
quote:
quote:
Wanneer komt 3fm eens met de originele opnames daarvan ipv dit verrote livebeeldquote:
Daar hadden ze het eerder al over, dat is elk jaar zo op de 4e dag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Coen heeft niet zijn meest energieke shift... die vecht echt tegen slaap geloof ik
Kan me herinneren dat er vorige jaar pas veel mensen klaagte dat het saai wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Mansjester het volgende:
Wat een tegenvaller is dit zeg, echt helemaal niks aan in haarlem.Geluid stond heel zacht en er wordt alweer muziek gedraaid.Sfeerloze bende
Rare keuzes van de regie vooral om al die artiesten nu langs te laten komen... had ze dan geen nachtgast gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Blester het volgende:
Kensington heeft niet echt veel toegevoegde waarde zo, is het wel?
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Sersjee het volgende:
Polyphonic Spree
![]()
Dit hoor je anders dus nooit...
Nope.quote:
Kun je een recensie schrijven?quote:
Da's niet heel gek.quote:
Dat dan weer wel.quote:
Ook als ik dit jaar vrijwel geen radio heb geluisterd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's niet heel gek.
[..]
Dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef alors het volgende:
Klinkt wel heel erg goed,wat je ook van het nummer vindt.
jawelJAWEL !111 JE JOKT DIT NUMMER WAS 1013013131345 KEER OP 3FM EN RADIO 538 EN SKY TE HOREN DIT JAAR JOKKEBROKquote:
Ik vond het wel goed klinken, het nummer is niet helemaal mijn smaak maar niet vervelend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef alors het volgende:
Klinkt wel heel erg goed,wat je ook van het nummer vindt.
Hij heeft al wel een kind bij een andere vrouwquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb 0 scrobbles van Niels Geusebroek.
Goh, ze kunnen het niet snoeihard zetten. Echt sfeer heeft het GH nooit ECHT, behalve met dronken studentjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Mansjester het volgende:
Wat een tegenvaller is dit zeg, echt helemaal niks aan in haarlem.Geluid stond heel zacht en er wordt amper muziek gedraaid.Sfeerloze bende
Voor deze week heb ik misschien één uur 3FM geluisterd bij elkaar dit jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Paul het volgende:
[..]
jawelJAWEL !111 JE JOKT DIT NUMMER WAS 1013013131345 KEER OP 3FM EN RADIO 538 EN SKY TE HOREN DIT JAAR JOKKEBROK
Wel een toeterquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Qunix het volgende:
Coen zit er doorheen.
Ik had nu *handjes* verwacht...
Aangezien het al sinds september 2013 op praktisch elk radiostation helemaal kapót is gedraaid, lijkt het me onmogelijk dat je het niet eerder gehoord hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook als ik dit jaar vrijwel geen radio heb geluisterd?
Hij krijgt ze niet meer omhoog.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Qunix het volgende:
Coen zit er doorheen.
Ik had nu *handjes* verwacht...
WANNE HOMO?! Zat je opgesloten in de kelder van iemandquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor deze week heb ik misschien één uur 3FM geluisterd bij elkaar dit jaar.
Nee, ik luister vooral hele albums die ik heb gedownload. Of van vinyl.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
WANNE HOMO?! Zat je opgesloten in de kelder van iemand
doe maar weer specialquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik luister vooral hele albums die ik heb gedownload. Of van vinyl.
In 2013 ook amper radio geluisterd, SR 2013 heb ik ook niet geweldig gevolgd:quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aangezien het al sinds september 2013 op praktisch elk radiostation helemaal kapót is gedraaid, lijkt het me onmogelijk dat je het niet eerder gehoord hebt.
Vrijdag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Wanneer is dat plein een beetje leeg? 4 uur?
En je komt ook nooit in een supermarkt o.i.d. zeker...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2013 ook amper radio geluisterd, SR 2013 heb ik ook niet geweldig gevolgd:
Saturday 21-12-2013 16:41 Niels Geusebroek Take Your Time Girl
Thursday 19-12-2013 19:35
Dus die 2 heb ik gewoon gemist.
Ik ken alleen deze en dat nummer wat gecoverd is door die band met die slechte drummer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat ik maar 2 nummers van hem kende maar dat blijkt dus absoluut niet.
Met koninginnedag staat het op dezelfde plek altijd veel harder, had het nu ook wel verwacht.Nu kon je het gewoon vaak amper verstaan.En ik had meer sfeer verwacht, maar dat hangt wel samen met het volume en de hoeveelheid muziek volgens mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, ze kunnen het niet snoeihard zetten. Echt sfeer heeft het GH nooit ECHT, behalve met dronken studentjes
Jawel, 1 keer per maand ofzo, maar dan let ik niet op de muziek. Toen ik er werkte wel, ergerde ik me altijd aan de muziek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En je komt ook nooit in een supermarkt o.i.d. zeker...
Zeker overdag staat het wel echt zacht ja. En Under the Pressure kon ik nauwelijks horenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met koninginnedag staat het op dezelfde plek altijd veel harder, had het nu ook wel verwacht.Nu kon je het gewoon vaak amper verstaan.En ik had meer sfeer verwacht, maar dat hangt wel samen met het volume en de hoeveelheid muziek volgens mij
Je mist in ieder geval echt niks als je niet gaat
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat nummer wat gecoverd is door die band met die slechte drummer.
You can leave your hat onquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze en dat nummer wat gecoverd is door die band met die slechte drummer.
Oh, en Real Men natuurlijk
I s dat van hem? Ik dacht altijd dat het van Joe Jackson wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze en dat nummer wat gecoverd is door die band met die slechte drummer.
Trustequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pitten... ik denk niet dat dit nog heel sprankelend gaat worden
Haal je nou niet een paar Joe's door elkaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, toch nog iemand die haptquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
I s dat van hem? Ik dacht altijd dat het van Joe Jackson was
mja nice try ....quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, toch nog iemand die hapt
Ohja, da's de pa van Michael. Da's ook kras.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Haal je nou niet een paar Joe's door elkaar?
oh hoe kan ik die vergetenquote:
gaan ze toch naar de Rabo of de ABN...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Daar zal de ING bank blij mee zijn. Een ton met 5 centen.
Ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
gaan ze tog naar de Rabo of de ABN...
Coen's handjes zijn te moe denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef Qunix het volgende:
Kom op Coen... Doe eens een handjes plaat dan...
Het is 22 jaar oud, dus die kans is vrij reëel ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hete kut, hete kut, ik heb een hete kut. Deze heb ik wel eens eerder voorbij horen komen volgens mij.
echt zo'n moffen kop jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind Coen trouwens een wat Duitse kop hebben.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Pandaplint het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Oliver Kahn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Pandaplint het volgende:
Lekker wel met het thema ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hete kut, hete kut, ik heb een hete kut. Deze heb ik wel eens eerder voorbij horen komen volgens mij.
Ervan uitgaande dat ik vanaf mijn 15e pas echt muziek ben gaan luisteren, luister ik pas 6 jaar radio/muziek. Dan maakt het niet uit of het al 22 jaar oud is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is 22 jaar oud, dus die kans is vrij reëel ja.
Hier in Enschede heb ik tevaak dat ik in een winkel door het personeel eerst in het Duits aangesproken wordtquote:
Misschien eens winkelen zonder SS uniform aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hier in Enschede heb ik tevaak dat ik in een winkel door het personeel eerst in het Duits aangesproken wordt"OH, DACHT DAT JE DUITS WAS"
Moffenkop struggles
Ik ben de enige die hier in een kluis zwemt!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ [url=http://tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Wie%20had%20dat%20gedacht?[n]Van%20zwemmen%20in%20de%20kluis,[n]Naar%207%20dagen%20in%20een%20glazen%20huis[n]&fs=100&yp=50&lh=120<t=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien eens winkelen zonder SS uniform aan.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben de enige die hier in een kluis zwemt!
Dat zou het kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het is 6 dagen, en die mensen moet goddomme eens een andere hobby zoeken dan Paint Shop Pro'en. Ziet er niet uit man.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ [url=http://tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Wie%20had%20dat%20gedacht?[n]Van%20zwemmen%20in%20de%20kluis,[n]Naar%207%20dagen%20in%20een%20glazen%20huis[n]&fs=100&yp=50&lh=120<t=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier in Den Helder heb je evenveel Duitsers hoor. Die hebben 50 weken per jaar vakantie aan het strand hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hier in Enschede heb ik tevaak dat ik in een winkel door het personeel eerst in het Duits aangesproken wordt"OH, DACHT DAT JE DUITS WAS"
Moffenkop struggles
7...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is 6 dagen, en die mensen moet goddomme eens een andere hobby zoeken dan Paint Shop Pro'en. Ziet er niet uit man.
Duh, Heb bijna 20 jaar in Delly gewoond. Van de ene moffen naar de anderequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in Den Helder heb je evenveel Duitsers hoor. Die hebben 50 weken per jaar vakantie aan het strand hier.
50 weken per jaar lijkt me wat veel. Eerder 40-45 weken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in Den Helder heb je evenveel Duitsers hoor. Die hebben 50 weken per jaar vakantie aan het strand hier.
Wie wilt er nou naar Den Helder? Laat staan een Duitser?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kuilen graven en koffie kopenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wie wilt er nou naar Den Helder? Laat staan een Duitser?
Ja, nu je het zegt, dat is wel een hele goede inschattingquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
50 weken per jaar lijkt me wat veel. Eerder 40-45 weken.
Haha, jij kan niet zo goed tellen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
7...
do, vrij, zat, zon, maan, dins, woens.
Meeste huis voor je geld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
quote:
Dat zijn toch echt 7 dagen. Niet 7 x 24 uur, dat niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij kan niet zo goed tellen.
Den Helder is het begin van de wereld!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Sersjee het volgende:
Den Helder is het afvoerputje van NH. Het is dat je anders niet op Texel kan komen, maar verder zou geen normaal mens die kant op willen.
Ik geloof dat een huis in hun eigen land goedkoper is dan elk huis hier in NL.quote:
Texel is mooi, ben er pas geleden voor het eerst geweest en ga er in het voorjaar zeker terug heenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Sersjee het volgende:
Den Helder is het afvoerputje van NH. Het is dat je anders niet op Texel kan komen, maar verder zou geen normaal mens die kant op willen.
Als hier niets zou zijn, hoe kan het dan dat ik na 21 jaar nog leef.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zo goedkoop is Delly nieten je hebt er niks behalve de trein naar 020
Dat ging over het eerste gedeelte van je zin.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik geloof dat een huis in hun eigen land goedkoper is dan elk huis hier in NL.
Voedselhulp van de marinequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hier niets zou zijn, hoe kan het dan dat ik na 21 jaar nog leef.
Ze zijn hier trouwens echt het centrum aan het opknappen.quote:
Het is 6 dagen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt 7 dagen. Niet 7 x 24 uur, dat niet.
Volgens mij was het tijdens de editie in Den Haag (de 4e of 5e?) ook nog lang niet zo druk als nu. Was daar een keer op een middag, en je kon gewoon makkelijk vooraan komen enzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Paul het volgende:
Zo druk was het glazenhuis in 2004 bij de 1e
[ afbeelding ]
"Hé, wat doet dit hier ineens?"quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Den Helder heette eerst Helder, dat komt van Helledeure (=deur van de hel) omdat veel schepen vergingen in 't Marsdiep. De vaargeul tussen Den Helder en Texel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Cee het volgende:
Den Helder is niet voor niets een anagram van De Hel, nerd.
Alleen in Eindhoven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef Mansjester het volgende:
Maar Mex, jij bent dus naar Haarlem gereisd alleen voor SR? En je bent er al vaker geweest, bij eerdere edities?
En kwam er opeens een tweede brievenbusquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen waren ze verbaasd dat er mensen langs het huis kwamen om een paar centen af te geven.
Toen was het "we zetten ergens een huis neer van glazen wanden waarin we 3 dj's stoppen en waar mensen ook nog naar kunnen kijken" en werd er af en toe opgeroepen "kom even langs is gezellig".quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hok.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
OMG EEN FOTO OPEENS UIT EEN ANDER JAAR AAAAAAAAAAAAAAHquote:
Ah, dan snap ik het iets meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen in Eindhoven.
Vriendin van me woont in Haarlem
Toen zat Claudia erinquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toen was het "we zetten ergens een huis neer van glazen wanden waarin we 3 dj's stoppen en waar mensen ook nog naar kunnen kijken" en werd er af en toe opgeroepen "kom even langs is gezellig".
In 2010 (Eindhoven) was er 's nachts wel eens even helemaal niemandquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij was het tijdens de editie in Den Haag (de 4e of 5e?) ook nog lang niet zo druk als nu. Was daar een keer op een middag, en je kon gewoon makkelijk vooraan komen enzo.
Ik bedoelde het tussen aanhalingstekens, sorryquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG EEN FOTO OPEENS UIT EEN ANDER JAAR AAAAAAAAAAAAAAH
Ben je autistisch ofzo?
Ja ik had dit jaar zoiets van, die had er toch al kunnen zittenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En kwam er opeens een tweede brievenbus
oh zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het tussen aanhalingstekens, sorry
Iets op tegen dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG EEN FOTO OPEENS UIT EEN ANDER JAAR AAAAAAAAAAAAAAH
Ben je autistisch ofzo?
Alles moet een 'momentje' zijn zoals voorgaande jarenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik had dit jaar zoiets van, die had er toch al kunnen zitten.
Jup, toen ben ik eens in de nacht geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
In 2010 (Eindhoven) was er 's nachts wel eens even helemaal niemand
Dat is gewoon 'een momentje'. Om populairiteit te meten. Tegenwoordig is een derde brievenbus heel normaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik had dit jaar zoiets van, die had er toch al kunnen zitten.
Haha, we zeiden allebei 'momentje'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat is gewoon 'een momentje'. Om populairiteit te meten. Tegenwoordig is een derde brievenbus heel normaal.
Ja, maar het werkt niet. Als ik zie hoe weinig ik dit jaar heb gekeken zelfs tegenover vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alles moet een 'momentje' zijn zoals voorgaande jaren
Oja, Den Helder heeft de meeste zonne-uren van heel Nederland. 1880 vorig jaar! Ruim 400 (=34 volle dagen, overdag) meer dan Deelen, bij Arnhem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ze doen expres geen grote steden heequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Dat Amsterdam nog niet is geweest...
Of wordt dan het glazen huis en al meegejat tijdens de reclame?
Zal wel iets met de hoek te maken hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Daarom heb ik ook [ afbeelding ] als standaard PI.
Ik was er een maand of wat geleden nog bijna een hele dagquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Daarom heb ik ook [ afbeelding ] als standaard PI.
Doe en maak fotosquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
Lekkere dames daar ... Zal ik op de fiets stappen ??
Ik was de g vergetenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Oja, Amsterdam is niet groot.
Dat, want er met je handen aanzitten mag niet van 3fmquote:
Ik ook, lekker bandjequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zal wel iets met de hoek te maken hebben.
Je vergeet te melden dat het ook ALTIJD waait in dat gatquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, Den Helder heeft de meeste zonne-uren van heel Nederland. 1880 vorig jaar! Ruim 400 (=34 volle dagen, overdag) meer dan Deelen, bij Arnhem.
http://www.noordhollandsd(...)/article26391423.ece
Staat dat op borden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat, want er met je handen aanzitten mag niet van 3fm.
Was origineel het plan met mn vriendin, maar die wilde de nacht niet doorhalenquote:
Dat zien we dan wel weer //quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat, want er met je handen aanzitten mag niet van 3fm.
Zelfs op coen's shirtquote:
Dat merk ik niet eens meer. In de zomer is dat juist lekker, nooit benauwde dagen hier. Altijd frisse lucht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat het ook ALTIJD waait in dat gat
Ik zei net toch dat het niet in de grootste steden komtquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Qunix het volgende:
SR zal nooit in Amsterdam komen met deze burgemeester.
Amstelveen daarentegen is zeer geinteresseerd en locatie is ideaal.
Je was er wel of ben je er morgen ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was origineel het plan met mn vriendin, maar die wilde de nacht niet doorhalen
Windkracht 3 is windstilquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat het ook ALTIJD waait in dat gat
Windkracht 2 noemen ze windstil
Versier je daar een chick en mag je dr niet eens aanraken van hunquote:
Amstelveen is gelukkig niet grootquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zei net toch dat het niet in de grootste steden komt
Mweh, door die zeelucht met bijbehorende vochtigheid ging ik in de zomer altijd kapot. Hier een stuk beter uit te houdenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat merk ik niet eens meer. In de zomer is dat juist lekker, nooit benauwde dagen hier. Altijd frisse lucht.
Wat is Haarlem dan?? Hoofdstad van N-H...quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zei net toch dat het niet in de grootste steden komt
10 euro en 60 cent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Cee het volgende:
Heb je nog wat geld door de bus gedeponeerd, Mexi?
Ja ik was er vanmiddag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was er wel of ben je er morgen ?
Er worden hier en in Amstelveen regelmatig mensen omgebracht rond de kerst.. Dus Er is een risicofactorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Qunix het volgende:
Provinciehoofdstad zegt niks. Lelystad is ook een Hoofdstadquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat is Haarlem dan?? Hoofdstad van N-H...
In Haarlem ook. Alleen is dit minder in het nieuws.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er worden hier en in Amstelveen regelmatig mens en omgebracht rond de kerst.. Dus Er is een risicofactor
Ja dat naampje hebben ze maar gegeven toen. Omdat Amsterdam alles al had heequote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat is Haarlem dan?? Hoofdstad van N-H...
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er worden hier en in Amstelveen regelmatig mens en omgebracht rond de kerst.. Dus Er is een risicofactor
Den Helder ook niet, dan faalt het sowiesoquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef Paul het volgende:
Amsterdam en Rotterdam hebben al keiveel evenementen. Die hebben geen glazen huis nodig hee
Het moet gewoon weer naar Utrecht. Al is de Neude niet een keigroot pleinquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder ook niet, dan faalt het sowiesoNiets lukt hier.
Is dat "central park" al klaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder ook niet, dan faalt het sowiesoNiets lukt hier.
Van de steden die nog niet zijn geweest lijkt me Nijmegen het meest geschikt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef Qunix het volgende:
Die bomen zijn nog niet 60 jaar oud als je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is dat "central park" al klaar?of staan er nog steeds 8 scheeve boompjes op een plein?
Neude is nu veel te klein, iedereen wordt dan aangereden door fietsers en bussenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Het moet gewoon weer naar Utrecht. Al is de Neude niet een keigroot plein
Delftquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de steden die nog niet zijn geweest lijkt me Nijmegen het meest geschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |